Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Andere leestekens mogen ook.
Mijn man heeft een naam met een ' tussen 2 medeklinkers.
Nu vindt hij het oké, maar als kind is hij echt gepest. Hij gebruikt dan ook zijn 2r naam, sinds zijn kindertijd.

Tegenwoordig is het origineel om namen zelf te verbouwen en zie je namen met wel 3 leestekens. Kijk maar eens op Voornamelijk.nl bij afgrijselijke namen.
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
15-01-2019 15:38
Ik ken een Ridge, en hij is 2 of 3 jaar...
is moeders niet gewoon fan van the Bold? :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Mik* schreef:
09-01-2019 14:07
Precies wat ik dacht toen ik de naam las. Qua klank leuk, maar heb toch steeds het beeld van pettycoat-stof.

Oh en ik lees dat het een eiland was in de Griekse mythologie, maar dat de naam gekaapt is door nazi's en white supremacists . Had jij die associatie?
Die stof heet Tule, zonder h.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een oude klassenlijst van de week. Met de naam Tum. Was zijn naam in de loop van de jaren vergeten. Doet me wel denken aan zo'n tum tum snoepje. Maar ook zo'n naam went eigenlijk snel (Was ook een leuk kind, dat zal misschien ook schelen)
Eze schreef:
23-01-2019 00:21
Die stof heet Tule, zonder h.
Ik neem aan dat je de naam van het kind ook uitspreekt als Tule en niet als Thhhhhhhhule? Tenminste, ik hoor geen verschil tussen de uitspraak van Theo en Teo?
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
23-01-2019 00:21
Die stof heet Tule, zonder h.
Kind van bekenden heet Thor. Nu kun je er nog zoveel H’s in kwakken, de uitspraak blijft hoe dan ook TOR
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Warrique schreef:
18-01-2019 08:42
Andere leestekens mogen ook.
Mijn man heeft een naam met een ' tussen 2 medeklinkers.
Nu vindt hij het oké, maar als kind is hij echt gepest. Hij gebruikt dan ook zijn 2r naam, sinds zijn kindertijd.

Tegenwoordig is het origineel om namen zelf te verbouwen en zie je namen met wel 3 leestekens. Kijk maar eens op Voornamelijk.nl bij afgrijselijke namen.

Bijzondere site, adviseert: Originele jongensnamen beginnen met een Q, een U, een X of een Z. :sarcastic:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Warrique schreef:
18-01-2019 08:42
Andere leestekens mogen ook.
Mijn man heeft een naam met een ' tussen 2 medeklinkers.
Nu vindt hij het oké, maar als kind is hij echt gepest. Hij gebruikt dan ook zijn 2r naam, sinds zijn kindertijd.

Tegenwoordig is het origineel om namen zelf te verbouwen en zie je namen met wel 3 leestekens. Kijk maar eens op Voornamelijk.nl bij afgrijselijke namen.
Nog nooit gezien: een ' in een naam? Geef eens een voorbeeld?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
23-01-2019 17:34
Nog nooit gezien: een ' in een naam? Geef eens een voorbeeld?
D'oveanny
A'mara
Xzi'Jayno
D'Shaun
Rosie L'Amour (twee voornamen)
anoniem_650aaeb67f04b wijzigde dit bericht op 23-01-2019 19:53
0.50% gewijzigd
.
anoniem_650aaeb67f04b wijzigde dit bericht op 23-01-2019 19:52
Reden: dubbel
0.00% gewijzigd
dianaf schreef:
23-01-2019 10:51
Bijzondere site, adviseert: Originele jongensnamen beginnen met een Q, een U, een X of een Z. :sarcastic:
Het is natuurlijk niet voor niks origineel. :hihi:
Dollo had een leuk kaartje :)

Uiltje is ook geboren #oehoe
calvijn1 schreef:
23-01-2019 17:34
Nog nooit gezien: een ' in een naam? Geef eens een voorbeeld?
D’Angelo. D’Ante of De’André
Mijn man heeft een naam met een ' tussen 2 medeklinkers.
Maar ik zat wel te denken wat een naam kan zijn met een apostrophe tussen twee medeklinkers. Dan denk ik misschien aan Hebreeuwse namen? Of Afrikaans ofzo, N’Dour, dat soort namen.
N’Simba
GlitterCupcake schreef:
23-01-2019 21:14
Dollo had een leuk kaartje :)

Uiltje is ook geboren #oehoe
Om de een of andere reden vind ik uiltje wel zoet eigenlijk. Leuker dan Merel of Robin. Raaf hoor je ook weleens.
Alle reacties Link kopieren
Bij Hollands Got Talent was een jongetje dat Ripley heet.
minnimouse schreef:
27-01-2019 20:20
Bij Hollands Got Talent was een jongetje dat Ripley heet.


En was ie getalenteerd?
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
27-01-2019 20:25
En was ie getalenteerd?
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Gister ook weer 2 "leuke" namen gezien:

Ja.edy-A.nne en zusje J.aedeny
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
23-01-2019 10:42
Kind van bekenden heet Thor. Nu kun je er nog zoveel H’s in kwakken, de uitspraak blijft hoe dan ook TOR
Toch spreek ikThor anders uit dan tor. Met een langgerektere O.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
27-01-2019 20:20
Bij Hollands Got Talent was een jongetje dat Ripley heet.

Ripleys Believe it or not.
Museum op de Dam in Amsterdam :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ken via werk iemand waarvan de kinderen J.itseflits D.onderjager (meisje) en J.aky S.haky heten (jongen). Echt waar
Sue-Heck schreef:
23-01-2019 10:42
Kind van bekenden heet Thor. Nu kun je er nog zoveel H’s in kwakken, de uitspraak blijft hoe dan ook TOR
Ben ik dan de enige die de neiging heeft het heel extreem uit te spreken met extra veel adem aan het einde [toaaahrrr]?
Betty_Slocombe schreef:
02-02-2019 10:05
Ben ik dan de enige die de neiging heeft het heel extreem uit te spreken met extra veel adem aan het einde [toaaahrrr]?
Nee zo zou ik het ook doen. Volgens mij dondert dat geweldig door de speeltuin! Thhhhooooooaaaarrrhhh hierkomen, we gaan naar huiuiuiuiuisss!!
ShaunTheSheep schreef:
02-02-2019 11:09
Nee zo zou ik het ook doen. Volgens mij dondert dat geweldig door de speeltuin! Thhhhooooooaaaarrrhhh hierkomen, we gaan naar huiuiuiuiuisss!!
Precies. En dat kind moet ook gewoon altijd met een hamer rondlopen.
Ik hoorde laatst Odin. Vind ik een schitterend naam, in dezelfde categorie als Thor. Ouders waren helaas wel neonazi's, dat kleurde de zaak een beetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven