Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lambchop schreef:
14-12-2019 00:52
http://www.voornamelijk.nl/nxt-familie- ... -van-kort/

Of je benoemd bij de geboorte al je opvolger. En ja, ook deze ben ik in het echt tegengekomen. Arme jongen!
OMG! dat is erg. Ik had een klasgenoot en die heet Frank. Niets mis met de naam Frank maar in combi met de achternaam. Nee daar had je echt even over na moeten denken.
Alle reacties Link kopieren
^
Zee vind ik een beetje afgezaagd, vooral omdat ze zegt 'ik zag ineens de zee'. No shit als je aan het strand bent.

Zomer gaat wel, Zonne ook maar dacht dat het een meisje was tot ik 'hij' tegen kwam.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
14-12-2019 00:52
http://www.voornamelijk.nl/nxt-familie- ... -van-kort/

Of je benoemd bij de geboorte al je opvolger. En ja, ook deze ben ik in het echt tegengekomen. Arme jongen!
vreselijk dit puur egoïsme :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam een Jheaveno en een Dilanjo tegen.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
15-12-2019 17:14
vreselijk dit puur egoïsme :wtf:
Lees ook vooral even de reacties, de laatste is volgens mij van zijn vader, wel al een paar jaar oud..
Dat zoonlief gepest wordt vanwege zijn naam (really?) en dat hij nu alleen nog naar de naam Wuk luistert.
Vraag me af hoe dat afgelopen is
Alle reacties Link kopieren
Lemon_Pledge schreef:
17-12-2019 08:25
Lees ook vooral even de reacties, de laatste is volgens mij van zijn vader, wel al een paar jaar oud..
Dat zoonlief gepest wordt vanwege zijn naam (really?) en dat hij nu alleen nog naar de naam Wuk luistert.
Vraag me af hoe dat afgelopen is
Ik geloof nooit dat het van die vader is. Intelligente man, bloeiende eigen zaak en dan zo'n simpel stukje.
Alle reacties Link kopieren
Warrique schreef:
18-12-2019 18:10
Ik geloof nooit dat het van die vader is. Intelligente man, bloeiende eigen zaak en dan zo'n simpel stukje.
Ik heb hem gegoogled en zijn facebook laat duidelijk zien dat het absoluut geen intelligente man is.
Daarentegen heeft hij een heel specifieke schrijfstijl (heeeeel veeeeel puntjes.....in plaats van een komma of punt.....) en maakt hij niet zóveel spelfouten als in dat bericht, dus het zal toch wel door iemand anders gepost zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist gespot: Rhijja
https://www.linda.nl/nieuws/interview/r ... a-betrapt/

(Gelukkig spreek je het wel uit als Rij-ja en is het niet de meest kansloze spelling ooit van Ria)
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
19-12-2019 19:49
Zojuist gespot: Rhijja
https://www.linda.nl/nieuws/interview/r ... a-betrapt/

(Gelukkig spreek je het wel uit als Rij-ja en is het niet de meest kansloze spelling ooit van Ria)
Ik vind de naam uitgesproken eigenlijk wel heel leuk, maar geschreven oogt het heel ingewikkeld.
Frietmetmayo schreef:
04-01-2019 15:38
hier in het dorp is k*oerpert geboren.
Ben 3x langs gefietst omdat ik dacht het niet goed te hebben gelezen.
:HA:
Dankje. Even goed lachen slaapt zo lekker. Ik las eerst iets van kroepoek. Moest het drie keer lezen. En lees dan dat jij er ook drie keer langsgefietst bent. Ik zit nog na te lachen :-D

Edit: oh deze was al heel oud. Op de een of andere manier zat ik te lezen aan de verkeerde kant van het topic. Nouja, nogsteeds heel grappig!
Alle reacties Link kopieren
Silbartje :facepalm:

Net bij Hart van Nederland.
Een jongen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Caro_22 schreef:
19-12-2019 21:44
Ik vind de naam uitgesproken eigenlijk wel heel leuk, maar geschreven oogt het heel ingewikkeld.
Het komt denk ik van Rhea (Moeder Aarde in Griekse methodology), ook wel eens Rheia/Rheya genoemd.
Rheia lijkt mij de meest logische spelling in het Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
K.ilae
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
24-12-2019 09:21
Het komt denk ik van Rhea (Moeder Aarde in Griekse methodology), ook wel eens Rheia/Rheya genoemd.
Rheia lijkt mij de meest logische spelling in het Nederlands.
Dat leest idd een stuk beter, en dan zit je ook niet met de dubbele letter J achter elkaar.
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
19-12-2019 22:13
:HA:
Dankje. Even goed lachen slaapt zo lekker. Ik las eerst iets van kroepoek. Moest het drie keer lezen. En lees dan dat jij er ook drie keer langsgefietst bent. Ik zit nog na te lachen :-D

Edit: oh deze was al heel oud. Op de een of andere manier zat ik te lezen aan de verkeerde kant van het topic. Nouja, nogsteeds heel grappig!
Zouden die ouders een hekel aan hun kind hebben, omdat ze hem zo’n naam geven? Die arme jongen zal zijn hele leven Knoerpert genoemd worden.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
12-12-2019 15:25
Voormalig stel uit ‘Vier handen op 1 buik’ heeft een derde kind gekregen ‘Traveler’ :facepalm:
1e kind heet Traylano (daarmee waren ze op TV), daarna Cinta en nu Traveler.
En alle drie uit huis geplaatst naar opa en oma :facepalm:
God wat verdrietig.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik liep van de week langs een huis waar een “Doruk” was geboren, want Dirk is natuurlijk veel te simpel.
Nou, je kan natuurlijk al op je klompen aanvoelen dat hij gepest zal gaan worden met allerlei ’ruk’’ grapjes... en ook in het buitenland zal het leuk zijn om met ‘dork’ aangesproken te worden....
Alle reacties Link kopieren
De kindernamen van de familie Buddenbruck uit 'Een huis vol' passen ook wel in dit lijstje: Yoriën, Danique, Shaëlle, Chariënne, Jenaux, Gidiën, Dareau, Miguel, Xaviee en Shevaign en Dévaugn’.

Hoe spreek je dat uit, dat is toch Daro? :confused:
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
28-12-2019 18:02
De kindernamen van de familie Buddenbruck uit 'Een huis vol' passen ook wel in dit lijstje: Yoriën, Danique, Shaëlle, Chariënne, Jenaux, Gidiën, Dareau, Miguel, Xaviee en Shevaign en Dévaugn’.

Hoe spreek je dat uit, dat is toch Daro? :confused:
Arme kinderen.

En ik vraag me bij wel meer namen af hoe ik ze in 's hemelsnaam uitspreek.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gezien: T.ren, voor een jongen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Maleficent schreef:
28-12-2019 18:02
De kindernamen van de familie Buddenbruck uit 'Een huis vol' passen ook wel in dit lijstje: Yoriën, Danique, Shaëlle, Chariënne, Jenaux, Gidiën, Dareau, Miguel, Xaviee en Shevaign en Dévaugn’.

Hoe spreek je dat uit, dat is toch Daro? :confused:
Toevallig het programma gezien vandaag... inderdaad Daro🙈
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
28-12-2019 18:02
De kindernamen van de familie Buddenbruck uit 'Een huis vol' passen ook wel in dit lijstje: Yoriën, Danique, Shaëlle, Chariënne, Jenaux, Gidiën, Dareau, Miguel, Xaviee en Shevaign en Dévaugn’.

Hoe spreek je dat uit, dat is toch Daro? :confused:
Ja klopt, ze spreken het uit met de klemtoon op de o en een 'kleine' a.
Broertjes Djay.ven en Djay.cen.

Ik lieg niet.
EHR schreef:
29-12-2019 19:01
Broertjes Djay.ven en Djay.cen.

Ik lieg niet.
En staat er ook op 't geboortekaartje how the h*ll je dat bij beiden uitspreekt?
Alle reacties Link kopieren
Narcos...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven