Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ja. Die Italiaanse bankiersfamilie die stevig in de politiek zat.

Niet dat ik daar enige affiniteit mee heb, maar het leek me duidelijker dan te omschrijven wat mijn moeders voornaam is. :)
Bij mij om de hoek is een Rebel geboren (meisje).
Geen idee hoe je het uitspreekt (Engels, NL).

Nou maar hopen dat het geen verlegen, muizig meisje wordt.
Ik vind het in ieder geval een vreselijke naam.
Rebel is vreselijk en het maakt niet uit of je het nou op z'n Engels of Nederlands uitspreekt.
made@kate schreef:
13-02-2019 09:23
Ik heb onlangs kennis mogen maken met een Wippe.

Maar ja, zonder sociale conventies enzo had ik mijn bloedeigen kind misschien wel Sientje genoemd, dus wie ben ik :proud:.


:cheer2: Ik heb er een topic over aangemaakt.

Je moet iets als je al weken griep hebt..

kinderen/naam-geven-zonder-schaamte/lis ... #p29586017
*Toos* schreef:
13-02-2019 09:45
Ja. Die Italiaanse bankiersfamilie die stevig in de politiek zat.

Niet dat ik daar enige affiniteit mee heb, maar het leek me duidelijker dan te omschrijven wat mijn moeders voornaam is. :)


Ahaa :) Gelukkig is het een grote familie.
GlitterCupcake schreef:
13-02-2019 10:03
:cheer2: Ik heb er een topic over aangemaakt.

Je moet iets als je al weken griep hebt..

kinderen/naam-geven-zonder-schaamte/lis ... #p29586017
Ik denk dat er een hoop kinderen anders hadden geheten zonder sociale druk :). En beterschap!
*Toos* schreef:
13-02-2019 09:41
Sientje :heart: Ik had Sien op mijn lijstje voor dochter, net als Mies. Man vond beide namen echt te stoffig voor woorden en dochter heeft uiteindelijk een andere mooie doch ouderwetse naam gekregen. (Een van de Di Midici's. :) )
Sientje is toch te schattig he. Cateautje was ook een kanshebber vond ik. Mijn man dacht er gelukkig voor kind ook anders over, al kan Kato tegenwoordig weer wel geloof ik. Maar ja, op mijn geheime lijstje staan ook namen als Summer, Samantha, Deveny, Tiffany, Holly, Molly.

Kind heeft uiteindelijk een hockeynaam gekregen.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
27-01-2019 20:25
En was ie getalenteerd?
:rofl:
AnAppleADay schreef:
13-02-2019 20:50
:rofl:

Kijk het kwartje is gevallen. Duurt even maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Lalameme schreef:
18-01-2019 00:56
Een tweeling genaamt b.ob en a.rre achternaam was s.lee

Hoe dan
o_o :rofl: Wat denken ouders op zo'n moment vraag ik me dan af.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
Siegnerella :facepalm:
GlitterCupcake schreef:
13-02-2019 22:25
Kijk het kwartje is gevallen. Duurt even maar dan heb je ook wat.
We snapten hem wel meteen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mies ook geweldig! Bij Kato/Caro mort ik toch altijd aan een oude Romein denken.
Ik was gisteren bij een speeltuin en daar werd E.valiana geroepen....laaaange klemtoon op de één na laatste a. Hmmmm.
Alle reacties Link kopieren
dit seizoen TI heeft ook wat pareltjes qua namen

R.odanya
H.eiki
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Alle namen beginnend met Jay, Jas of nog e erger Dja/Djas kunnen ook niet meer. Hele schoolklassen in achterstandswijken hebben namen die hier mee beginnen.

Jaslinn, Jayynn, Djavyani, Jaysano, Jayly, Jaivi, Jayson. Dat in 1 klas...
Alle reacties Link kopieren
Hier een baby geboren genaamd S.lem
Ik dacht eerst Siem te lezen, bleek het een L te zijn :)

Weet ook nog steeds niet of het een jongen of een meisje is
Alle reacties Link kopieren
F.ennetey
Phopho schreef:
18-02-2019 14:22
F.ennetey
:rofl:
Warrique schreef:
17-02-2019 13:19
Alle namen beginnend met Jay, Jas of nog e erger Dja/Djas kunnen ook niet meer. Hele schoolklassen in achterstandswijken hebben namen die hier mee beginnen.

Jaslinn, Jayynn, Djavyani, Jaysano, Jayly, Jaivi, Jayson. Dat in 1 klas...
Niet alleen in achterstandswijken.
Alle reacties Link kopieren
Zie net een Row.dy. Nee, kan het niet mooi vinden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik kwam de naam Crick tegen vandaag. Heb 3x gelezen om te kijken of ik het goed las.
novii schreef:
24-02-2019 23:50
Ik kwam de naam Crick tegen vandaag. Heb 3x gelezen om te kijken of ik het goed las.

Stond op een bak bij de dierenwinkel?
Gister in de speeltuin: Rif. Het joch werd door moeder, oma en zus aangesproken als Rifje. Ik vond het niet lelijk, het klonk niet raar als woord maar het voelt niet als naam. Het was een koddig jongetje.


MAAR de zus heette Coraal. I. Shit. You. Not. O_o Coraal kreeg trouwens niet te horen dat ze dingen niet mocht. Ze bezette gerust een half uur de glijbaan en moest zelfs door een hoogzwangere omstander uit een klimboog gered worden omdat moeder en oma ff een peuk stonden te roken.
Niet direct afgrijselijk, maar wel wonderlijk, vind ik : in het Journaal werd dit weekend een volwassen vrouw geinterviewd, met de naam Cateautje.
GlitterCupcake schreef:
25-02-2019 12:07
Gister in de speeltuin: Rif. Het joch werd door moeder, oma en zus aangesproken als Rifje. Ik vond het niet lelijk, het klonk niet raar als woord maar het voelt niet als naam. Het was een koddig jongetje.


MAAR de zus heette Coraal. I. Shit. You. Not. O_o Coraal kreeg trouwens niet te horen dat ze dingen niet mocht. Ze bezette gerust een half uur de glijbaan en moest zelfs door een hoogzwangere omstander uit een klimboog gered worden omdat moeder en oma ff een peuk stonden te roken.
Rif en Coraal. Dat klinkt als een hele slechte grap.

Bij dochters op school komt een Mays. Ik neem aan dat dat gewoon Mees is en niet mais.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven