Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:ShaunTheSheep schreef op 24 oktober 2016 @ 21:38:

Ik hoorde dit weekend de naam Engel (lekker heel hard geschreeuwd door de moeder). Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaan, maar toen riep moeder nog een keer Engel en toen kwam er een klein jongetje aanrennen. Dat wordt nog wat als dat arme kind straks een grote volwassen vent is.Raak je aan gewend. Ik ken een volwassen vent genaamd Engel.
Ocean
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
quote:ShaunTheSheep schreef op 24 oktober 2016 @ 21:38:

Ik hoorde dit weekend de naam Engel (lekker heel hard geschreeuwd door de moeder). Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaan, maar toen riep moeder nog een keer Engel en toen kwam er een klein jongetje aanrennen. Dat wordt nog wat als dat arme kind straks een grote volwassen vent is.Ik noem mijn dochter heel vaak boef(je). Maar zo heet ze niet hoor. Roep haar ook gerust zo in de speeltuin of winkel.
quote:Middag schreef op 20 oktober 2016 @ 19:32:

Het is maar goed dat iedereen iets anders afschuwelijk of mooi vind toch?

Anders heette iedereen Marie. In Engeland twee eeuwen geleden heette een kwart van alle vrouwen Mary..
quote:Mevrouw75 schreef op 24 oktober 2016 @ 22:41:

[...]

Raak je aan gewend. Ik ken een volwassen vent genaamd Engel.ik ook en dat is de liefste Engel die maar kan wensen. En het prachtige is dat hij er uit ziet als een Goth.
Ik roep mijn dochter ook vaak met 'totje' of 'tottie' maar zo heet ze ook echt niet!
In Spanje is Engel, Angel dus een heel normale naam.

Vind hem voor hier ook nogal bijzonder.
Nou de meest rare naam in mijn plaats is dus gewoon Dikshit. Het is vast een buitenlandse naam maar als ouders ben je toch wel heel naief als je kind zo noemt aangezien shit een universeel gebruikt woord is voor als iets niet goed gaat.
quote:amarna schreef op 22 oktober 2016 @ 10:58:

[...]

Joes Kloppenburg is een jaar of 20 geleden om niets met dodelijke afloop in elkaar geslagen tijdens het uitgaan in Amsterdam als ik het me goed herinner. Het eerste slachtoffer van zinloos geweld dat in NL groot in de media kwam.

Goh wat is dat al weer lang geleden, ik snap ook wel dat een hoop mensen die associatie niet hebben. De meeste ouders van nu waren toen nog te jong om het mee te krijgen. Ik vind het geen mooie naam maar ook niet heel lelijk maar ik heb er wel die associatie bij.

Vandaag gehoord, Isabelli.. Misschien normaal in het land waar het kind vandaan komt maar ik vind het echt niet mooi terwijl ik Isabel(la) wel mooi vind. Het klinkt als een koosnaampje niet als een echte naam ofzo.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:MwTheelepel schreef op 25 oktober 2016 @ 09:19:

[...]

Goh wat is dat al weer lang geleden, ik snap ook wel dat een hoop mensen die associatie niet hebben. De meeste ouders van nu waren toen nog te jong om het mee te krijgen. Ik vind het geen mooie naam maar ook niet heel lelijk maar ik heb er wel die associatie bij.

Inderdaad. Ik ben 27 en als ik het zo lees dan denk ik wel weer: oh ja, daar heb ik wel van gehoord! Maar de associatie komt inderdaad niet meteen naar boven.
quote:Krulliebollie73 schreef op 25 oktober 2016 @ 08:55:

Nou de meest rare naam in mijn plaats is dus gewoon Dikshit. Het is vast een buitenlandse naam maar als ouders ben je toch wel heel naief als je kind zo noemt aangezien shit een universeel gebruikt woord is voor als iets niet goed gaat.Dik kun je in Engelstalige landen ook beter vermijden
quote:MwTheelepel schreef op 25 oktober 2016 @ 09:19:

[...]

in de steeg waar het gebeurde ligt een plaquette en hangt er een lichtbord met het woord : HELP
quote:MissMartine schreef op 25 oktober 2016 @ 10:00:

[...]

Dik kun je in Engelstalige landen ook beter vermijden Hahaha.. dat van Dik/Dickwordt een paar pagina's terug aardig ontkracht maar de combinatie maakt het natuurlijk wel dikke shit zullen we maar zeggen
Ik word altijd een beetje sip als ik de stille tochten van tegenwoordig zie. Voor Joes Kloppenburg was volgens mij een van de eerst stille tochten?

Tegenwoordig krijgt elke raddraaier die van een scooter afflikkerd na het beroven van een oma al een stille tocht. Of als een juwelier eens bepaald dat de maat vol is en zo'n schoft neerschiet, krijgt ie ook een stille tocht En ik snap best dat criminelen ook mensen zijn maar ik zou mij eerder schamen als mijn broer/vader geliquideerd wordt in plaats van een stille tocht organiseren omdat het zo'n lieve vent was.
quote:Aurora_Australis schreef op 25 oktober 2016 @ 10:58:

Ik word altijd een beetje sip als ik de stille tochten van tegenwoordig zie. Voor Joes Kloppenburg was volgens mij een van de eerst stille tochten?

Tegenwoordig krijgt elke raddraaier die van een scooter afflikkerd na het beroven van een oma al een stille tocht. Of als een juwelier eens bepaald dat de maat vol is en zo'n schoft neerschiet, krijgt ie ook een stille tocht En ik snap best dat criminelen ook mensen zijn maar ik zou mij eerder schamen als mijn broer/vader geliquideerd wordt in plaats van een stille tocht organiseren omdat het zo'n lieve vent was.Nou inderdaad! Bij ons kreeg een vandaal, die 's nachts de afgesloten toegangsdeuren van het metrostation had geforceerd om met spuitbussen aan het kladden te gaan (en daarbij door de metro werd gegrepen), een stille tocht èn een gedenksteen in het park. De wereld op z'n kop! Ik kan me daar ontzettend over opwinden.
Maar weer on-topic:

Waarom moet het tegenwoordig toch allemaal zo hip en alternatief?

Zojuist op FB gezien.

Een jongetje geboren: Skye Kaya Yin

(en dan met een achternaam zoals 'Bakker')
Waar kun je dat opzoeken? De namen in je wijk?
quote:Jynta1981 schreef op 25 oktober 2016 @ 15:32:

Waar kun je dat opzoeken? De namen in je wijk?http://www.rtlnieuws.nl/b ... te-babynaam-jouw-gemeente
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
In de wij jonge ouders ; Michaeldave
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
quote:Java schreef op 25 oktober 2016 @ 14:44:

Maar weer on-topic:

Waarom moet het tegenwoordig toch allemaal zo hip en alternatief?

Zojuist op FB gezien.

Een jongetje geboren: Skye Kaya Yin

(en dan met een achternaam zoals 'Bakker')

Skye kaya yin.....

echt geweldig zoveel lelijks bij elkaar
Ik lees telkens Skajaja-in
Zojuist gehoord "Horst", een volwassen man
Een gezin dat hun vier zonen pareltjes van namen heeft gegeven:

D.aymiën D.iamantino D.jayordy D.jyovanny (de puntjes ivm eventueel opzoekbaar).

Je verzint het niet.
Roosje in mijn gemeente!
quote:whosthatgirl schreef op 25 oktober 2016 @ 17:00:

Een gezin dat hun vier zonen pareltjes van namen heeft gegeven:

D.aymiën D.iamantino D.jayordy D.jyovanny (de puntjes ivm eventueel opzoekbaar).

Je verzint het niet.Die zijn al eerder genoemd. Zonder puntjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven