Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

zaterdag 29 oktober 2016 om 17:00

zondag 30 oktober 2016 om 23:02
Dat wij sommige namen niet mooi vinden, betekent nog niet dat kinderen die hun naam Googlen geconfronteerd hoeven te worden met de viva-vrouwen die zo nodig hun naam moeten afzeiken.
De gemiddelde Jayden zal zichzelf niet herkennen, maar sommige namen zijn zo uniek en specifiek - bijvoorbeeld die in de laatste post van Frizz dat ik het alleen maar vind getuigen van goede smaak om daar puntjes tussen te zetten. Zodat hij niet direct Googlebaar is.
De gemiddelde Jayden zal zichzelf niet herkennen, maar sommige namen zijn zo uniek en specifiek - bijvoorbeeld die in de laatste post van Frizz dat ik het alleen maar vind getuigen van goede smaak om daar puntjes tussen te zetten. Zodat hij niet direct Googlebaar is.

maandag 31 oktober 2016 om 18:07
quote:Milaa86 schreef op 31 oktober 2016 @ 17:01:
Laatst hoorde ik de naam Raff voorbij komen. Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het geen heel lelijke naam.
Een letter teveel. Of een aantal te weinig.
Raf vind ik doodnormaal. Rafael (of Raphael) ook.
Raff vind ik gewoon onzin of "we wilden er geen Raf van maken".
Laatst hoorde ik de naam Raff voorbij komen. Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het geen heel lelijke naam.
Een letter teveel. Of een aantal te weinig.
Raf vind ik doodnormaal. Rafael (of Raphael) ook.
Raff vind ik gewoon onzin of "we wilden er geen Raf van maken".
maandag 31 oktober 2016 om 20:36
quote:Milaa86 schreef op 31 oktober 2016 @ 17:01:
Laatst hoorde ik de naam Raff voorbij komen. Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het geen heel lelijke naam.Leuk, als het met een F is dan. Ik ken een Raf en dat is in ieder geval een leuke vent.
Laatst hoorde ik de naam Raff voorbij komen. Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het geen heel lelijke naam.Leuk, als het met een F is dan. Ik ken een Raf en dat is in ieder geval een leuke vent.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.