Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!



over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Avalon (jongen)
Alle reacties Link kopieren
Komt Nele ook in Belgie voor? Wist ik niet, ik heb die naam leren kennen toen ik naar Duitsland ben verhuisd. In nl heb ik die naam nog nooit gehoord in mijn kennissenkring. Ik vond het juist gek om den meisje dat Jip heet te leren kennen, ik kende de naam alleen van Jip en Janneke en bij mijn weten is dat een jongetje toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja, Jip is het jongetje. Ik vind Jip ook een typische jongensnaam, maar er zijn ouders die dat stoer vinden voor een meisje.

Ik ken een meisje dat Mees heet. Dat vind ik ook een typische jongensnaam.
Alle reacties Link kopieren
Mmaartje schreef:
10-12-2018 10:03
Mercedes :roll: vind ik de meest vreselijk naam...
De meisjesnaam Mercedes (Spaans/Latijns-Amerikaans) is al een stuk ouder dan het automerk, mocht het je daarom gaan ;-) Mercedes is Spaans voor genade, zoiets als Grace in het engels dus.
PattyJupiter schreef:
09-12-2018 10:42
Ik heb op zwemles een meisje gehad die Lode heet.
Oud klasgenootje van mij heette Lone. Dat vond ik ook altijd zo'n gekke naam. Was een meisje trouwens.
Net in de Jumbo krant: Raaf, Hero en Diesel voor drie jongens. Dat vind ik dus echt pure kindermishandeling.
Alle reacties Link kopieren
In het kader van way to much extra letters om lekker interessant te doen: Ik lees hier in een tijdschrift de naam Daqueautha :sick: mijn god, ik neem aan dat je het uit moet spreken als Dakota, schrijf het dan ook gewoon zo! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
10-12-2018 14:45
Oud klasgenootje van mij heette Lone. Dat vond ik ook altijd zo'n gekke naam. Was een meisje trouwens.
Net in de Jumbo krant: Raaf, Hero en Diesel voor drie jongens. Dat vind ik dus echt pure kindermishandeling.
Hero is echt mijn guilty pleasure naam (wel op zn Nederlands uitgesproken) :heart:
Zou het alleen nooit aan een kind geven, dus ik denk dat er een toekomstig huisdier zo wordt genoemd
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
09-12-2018 15:01
Soetkin (van soet/ zoet kindje)
Dat is Belgisch toch? Ik ken ook iemand die zo heet, en haar ouders zijn alles behalve van de hippe namen. Dus ik heb altijd aangenomen dat dat daar een redelijk normale naam was.
Madrid87 schreef:
10-12-2018 14:45
Oud klasgenootje van mij heette Lone. Dat vond ik ook altijd zo'n gekke naam. Was een meisje trouwens.
Net in de Jumbo krant: Raaf, Hero en Diesel voor drie jongens. Dat vind ik dus echt pure kindermishandeling.
Hero en Diesel zijn twee loc's uit Thomas de trein
:HA:
Ik kan maar niet wennen aan B.odhi voor zowel jongens als meisjes. Ik blijf het een naam vinden voor een schattige puppy..
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
09-12-2018 15:01
Soetkin (van soet/ zoet kindje)
Soetkin was volgens mij ook de naam van de moeder van Tijl Uilenspiegel,al redelijk oud dus.
Wannes zal wel een afkorting van Johannes zijn (uitgesproken als Joowwannes)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Zag vandaag ook een geboortebord Vik. Zal ook niet in mijn top 10 komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Is deze al voorbijgekomen?

Abcde (spreek uit: Ab-city)

https://www.boredpanda.com/daughter-nam ... i-redford/
Alle reacties Link kopieren
Ja, ff teruglezen en dan zie je dat je niet de 1e bent ;-)
lizenlotte schreef:
11-12-2018 15:50
Ja, ff teruglezen en dan zie je dat je niet de 1e bent ;-)

O ja, ik zie het. Nou ja, het is nog steeds sneu.
Alle reacties Link kopieren
Diesel vind ik echt een hondennaam :roll:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Hero staat op mijn lijstje. Het gaat er niet van komen want man vindt het raar.
Alle reacties Link kopieren
Laatst zat ik in een restaurant, en ik hoorde dat mijn nr1 naam voor een eventueel volgend zoontje door de buren een aantal tafels naast ons besproken werd.
Ze had hem nog nooit eerder gehoord en vond het echt een hondennaam, terwijl ik het een vrij normale NL naam vind (en het was geen Bello, Rufus of Diesel oid ;-D ).

Faas is volgens mij een verbastering van Bonifatius, ik heb hem inmiddels al zo vaak gehoord dat ik vergeten was dat ik hem in het begin ook vreemd vond, en nu heel normaal :)
Alle reacties Link kopieren
Net op tv
Blaise, Shego en Blanche
N.iko...

Ja, het is een meisje
Alle reacties Link kopieren
ik vind Willem afschuwelijk.
Rivèll


Rivaal? Riffel? Riffèllllll?
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
15-12-2018 10:29
Net op tv
Blaise, Shego en Blanche
Blaise Pascal was een Franse filosoof of wetenschapper.
Blanche is de hoofdpersoon in o.a.
A Streetcar named Desire. Geen ongwone naam in de VS
GlitterCupcake schreef:
20-12-2018 16:38
Rivèll


Rivaal? Riffel? Riffèllllll?
Rivella: Een beetje vreemd, maar wel lekker.
Rivèll: Gewoon een beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren
..
sunday82 wijzigde dit bericht op 20-12-2018 18:46
Reden: Reageerde op een wel heel oud bericht
98.33% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven