Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!



over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Joelandi
Ulrike
Onnolien
Petracia
Sorella
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Happy new topic!
:bye:
Alle reacties Link kopieren
Tvp :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet een kind dat Cabdiraxman heet, ik denk dat dat waarschijnlijk een gebruikelijke naam is met de achtergrond van de ouders (volgens mij Somalië) maar voor mij klinkt het toch een beetje als een Pokémon of Ninja Turtle oid.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel hard aan het denken om een verschrikkelijke naam, zodat de TVP dit opvalt. Maar er schiet me helaas geen enkele te binnen...
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Stefke
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
mjasmijn schreef:
01-06-2017 23:50
Ik weet een kind dat Cabdiraxman heet, ik denk dat dat waarschijnlijk een gebruikelijke naam is met de achtergrond van de ouders (volgens mij Somalië) maar voor mij klinkt het toch een beetje als een Pokémon of Ninja Turtle oid.

Haha. abdirahman Is dat denk ik
:hello:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
mjasmijn schreef:
01-06-2017 23:50
Ik weet een kind dat Cabdiraxman heet, ik denk dat dat waarschijnlijk een gebruikelijke naam is met de achtergrond van de ouders (volgens mij Somalië) maar voor mij klinkt het toch een beetje als een Pokémon of Ninja Turtle oid.
Ik heb ooit een Abou ontmoet, wordt uitgesproken als Aboe, zoals het aapje van Aladdin (dat schrijf je als Abu). Hele normale naam in Ivoorkust.

In het dorp is Ylse geboren, lekker origineel met die Y, kan het kind voor de kat zijn staart haar hele leven de naam Ilse gaan spellen omdat de ouders zo nodig origineel moeten zijn..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! :high5:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
'Tjek-lin! Tjek-lin! Hierrrr komme' hoorde ik laatst in de speeltuin.
Ik vermoed dat het kind Jacklynn heet...

Jacklynn vind ik niet zo afgrijselijk, maar die uitspraak kan echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag pas Dirkje voorbij komen inclusief een hoop enthousiaste reacties op die naam , maar ik vind dat niet mooi.
Maar goed ik geef toe dat het ook weer niet helemaal in de categorie "onnolien" valt.
Alle reacties Link kopieren
De buren hebben hun baby Loe genoemd. Loe? Ik heb nu al medelijden met dat meisje ..

En laatst zag ik ergens een geboorte bord met de naam Tuur. Kon ik ook niet ff vatten die naam.
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
mjasmijn schreef:
01-06-2017 23:50
Ik weet een kind dat Cabdiraxman heet, ik denk dat dat waarschijnlijk een gebruikelijke naam is met de achtergrond van de ouders (volgens mij Somalië) maar voor mij klinkt het toch een beetje als een Pokémon of Ninja Turtle oid.
Je speelt het ongeveer uit als Abdirahman, een vrij gangbare Arabische naam ("Dienaar van de Genadevolle"). Heeft te maken met de Somalische spelling van een paar klanken.
Alle reacties Link kopieren
Oké......... ik heb een buurjongen die Bullit heet. Is ook nog eens een naar kind.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een Jinx.
Wolke, Winde en Sterre. Jep zusjes. :facepalm: :hihi:
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 02-06-2017 13:12
1.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Joran wekt vervelende associaties, maar ik vind Jorn dan wel weer een leuke mannelijke naam.

Zoals Hertjehertje zegt vind ik Engelse namen die niet goed worden uitgesproken tokkie-achtig klinken. Als je ook maar een halve klas voortgezet onderwijs hebt gehad dan ken je de juiste uitspraak.
retrostar wijzigde dit bericht op 02-06-2017 09:14
0.34% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
:cheer2: deel 3!
Van de week bij een item van Editie NL ging het over gestolen geboortekaartjes... nou, daar kwam weer een pareltje voorbij hoor.
komt ie:

Yaimz

:'(
Alle reacties Link kopieren
Van de 'omdenken' Facebook pagina: Ploen (meisje).
Reactie moeder: Wij zochten n naam die we nog niet in ons werkveld tegen waren gekomen ( onderwijs) uiteindelijk kwamen we bij Ploen, omdat dat de bijnaam van mijn zus is.. en die hadden we als peettante gevraagd. Dus eigenlijk is ze heel traditioneel naar haar peettante genoemd.

Oh, gelukkig is het een hele traditionele naam :roll:
Facebook van moeder geeft me sterke associaties met Bep Brul van Loenatik (die met de rode lippenstift)
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
02-06-2017 06:29
Ik heb ooit een Abou ontmoet, wordt uitgesproken als Aboe, zoals het aapje van Aladdin (dat schrijf je als Abu). Hele normale naam in Ivoorkust.

In het dorp is Ylse geboren, lekker origineel met die Y, kan het kind voor de kat zijn staart haar hele leven de naam Ilse gaan spellen omdat de ouders zo nodig origineel moeten zijn..
Vriend van mij heeft dat ook, in plaats van een I is de eerste letter van zijn naam een E, was me nooit echt opgevallen tot hij vertelde dat het zijn vaders idee was : me pa wou ff leuk doen zijn woorden.
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven