Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!



over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
19-01-2018 23:02
De kinderen van mijn buren heten D.elano, D.elanio en D.elianah. :-?
Wat een horror :facepalm:
Niet alleen het enorme kwik, kwek en kwak gehalte, maar de namen zelf ook.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Paris is natuurlijk ook gewoon een naam uit de Griekse mythologie.
Alle reacties Link kopieren
Paris was een naam voordat het een plaats werd, net als bijvoorbeeld Europa.
Paris was dan wel weer een mannennaam :proud:

Edit: crosspost :proud:
AnAppleADay schreef:
20-01-2018 10:28
Paris was een naam voordat het een plaats werd, net als bijvoorbeeld Europa.
Paris was dan wel weer een mannennaam :proud:

Edit: crosspost :proud:
Nee, maar Paris is niet vernoemd naar de Griekse mannennaam Paris.
Net als Mercedes is vernoemd naar de dochter van. Maar inmiddels zullen de meeste mensen toch even fronsen van die voornaam.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
20-01-2018 16:33
Net als Mercedes is vernoemd naar de dochter van. Maar inmiddels zullen de meeste mensen toch even fronsen van die voornaam.
Mercedes is officieel een Spaanse meisjes naam, leuke naam helaas denkt iedereen dan meteen aan die vreselijke auto's :|
Relax we're all crazy, it's not a competition
EHR schreef:
19-01-2018 21:10
Die heten dus niet zo.

https://www.vernoeming.nl/kinderen-emile-ratelband
Ah, het mocht niet van de burgerlijke stand, wat goed! Maar hij heeft in zijn tweede (derde/vierde?) leg dus nog wel een Royce gekregen. Nadat Tsjakkalotte ook geweigerd werd :frusty:
anoniem_63d4de36d8a94 wijzigde dit bericht op 20-01-2018 18:05
Reden: Typo
2.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
20-01-2018 09:17
Zelfs bij beroemdheden is het niet van de laatste tijd. Denk aan Lourdes en Paris.

De enige plaatsnaam die ik qua vernoeming niet afgrijselijk vind is Florence.
Ik vind Milan, Vienna en Georgia ook nog wel ok.
Ik vind Milan leuk. Maar ik kende de naam als meisjesnaam. Toen hij ineens heel populair voor jongens werd vond ik hem minder. Maar niet afgrijselijk.
Wel afgrijselijk, en vast al tien keer genoemd: Djanina en Djelisa.

Of eigenlijk alle namen die beginnen met Dj. Waarom een naam fonetisch schrijven?
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
20-01-2018 08:42
Kim K en Kanye hebben hun dochter Chigaco genoemd, roep naam Chi. Nou je moet het maar mooi vinden natuurlijk. Lijkt me leuk als Nederlandse ouders hun kind ook gaan vernoemen naar de plaats waar zij vandaan komen. Lutjewinkel, Sexbierum, Enschede eten!

Het is wachten op het eerste grachtengordel gekkie dat zijn kind Amsterdam noemt.

Of je gaat gewoon voor een van deze nog enigszins normale namen van Nederlandse plaatsen:
Lisse, Anna Paulowna, Beckum, Creil, Erica, Elim, Gerwen, Hank, Joppe, Lenthe, Maurik, Philippine, Rien, Sibbe, Yde
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
21-01-2018 01:08
Of je gaat gewoon voor een van deze nog enigszins normale namen van Nederlandse plaatsen:
Lisse, Anna Paulowna, Beckum, Creil, Erica, Elim, Gerwen, Hank, Joppe, Lenthe, Maurik, Philippine, Rien, Sibbe, Yde
Philippine. 🙈 nooit over nagedacht dat iemand z’n kind naar een mosseldorp zal vernoemen; “hoe ruikt jouw mossel?”
Luna-Lovegood schreef:
21-01-2018 08:54
Philippine. 🙈 nooit over nagedacht dat iemand z’n kind naar een mosseldorp zal vernoemen; “hoe ruikt jouw mossel?”
:rofl:

Ik ken trouwens een Philippine.
Luna-Lovegood schreef:
21-01-2018 08:54
Philippine. 🙈 nooit over nagedacht dat iemand z’n kind naar een mosseldorp zal vernoemen; “hoe ruikt jouw mossel?”
Ik ken meerdere Philippines, ik wist niet dat dat een vreemde naam was. Ik wist ook niet dat het een plaats was, maar dat is dan een plaats met een mensennaam, niet een mens met een plaatsnaam. Het plaatsje Anna Paulowna is natuurlijk vernoemd naar de vorstin, niet andersom. Philippine is gewoon een Franse naam (wel echt niet mijn smaak).
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
21-01-2018 14:27
Ik ken meerdere Philippines, ik wist niet dat dat een vreemde naam was. Ik wist ook niet dat het een plaats was, maar dat is dan een plaats met een mensennaam, niet een mens met een plaatsnaam. Het plaatsje Anna Paulowna is natuurlijk vernoemd naar de vorstin, niet andersom. Philippine is gewoon een Franse naam (wel echt niet mijn smaak).
Vernoemd naar een man met achternaam Phillip. Maar indd niet onze smaak
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
19-01-2018 23:02
De kinderen van mijn buren heten D.elano, D.elanio en D.elianah. :-?
Mijn god, daar stel ik me zo'n hele sociale omgeving bij voor die dan kraait wat geweldig dat toch gevonden is en niemand van buiten de familie en vriendenkring durft iets anders te zeggen tegen die eigenaren van zes pitbulls (Nero, Fifi, Tarzan, Brutus, Satan en Rufus).
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
21-01-2018 18:06
Mijn god, daar stel ik me zo'n hele sociale omgeving bij voor die dan kraait wat geweldig dat toch gevonden is en niemand van buiten de familie en vriendenkring durft iets anders te zeggen tegen die eigenaren van zes pitbulls (Nero, Fifi, Tarzan, Brutus, Satan en Rufus).

:HA:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
snowy2 schreef:
20-01-2018 18:18
Ik vind Milan, Vienna en Georgia ook nog wel ok.
Virginia, Sofia, Victoria zijn ook geografische namen.

Ik ken een meisje dat Sydney heet.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
21-01-2018 19:55
Virginia, Sofia, Victoria zijn ook geografische namen.

Ik ken een meisje dat Sydney heet.
En ik een jongen :)
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
21-01-2018 18:06
Mijn god, daar stel ik me zo'n hele sociale omgeving bij voor die dan kraait wat geweldig dat toch gevonden is en niemand van buiten de familie en vriendenkring durft iets anders te zeggen tegen die eigenaren van zes pitbulls (Nero, Fifi, Tarzan, Brutus, Satan en Rufus).
:rofl: :rofl: prachtige namen hebben die honden :bonk: :p:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Een kennis heeft haar pasgeboren dochter Bea genoemd.

Leuk. 60 jaar geleden ofzo. Het was extreem moeilijk om mijn pokerface in de plooi te houden.
"Nee" is ook een antwoord.
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
21-01-2018 18:06
Mijn god, daar stel ik me zo'n hele sociale omgeving bij voor die dan kraait wat geweldig dat toch gevonden is en niemand van buiten de familie en vriendenkring durft iets anders te zeggen tegen die eigenaren van zes pitbulls (Nero, Fifi, Tarzan, Brutus, Satan en Rufus).

Behalve classic Fifi allemaal bijzonder mooie namen voor honden, vind ik. Al blijft Diego mijn favoriet.

Ik leerde eind vorig jaar een man kennen met de naam Rufus. Zoooooooo lelijk.
charlotte717 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 08:48
Reden: Fifi niet
2.18% gewijzigd
Veritas vos liberabit
Meyana schreef:
22-01-2018 08:35
Een kennis heeft haar pasgeboren dochter Bea genoemd.

Leuk. 60 jaar geleden ofzo. Het was extreem moeilijk om mijn pokerface in de plooi te houden.
Standaard grapje als je voor een bank werkt is je kinderen Bea en Gea te noemen. Dat zijn de afkortingen voor Betaalautomaat en Geldautomaat.

Maar om dat ook echt te doen...
Alle reacties Link kopieren
Meyana schreef:
22-01-2018 08:35
Een kennis heeft haar pasgeboren dochter Bea genoemd.

Leuk. 60 jaar geleden ofzo. Het was extreem moeilijk om mijn pokerface in de plooi te houden.
:rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een Buick gezien van een jaar of 6.
Nu ken ik al iemand met oudere kinderen, Buick, Mercedes en Chevey.

Blijkbaar vonden de ouders van dat jongere kind dat ook orgineel... :nope:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven