***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
ha, het idee was goed Framboos, alleen geen tijd gehad.

Ineens mega stress op kantoor dus heb Finn de halve dag in zijn bed laten liggen omdat ik moest werken.

Nu moet hij enorm lang wakker blijven, zodat hij morgen in de auto een beetje kan slapen.

Maar hij is enorm moeilijk, en geen bericht van manlief. Ik moet alles nog pakken, dat wordt een latertje!
mislukt, hij is giga moe, dus toch maar in bed gelegd. Wel handig, want nu kan ik beginnen met spullen pakken.

Waar te beginnen .....
ow swiss wat een stress!! Heel veel succes met pakken!!
quote:lara1978 schreef op 18 december 2008 @ 13:52:

Zo, ik heb net cassata (vanille-ijs met frambozen, pistache, amaretto en krenten) gemaakt en ook toffees. Mijn vader komt kerstavond eten en dan heb ik dat vast gedaan. Ik vind mezelf dus heel erg georganiseerd.

Zo, Puk ligt op een oortje, ik duik ook heel even mijn mandje in. wat klinkt dat zalig!! hoe maak je zoiets?? kant en klaar ijs? (hahaha was het gewoon een bakkie van Hertog?) of met ijsmachine enzo?
Zo, ik ga ook weer eens een poging wagen. Ik lees wel bij maar het lukt me niet echt om te reageren. Overdag natuurlijk sowieso geen tijd en 's avonds heb ik weinig puf. Ik kan eerlijk gezegd nog steeds niet echt goed nadenken, heb echt het idee dat ik driedubbel aan het ontzwangeren ben, en dat is natuurlijk ook zo.

Ik heb net een paar foto's op hyves gezet. Nina is echt de zoetste baby van de wereld, zo blij en rustig, en dan als klap op de vuurpijl haar doorslapen van 7 tot 7. Leuke foto's hebben jullie op hyves gezet trouwens!

Layla, wat een leuk pakket heb jij gekregen zeg! Ik ben benieuwd wat S. krijgt, hij is nu op de kerstborrel. Vorig jaar was het al heel royaal, en dit jaar hebben ze enorm veel winst gemaakt dus ik ben benieuwd. En de Sonja, bakker neem ik aan? Heeft zij een blad?

Lara, wat klinkt dat heerlijk zeg!!

Framboos, ik ben binnenkort in je stad! Weet nog niet wanneer maar zal in januari zijn. Ik wil namelijk naar die expo in het museum. Maar goed, ik kom dan natuurlijk graag even buurten als je het leuk vindt.

Fachat, ik schrok erg van je bericht. Hoe is de situatie nu thuis? Moeilijk hoor, zeker omdat je het daarnaast al zo druk hebt met de jongens. Sterkte.

Lievelust, ook een vervelend bericht. Jammer dat je vriend vervelend reageert op Daan. Kun je er ook niet bij hebben nu, je hebt het ook al druk genoeg met je werk en de kinderen.

Muis, hoe voel je je? Ik voel me ook nog steeds niet helemaal goed hoor. Moet elke dag wel een keer huilen. Meestal zien de kinderen het niet, maar soms wel. Ik voel me dan heel rot, wil niet dat ze het zien. Ik huil trouwens niet alleen omdat ik me ellendig voel, maar ook vaak omdat ik zoveel van de kinderen hou. Nou ja, behoorlijk labiel dus. Maar goed, ik ben eigenlijk nooit kortaf of ongeduldig en doe zo veel mogelijk leuke dingen met ze, dus ze hebben er hopelijk niet veel last van. Zeg ik maar tegen mezelf.

Even verder lezen hoor.
Grrrrr heb net knallende ruzie met man gemaakt. Ik was aan het koken en hij ging Zahra ophalen bij het kdv, ik zat maar te wachten met eten wat koud stond te worden, komt hij thuis en heeft ze een bakje met kipnuggets bij zich! Blijkt dat hij even bij een vriend (die een kebabzaak heeft) is langsgeweest en dan krijgt ze dat daar altijd. Ik vond gisteren ook al allemaal croissantkruimels in de auto, hij had dus maandag ook Zahra opgehaald bij de creche en was daarvoor bij de Makro geweest en toen heeft hij ze dus in de auto al een halve croissant gegeven. En ik me maar steeds afvragen waarom ze zo slecht eet! Ik heb het al 100 x gezegd maar hij luistert gewoon niet naar me, dus ik heb in mijn woede dat bakje kipnuggets naar zijn hoofd geslingerd en ben naar de slaapkamer gegaan om af te koelen. Kinderen natuurlijk over de zeik (zielig!) maar daar kon I. dan mooi voor zorgen. Toevallig was er op RTL 5 bij Dr.Phil net een aflevering over dikke kinderen, helaas heeft hij hem niet gezien, ik wil echt niet dat Zahra (en Yasemin) later gepest worden omdat ze te dik zijn, ik heb er zelf al genoeg problemen mee gehad in mijn pubertijd (en ben nog steeds te zwaar) en ik kan het niet uitstaan niet op 1 lijn zit wat het eten en tussendoortjes betreft. Als ik het snoep of de kipnuggets afpak van Zahra ben ik natuurlijk de kwaaie peer in haar ogen. Hij zegt wel steeds dat hij het niet meer zal doen, maar tussen zeggen en doen zit een groooooot verschil. Pfffffff
O layla, wat irritant! Kan me goed voorstellen dat je kwaad bent zeg. Doe jij je best om lekker en gezond eten te koken, krijg je dit! En inderdaad, de kinderen vinden jou dan stom omdat ze van jou niet mogen snoepen en van papa wel. Wel toevallig, ik woon nu in een multiculturele wijk en zie vaak turkse en marrokaanse kinderen in de kinderwagen zitten met zakjes chips, rollen koek en bakjes patat!! Ik wist niet wat ik zag!! Zo zielig vind ik dat, want kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of iets goed of slecht is maar volgen hun ouders.
Zit nog steeds in mijn eentje, heb nog niet gegeten (geen tijd), nog niet gepakt (geen tijd), de 7 wassen die vandaag zijn gedraaid nog niet opgeruimd (geen tijd), wel het meeste werk af (joepie) en wel de rekeningen betaald (dubbele joepie).

Nu dus nog de rest. Oh ja, en als ik morgen aankom bij mijn ouders, moet ik meteen mijn zakelijke pc starten, want dan moet ik direct nog aan het werk!

Micha, fijn dat je er weer bent. Logisch dat je moet ontzwangeren en dat je af en toe nog labiel bent. Wat heerlijk dat Nina zo'n schatje is.

Wat een leuke foto's. Heerlijk gezinnetje heb je zeg.

Layla, ik voel met je mee. Ik werd vroeger niet gepest, maar voel me nu wel beroerd dat ik zo veel te dik ben.

Bij mij ging het vroeger wel goed, maar ik heb echt een suikerverslaving. Volgens mij heb ik die mezelf aangedaan toen ik op de lagere school en later de middelbare school zat.

Ik ben het geheel met je eens dat kinderen niet te veel tussendoortjes moeten krijgen. Kan je man in het vervolg niet gewoon iets gezonders vragen? Ze hebben in die kebabzaak toch vast ook wel iets gezonds?

Trouwens vreselijk irri dat hij in eerste instantie zo lang wegblijft en nog naar een vriend ook, als jij aan het koken bent! Ik zou woest zijn.

Ik ga mijn was maar eens opzoeken, kan ik gedeeltelijk meteen in de koffer gooien.
Je gaat toch zeker wel eerst even eten Swissie?? Succes met inpakken en de wassen wegwerken. Tja, dat labiele hoort er vast bij maar het is wel irritant. Ben ook nog erg vergeetachtig en vaag. Maar het komt wel goed!

Ik ben ook nog steeds te zwaar! Ik heb nog acht overtollige kilo's en daar baal ik van. Het gaat er heel langzaam af. Ik mag niet te snel gaan afvallen vanwege de borstvoeding maar ik wil het toch wel over een maand of 4 kwijt zijn, dat moet toch mogelijk zijn. Ik weiger grotere broeken te kopen dus draag nu alleen maar jurken en rokjes.
Mich, dat is dus typisch turks, kinderen worden daar echt verpest door ze al op jonge leeftijd veel snoep en andere rotzooi te geven. Ik probeer dat dus echt te voorkomen maar helaas, het werkt niet als ik er niet continue bovenop zit. Als ik kinderen van turkse kennissen zie word ik vaak echt triest. Bijv. een meisje van 5 met een dik buikje omdat ze teveel snoept. Als ze hier komt vraagt ze ook heel brutaal of ze een snoepje mag of een ijsje o.i.d. Toen Zahra jarig was kreeg dat meisje een stukje verjaardagstaart, het was een taart uit 2 lagen en ik had alleen de onderste laag aangesneden, maar mevrouw vroeg toen of ze van die andere taart een stukje mocht. Ik vond het zo brutaal, mijn vriendin die de taart gemaakt had rolde ook met haar ogen omdat ze het echt niet normaal vond. Maar goed, het kind kan er niks aan doen, ik geef echt de schuld aan de ouders en ik wil niet dat Zahra ook zo wordt, want dat zou ik echt erg vinden.

Wat fijn dat Nina al zo goed doorslaapt trouwens, ik hoop dat Yasemin ook wat langer gaat doorslapen, ik probeer haar nu wat grotere flessen te geven zodat ze wat langer op een voeding kan teren.

Swis, balen dat je nog zoveel te doen hebt zo op het laatste moment, hopelijk kun je een beetje uitgerust op reis gaan. Rijden jullie alle 2 of alleen je man? Hoe is het nu met de sneeuw, zijn de snelwegen wel goed begaanbaar?

Ik voel me ook niet echt lekker in mijn vel zitten hoor, ik wil eigenlijk wel proberen om wat af te vallen maar ik moet eerst maar wat herstellen van de bevalling. Ik kan geen motivatie vinden eigenlijk, het schiet ook niet op dat ik geen tijd meer heb om te sporten met 2 kleintjes en een man met onregelmatige diensten.
pffff....geen puf om te forummen, maar even een teken van leven.

Mijn moeder is vermoeiend:) Morgenmiddag vertrekt ze weer.

Ben heel dankbaar dat ze wil komen als we het nodig hebben, maar we trekken elkaar gewoon niet erg lang. Een dagje, hooguit twee is eigenlijk meer dan genoeg.....Ondankbaar ben ik he? Ickeman zegt dat ik me moet vermannen en haar bemoei- en zorgzucht moet accepteren, maar met alle wil van de wereld lukt me dat gewoon niet. Nu niet, eerder niet.

Layla, ik snap je frustratie mbt je gewicht en de toekomst van je meisjes. Goed van je dat je er nu al zo serieus mee bezig bent. Aanleg kun je niet wegnemen, helaas, maar slechte eetgewoontes kun je wel voorkomen. En dat doe je nu toch? Gewoon volhouden, maar ook je man erin betrekken blijven.

Ik ben ook niet superslank van mezelf en ook nog eens klein van stuk, dus ik lijk ook al snel een propje. Schrok toen mijn BMI te hoog was bij de vk aan het begin van mijn zwangerschap. Had niemand me ooit op gewezen, dat ik "theoretisch" ook echt wat te zwaar ben. Gelukkig is Ruben een slank mannetje, maar ik had me wrs net als jij gevoeld als dat niet zo was geweest.

Een dikke knuffel voor jou!

Laar, vrouw, ik had net zo gereageerd als jij! Bah bah bah.

Zo verrekte zonde van de centjes.....Sorry, ik wrijf het er nog eens in. Niet meer aan denken, dat werkt het beste.

Net als wanneer je boodschappen uit je fietstas worden gestolen:(

Framboos, gaat alles wel goed? Gewoon een beetje eindejaars chaos bij jou?

Swiss, adem in adem uit. Goede reis!!!!!!

Muis, mannenmama, trek je het allemaal nog een beetje?

BM, jij bent lekker back on track he? Bewondering hoor. Lekker van genieten!

Lievelust, een knuffel voor jou in deze moeilijke periode. Net bevallen, nieuwe baan, man zonder baan en ook nog chagerijnig. Ik hoop op een rustig 2009 voor jullie!

Draak, beterschap met draakje!

Ik ga slapen!
Mich, ik draag uit zelfbescherming uitsluitend jurken en rokken, al jaaaaaaaaren:)
[quote]michasha schreef op 18 december 2008 @ 20:08:

Framboos, ik ben binnenkort in je stad! Weet nog niet wanneer maar zal in januari zijn. Ik wil namelijk naar die expo in het museum. Maar goed, ik kom dan natuurlijk graag even buurten als je het leuk vindt.

Leuk??? super!!! Lijkt mij ontzettend gezellig! Let me know wanneer, ik ben van de partij!
ooh Layla wat een naar conflict!! Maar je hebt compleet gelijk!

Mijn god, ik zou ook woest zijn!! Helemaal omdat het zo onnadenkend-nonsjie gaat...Kijk, eens een keertje in overleg je kind verwennen prima...Maar dit lijkt haast een gewenning voor Zahra te gaan worden.

Goed dat jij je zo (duidelijk ) hebt geuit naar je man.

Hopelijk zal hij het gaan inzien!
quote:framboos81 schreef op 18 december 2008 @ 21:48:

Goed dat jij je zo (duidelijk ) hebt geuit naar je man.

Hopelijk zal hij het gaan inzien!

Hihihi toen ik beneden kwam had hij alles alweer opgeruimd. Ik vond het achteraf wel kinderachtig van mezelf en ik voel me ook zo schuldig naar de kinderen toe, maar op dat moment kon ik me niet beheersen.
Nieuwe foto's op Hyves
Icke, ik snap je best hoor, mijn moeder is een schat maar als ze te lang in mijn buurt is ga ik me ook irriteren. Zelfs de kraamhulp viel het op dat ze de hele tijd maar praat en totaal niet luistert naar wat ik tegen haar zeg. Ik ben er aan gewend, en ze bedoelt het goed, maar we moeten niet de hele dag op elkaars lip zitten. Toen mijn bevalling begon en ik weeën op moest vangen was het wel lekker, want het leidde me wel af, ze bleef maar rebbelen terwijl ik lag te puffen.
ow ickje ik begrijp je moeder rustratie volkomen! Ennuh wie niet? Een moeder een paar dagen (incl.nacht!) in huis gedogen is voor weinig mensen weggelegd hoor. Laatst mijn schoonzus nog...Ze was net bevallen, komt mijn schoonmoeder vanaf dag 2 logeren. Mijn schoonzus dacht voor 1 daggie, bleef ze dus mooi 3nachten!!Je kraamtijd delen met je man, en moeder!!! En maar bemoeien met uitspraken als " je geeft haar teveel borstvoeding'' (kind is een paar dagen later met o.a uitdrogingsverschijnselen opgenomen..ik zeg niets....)

iig mijn gevoel zegt, moeders moeten gewoon in tijden van zwangerschappen en kraamtijden op een veilige afstand blijven.

Hier alles goed hoor! Alleen zijn wij excl. frambozeman al 6dg.

(ja ik tel ze) snip en snip verkouden

oei 10uur alweer! Moet gauw naar bed, liv zal wel weer een hoestbuitje krijgen straks
layla sommige gevoelens heb je niet in de hand...En misschien is het ook maar goed dat je even lekker dramatisch uit de hoek kwam dit X! De vorige keren hebben blijkbaar minder indruk gemaakt.

En volgens mij kan jouw man het wel hebben toch? Type goedzak of niet? Jullie komen er vast wel uit! succes!!
Layla: ik snap dat heel goed hoor. Ben zelf ook nogal strikt wbt goed eten enzo en ik zou ook boos worden als zoiets gebeurt!

Ickemeisje, logisch dat je je huis weer voor jeelf wilt hebben. Hulp is fijn, maar als je niet een enorm goede band met je moeder hebt kan het ook wat veel worden en je kunt haar niet even "uit" zetten.

Beterschap Framboosje!! Irritant, zo'n snotterend huis. Dat recept is heel makkelijk hoor, gewoon ijs mengen met die ingredienten en opnieuw invriezen

Veilig rijden Swiss en een goede reis!

Nog behoorlijk labiel dus Micha? Het duurt nog eventjes en dan ben je weer helemaal jezelf. Toch ook wel fijn. Wel prettig dat het zich vnl uit omdat je zoveel van de kinderen houdt en niet in knallende ruzies toch?

Wat stonden er weer lieve foto's op Hyves!!

Goh, Puk slaapt nog steeds. Vriend staat onder de douche en ik hoop lekker vroeg naar kantoor te kunnen. Vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoonzusje. Vriend en Puk komen met de auto, want vriend gaat bij wat klanten langs voor de kerst en ik neem de trein (bah).

Ik wil dus op tijd weg kunnen van kantoor zodat ik wat speling heb. Nouja, de kerst komt eraan, dus het loopt toch allemaal wat terug.
muisje....alles goed daar......?
Framboosje, alles is goed met Muisje! Ze leest wel bij, maar is te moe en heeft te weinig tijd om te reageren!

Ickje, ik zou mijn moeder ook niet zo lang trekken! Sterker nog, ze is best een lief mens, maar ik hou het maar een paar uur uit met haar. Niet omdat ze te veel rebbelt (dat doe ik!), maar omdat ze gewoon heel erg op mijn zenuwen werkt. Hoe is het verder met je?

LL, Het is, hoe begrijpelijk ook, erg zielig dat je vriend zijn frustraties op Daan af reageert. A. heeft een keertje onterecht kattig gedaan tegen Hugo en ik ontplofte! Sowieso vind ik het altijd onterecht als je je humeur op je kinderen afreageert. Hoe is het nu thuis? Heeft je vriend al uitzicht op een andere baan? Sterkte moppie! Ik vind het knap van je hoe jullie het allemaal rooien!

Layla, oooooh! Ik zou woest geworden zijn! Wij hebben hier in de straat ook een Turks gezin wonen en die kinderen (het zijn er een stuk of zes) zijn allemaal te dik. En dan bedoel ik ook echt veel te dik! Nu zie ik ze ook altijd met eten op straat lopen, dus zo gek is het niet. Goed van je dat je boos geworden bent! Goed van je dat je zo oplet op het gewicht van je dochtertjes!

Fach, ik schrok van je bericht en heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht. Hoe is het nu? Hebben jullie het nog uit kunnen praten of is er nog zo'n sluimerende ruzie? Schrijf het maar van je af! (ik kan zelf heel slecht tegen ruzie en raak er altijd helemaal overstuur van als het niet wordt uitgepraat)

Mich! Jij ook zo labiel! Ik ook! Ik huil niet alleen maar omdat het lastig is, maar vooral omdat ik zo verschrikkelijk veel en onvoorwaardelijk van mijn nestje hou! Echt, ik ben een bodemloze put geworden...

Hier gaat het eigenlijk best lekker, gek genoeg. Mees is echt een voorbeeldig baby'tje en Steijn een voorbeeldig broertje. Hugo vindt Mees erg leuk en lief als hij in de box ligt, maar bij mij op schoot is een ander verhaal. Arme Huug! Hij moet er ook maar mee zien om te gaan dat zijn ouders nog een kind wilden. Huugje is erg knuffelig en aanhalig naar mij toe als Meesje weer naar bed is, maar hij is boos als ik Mees voed. Maar buiten dat gaat het goed, zolang ik me aan een strakke planning hou. Verder ben ik vandaag voor het eerst met drie kinderen bij een vriendin langs geweest en mijn god, wat heeft dat me goed gedaan! Mees heeft lekker in het bedje van haar dochtertje geslapen, Steijn en Hugo hebben zich helemaal met hun beste vriendin uitgeleefd en moeders heeft gezellig koffie gedronken, geweldig! Ik ben helemaal trots op mezelf omdat het me:

A. gelukt is om zonder stress met drie kindjes op stap te gaan.

B. het lef heb gehad om het te doen!

Steijn heeft vandaag zijn eerste "zin" gezegd! Te weten: "Mees in bed" toen ik zei dat ik Mees naar boven ging brengen!

Hugo gaat ook lekker taalkundig gezien: hij heeft er in een week tijd een berg woorden bij gekregen en begint nu begrijpelijk te worden voor anderen! Woehoe!

Mees probeert zijn hoofdje omhoog te houden en het lukt bijna. Hij zegt echter nog geen woord, dus op taalgebied geen nieuws te melden.
Moeders is net na ruzie/woordenwisseling vertrokken, wij allebei in tranen. Getverdegetver, ik vind dit niet leuk!!!!!

Ze zit net zo hard met zichzelf in de knoop als ikzelf soms en ik geef haar ook niet het gevoel dat ik haar waardeer of blij met haar ben etc. Ze werkt me echt mateloos op mijn zenuwen en ik kan niets zeggen of het word verkeerd geinterpreteerd. Weet ook niet meer hoe het anders moet/kan hoor. We zijn het erover eens dat we geen van beiden de band hebben met elkaar die we zouden wensen. Heus, ze laat me niet koud, ik geef om haar, maar ze is niet mijn vriendin en we liggen elkaar gewoon niet.Er is teveel misgegaan vroeger. Maar als ze dan zegt dat ze beter in de schoenen van mijn schoonmoeder kon staan omdat ik toch niet om haar geef, dat schiet bij mij echt in het verkeerde keelgat!!!! Heb ik echt geen woorden voor........

Klinkt het gek als ik zeg dat ik soms geen medeleven of genegenheid lijk te kunnen opbrengen omdat het van me verwacht wordt dat ik medeleven of genegenheid toon? Herkent iemand dat? Ik hoor de dingen te doen zoals zij van me verwacht (of eigenlijk zij in meervoud, van me verwachten, vaders werkt daar ook aan mee uiteraard) maar juist daardoor lijken alle vezels in mijn lichaam zich ertegen te verzetten om dat gedrag te vertonen........

Heb haar geprobeerd duidelijk te maken dat ik niet altijd gediend ben van haar zorgzucht, bemoeizucht, meedenken etc en dat ik als volwassene behandeld wil worden, maar het komt gewoon niet aan. Ze blijft zich verschuilen achter "vroeger bij ons thuis" en "ik ben nu eenmaal zo. Het "wacht maar tot je zelf kinderen hebt" is vervangen door; "wacht maar tot je kinderen wat groter zijn".

Pffff......zou dat later ook zo gaan met mijn bloedjes??????? Ik hoop echt dat het hier allemaal beter zal gaan.

Ruben is wakker, ga hem uit zijn bedje halen.

Zit tollen achter de pc, hopelijk trekt zo weer weg. Voel me niet zo lekker, geloof ik........

Sorry voor het ego bericht.......
ICKE, ik herken het precies! Hier helemaal hetzelfde verhaal! Echt letterlijk hetzelfde, het is alsof ik m'n eigen verhaal lees. Heeft jouw moeder ook een rotjeugd gehad toevallig?

Nu helaas geen tijd, visite hier, anders zou ik wat uitgebreider reageren, maar hier is een hele hele dikke knuffel. Ik begrijp precies hoe je je voelt helaas.................
Ick, net als Mich een en al herkenning hier! Ik heb geen advies (worstel met hetzelfde, ook met mijn vader), behalve dat ik "gewoon" probeer ze niet al te lang te zien achter elkaar. (en ook niet al te vaak) Is R. vanavond thuis? He get meis, ik voel en leef echt met je mee! Het is niet leuk om niet de band met je moeder te hebben die je graag had willen hebben. Ik probeer me erbij neer te leggen dat mijn ouders 31 jaar de tijd hebben gehad om me "normaal" te behandelen en dat dat niet gebeurd is en ook niet meer zal gebeuren. De erkenning die ik graag van ze wil probeer ik nu maar te halen uit vriendschappen en A., maar makkelijk vind ik het niet.

Vanmiddag BM, Koen en Gijs gezien en het was gezellig! BM, je ziet er waanzinnig goed uit! Maar goed, je was dan ook prachtig zwanger en volgens mij veer je makkelijk terug.

Gijs is een schattig reusje en zag er zo lief uit in zijn bruine pakje! Hij lijkt echt veel op Koen als baby! Het was wel erg grappig om te zien hoe klein Mees is, of hoe groot Gijs is. (het is maar hoe je het bekijkt!)

Jakkes, A. heeft kerstdiner van zijn werk vanavond en ik ben er niet blij mee. Ik was het eerlijk gezegd vergeten en heb eigenlijk geen zin om heel de avond en nacht in mijn eentje voor Mees te moeten zorgen. Ik ben afgepeigerd na een dag lang alles in mijn uppie draaiende te houden en wil eigenlijk gewoon instorten! Helaas pindakaas dus.

Oh BM, Steijn noemt Koen "Koekoe"! Ik vroeg aan de jongens wie er vanmiddag waren komen spelen en Steijn antwoordde elke keer "Koekoe!". Het klinkt wel lief, eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven