Baby's van februari 2017

06-03-2017 16:25 1480 berichten
Drie weken geleden ben ik bevallen van een gezonde dochter. Ik heb al een zoon van net twee. Het lijkt me leuk om weer te schrijven met andere moeders die ook een baby van februari hebben.



Wie schrijft er mee?

] ] ] ] ] ] ] ] ]
Naam Leeftijd/Leeftijd partner Aantal kinderen Geslacht. Geboortedatum Bijzonderheden
Bloempje188
Moondancer 30/36 1e kind jongen 23 februari 2017
Such Preggers 36/30 1e kind jongen 3 februari 2017
Saywhat 35/35 1e kind jongen 321 februari 2017
Marloes85 31/37 1e kind meisje 9 februari 2017
Salacia 29/32 1e kind meisje 27 februari 2017
Christinayang 29/34 3e kind jongen/meisje/jongen half februari 2017
Pinklady90 36/30 1e kind jongen 26 januari 2017
Wortelsap 31/34 1e kind meisje 28 februari 2017
Caro 31/34 2e kind jongen etc 17 februari 2017
Jentelente 28/30 1e kind jongen etc 26 januari 2017
Caro 31/34 2e kind jongen 17 februari 2017
anoniem_195591 wijzigde dit bericht op 10-07-2017 16:05
48.85% gewijzigd
Nou, ik heb het door. Eindelijk begrijp ik waarom deze ellende steeds erger wordt en waarom mevrouw maar max een half uur achter elkaar slaapt 's nachts.

Net heb ik Cathy eens bekeken terwijl ze zo tevreden aan het kraaien en brabbelen was ipv direct de speen geven en me weer omdraaien. Was mevrouw aan het proberen om beide benen tegelijk op het randje van de wieg te krijgen :facepalm: Ik heb haar nu nog eens gevoed, verschoond en stak in een xl hydrofiel gewikkeld, hopelijk levert ons dat nog een paar uur slaap op. Het zag er heel acrobatisch uit, geen wonder dat dat kind niet slaapt 's nachts. Nu beginnen met inbakeren lijkt me om geen optie meer, maar voor 1 nacht moet het maar kunnen. Ik heb ook slaap nodig :cry:
Alle reacties Link kopieren
#schattige baby's: haha, het tegendeel. Baby's zijn verandert in lelijke vreemd uitziende wezens. Voor mn bevalling zagen ze er allemaal hetzelfde uit. Nu hebben ze heel veel karakter in hun gezichten. Peuters vind ik ineens wel schattig.
2 uur heeft ze geslapen, toen had ze weer genoeg energie om de strijd tegen de hydrofiel voort te zetten. Ze ligt in de box nu en ik in bed, onverantwoord waarschijnlijk maar ik ben bang dat ik hele domme dingen ga doen als ik haar nu binnen bereik heb, eens door elkaar schudden ofzo. Dit lijkt me voor nu even de beste oplossing, al zal er van slapen niets meer komen vrees ik.

Om het allemaal nog erger te maken, ik weet dat ze net haar broek gevuld heeft, ze heeft dus een reden om te banken. Maar het interesseert me even niets, ik ben een moeder van niks.
saywhat schreef:
17-05-2017 01:33
Dat is echt heel weinig :-( Ik zou naar de kinderarts gaan, gewoon om uit te sluiten dat er iets is. Of ben je daar al geweest?

Daar zijn we al geweest helaas, ze wist ook niks beters te bedenken dan maar laten huilen omdat ze het
anders als een spelletje kan gaan zien. Lichamelijk is ze in orde en omdat ze goed groeit en er behalve kapot moe tevreden uitziet denkt ze dat het een fase is.

Het rotte eraan is ook, ze sliep 8 a 9 uur achter elkaar en opeens... niks meer. Al zei ze wel dat een oververmoeide baby steeds slechter gaat slapen dus dat er wel een kans is dat ze zo slecht slaapt omdat ze overdag nooit veel geslapen heeft.
Cath :hug: elyne
Alle reacties Link kopieren
Cathelyne, :hug: je bent niet een moeder van niks! Iedereen wordt uiteindelijk wanhopig van te weinig slaap. Ik denk dat het goed is dat je in de gaten hebt dat je een beetje afstand moet nemen soms. Is er iemand in de omgeving die je vandaag ofzo een beetje kan ontzien? Neem je op tijd contact op met een arts? Voor jezelf dan.

Such preggers, wij hebben het hele schema losgelaten van wat 'zou moeten'. Wij proberen altijd een ruime fles te geven, zodat hij echt zelf kan bepalen wat hij drinkt. Tot nu was dat 150+5. Nu zijn die flessen regelmatig leeg dus denk dat we naar 180 gaan. Met Bv zie je noet wat ze binnenkrijgen. Ik vind het gek dat wij dan bepalen wat ze met flesvoeding binnen mogen krijgen. Wel opletten dat de fles niet vervanging is voor zuigbehoefte. Bij sabbelen halen we de fles weg en bieden we een speentje aan. Ier is een periode geweest dat hij echt teveel kreeg en toen werd ik onzeker. Een week later dronk hij weer te weinig. Hij groeit precies goed. Nu denk ik; zal wel met sprongetjes te maken hebben. Nu is het redelijk stabiel.
Haha, voor slaappillen zeker :p Ik ben (nog) niet depressief, maar ik hoop dat deze fase niet te lang meer duurt omdat ik dan niet weet of het wel goed blijft gaan. Ik ben nu wel met de tip van Marloes bezig, bij de eerste gaap in bed leggen/in slaap helpen. Het heeft gisteren 3 dutjes (45, 90 en 90 min) opgeleverd en vandaag ook al een dut van 90 en van 45 min. Die van 90 heb ik vanmorgen lekker meegedaan. Aan de ene kant ben ik huiverig voor teveel slapen overdag omdat haar ritme dan kan omkeren, maar wie hou ik voor de gek? Ze heeft geen ritme meer dus het is nu denk ik belangrijker dat ze slaapt.

Ik ben vanmorgen snel naar haar toe gegaan hoor, ze heeft nog geen 20 minuten alleen liggen brullen. Helaas geen hulptroepen vandaag, de meeste zijn alleen in het weekend beschikbaar en juist dan is mijn man er ook om me te helpen.
Alle reacties Link kopieren
:cry: het nieuwe forum vernieuwd steeds voor ik kan plaatsen, hoop dat het nu lukt.

:hug: Cathelyne . Je bent absoluut geen moeder van niks, van zo weinig en onregelmatig slapen gaat iedereen onderuit.
Bij de oudste heb ik een keer terwijl vriend en baby binnen zaten met de gordijnen dicht heel hard buiten op het terras staan huilen :$ Ik kon er echt gewoon even niet meer tegen dat zo'n kleintje volledig bepaalt of de dag relaxed en gezellig verloopt of niet.
Ik heb met de oudste dus zo'n periode gehad, maar mijn ervaring bij hem is dat dat ritme niet zomaar omkeert door wat slaap inhalen overdag. Het enige waar ik 's nachts op lette was dat ik niet met hem in een volverlichte kamer ging zitten en weinig tegen hem praatte. En wat ik deed was in mijn eigen bed gaan liggen en liggend op mijn zij voeden, dan kon ik ook tijdens een voeding een beetje dommelen. Dat laatste wordt geloof ik niet echt geadviseerd, maar ik bleef er wel een beetje van op de been. Hij is inmiddels een goede slaper.

Christina, zou een beetje neusspray helpen? Zodat het snot wat makkelijker wegkomt?

Onze uk heeft zichzelf inmiddels een echt ritme aangeleerd. 'S morgens slaapt hij vanaf een uur of half tien van ongeveer anderhalf tot twee uur. Dan rond 1 uur weer ook anderhalf tot 2 uur en dan later in de middag nog een kort dutje. Tijdens etenstijd een huiluurtje, dan wil hij echt alleen maar op schoot. Daarna tankt hij zich nog even vol en tussen 19.30/20.30 gaat hij naar bed tot de volgende ochtend tussen 6 en 7. Drinken doet hij vlak voor en vlak na een slaapje, behalve als hij eens wat korter slaapt.
Dit is echt zo'n geluk en verschil in vergelijking met het slapen van de oudste. Ik vraag me af of dat in zijn geval gewoon in het kind zelf zit, of dat hij er ook baat bij heeft dat er doordat er al een oudste is we al meer rust en ritme hebben. Als de dag namelijk een keer anders verloopt en hij moet slapen in de wagen ofzo, dan is hij meteen een stuk minder tevreden daarna.
Ik voed 's nachts ook liggend op mijn zij in het donker zodat ik zelf een beetje verder kan slapen, ik ben daar een paar weken geleden mee begonnen. Maar het is een hele goeie tip! Ik durf het alleen niet meer zo goed omdat ik inmiddels zo moe ben dat ik in mijn slaap geen rekening meer hou met Cathy zo dichtbij me. 2 nachten geleden werd ik wakker omdat ik bijna bovenop haar rolde en gisternacht werd ik wakker terwijl ik met mijn rug naar haar toe lag en het dekbed bijna over haar hoofd getrokken had. Nu slaapt Cathy weer bovenop me, die tip van de eerste gaap was echt een goeie!


Hoe lang duurde die fase bij jouw oudste, Caro? Super fijn van het ritme van de jongste, hopelijk blijft hij zo goed slapen!

Cristina, hier wel snot maar geen bloed. Ik zou er denk ik toch eens mee naar de dokter, zeker als hij ook vreemde geluiden maakt.
Alle reacties Link kopieren
Cathelyne-- schreef:
17-05-2017 13:44
Ik voed 's nachts ook liggend op mijn zij in het donker zodat ik zelf een beetje verder kan slapen, ik ben daar een paar weken geleden mee begonnen. Maar het is een hele goeie tip! Ik durf het alleen niet meer zo goed omdat ik inmiddels zo moe ben dat ik in mijn slaap geen rekening meer hou met Cathy zo dichtbij me. 2 nachten geleden werd ik wakker omdat ik bijna bovenop haar rolde en gisternacht werd ik wakker terwijl ik met mijn rug naar haar toe lag en het dekbed bijna over haar hoofd getrokken had. Nu slaapt Cathy weer bovenop me, die tip van de eerste gaap was echt een goeie!


Hoe lang duurde die fase bij jouw oudste, Caro? Super fijn van het ritme van de jongste, hopelijk blijft hij zo goed slapen!

Cristina, hier wel snot maar geen bloed. Ik zou er denk ik toch eens mee naar de dokter, zeker als hij ook vreemde geluiden maakt.
Je bent zeker geen moeder van niks.

Ik krijg dat trouwens echt niet voor elkaar, liggend voeden.

Gister schreef ik dat er regelmaat in het slapen komt, werd hij afgelopen nacht 4x wakker en de hele tijd draaien en geluidjes maken.
Alle reacties Link kopieren
oh cathelyne.. je moet echt niet denken dat je iets niet goed doet! Je doet het beste wat je kunt en vermoeidheid is echt verschrikkelijk.
Na de 2e heb ik een ppd gehad ook voornamelijk door vermoeidheid. Bij mij lag het alleen niet aan de baby maar aan mijzelf. Iedereen sliep hier en ik lag elke nacht wakker. Overdag had ik 2 baby's (1 jaar ertussen natuurlijk) en wanneer de 1 sliep was de ander wakker. Ik kon nergens meer naartoe. Ik had het gevoel dat ik heeeeeel veel moest doen (ik was werkeloos, deed een studie, zaten midden in een verbouwing), huishouden, maar nergens aan toe kwam. Ik moest om alles huilen en heb vrij vaak mijn man gebeld of hij naar huis kon komen omdat ik het niet trok met 2 ukjes.
Gelukkig zag de huisarts ook dat het niet ging. Ik ging daar heen vanwege slaapgebrek en een verzoek voor slaappillen en zij zag dat het meer was. Ik ging naar een psycholoog die niet zoveel voor mij kon doen, dus ging ik de gesprekken met haar voeren en ondertussen kreeg ik ook wat pillen om weer wat slaap te kunnen krijgen. Ik vond een baan wat mij motiveerde om mijn studie af te ronden + stok achter de deur, we namen een schoonmaakster en mijn man en ik maakte een strakke planning over wie wanneer de zorg voor de kinderen had en wanneer de boodschappen gedaan werden en wanneer ik aan de studie kon zonder onderbrekingen. Ondertussen had ik nog regelmatig een gesprek met mijn huisarts en na een tijdje liet ze me weer vrij ;-)

Ik zeg niet dat jij dat ook hebt, maar slaap tekort kan je echt de kop kosten. Misschien kun je toch iets met je man afspreken dat hij een paar nachten pakt zodat jij een paar nachten echt kan doorslapen. Wellicht ook in een andere kamer.

Aangezien er een behoorlijke kans bestaat dat ik het weer ontwikkel (kan nog best de komende maanden.. hoop het natuurlijk niet) zijn wij er erg alert op. Ik merkte het aan het einde van mijn zwangerschap al dat ik er zo doorheen zat dat ik soms al de gedachte kreeg dat ik hoopte dat ik maar iets ging mankeren zodat ze de baby zouden gaan halen. Nouja.. dat hoop je natuurlijk niet echt.. maar dat je de gedachte krijgt vond ik al alarmerend. En nu ook.. wanneer de uk een fles moet 's nachts doe ik tegenwoordig zo min mogelijk, want ik slaap daarna gewoon niet meer. Ik ga dan gelijk liggen piekeren of naar hem luisteren en uiteindelijk zit ik dan elke nacht op maar 4 a 5 uur ofzo. En overdag houd ik het wel vol hoor.. maar dan opeens overstroomd m'n emmer en kan ik alleen maar huilen en ben ik weer terug bij af. Dus toen we merkten dat ik telkens weer wakker lag heeft mijn man gezegd dat hij het dan wel doet 's nachts en zo trek ik het in elk geval overdag. Maar goed.. dit is een lang verhaal geworden met eigenlijk de conclusie.. praat erover met je man en de huisarts. Je wilt het voor zijn!
Alle reacties Link kopieren
en over m'n uks neusje.. neusspray durf ik niet meer.. aangezien het zout is en dat lijkt me te prikken mocht er een wondje in zitten.
mijn huisarts is nu op vakantie maar ik moet toch volgende week en afspraak maken voor de nacontrole van mijn spiraaltje.. dan neem ik hem wel mee.
christinayang schreef:
17-05-2017 20:52
oh cathelyne.. je moet echt niet denken dat je iets niet goed doet! Je doet het beste wat je kunt en vermoeidheid is echt verschrikkelijk.
Na de 2e heb ik een ppd gehad ook voornamelijk door vermoeidheid. Bij mij lag het alleen niet aan de baby maar aan mijzelf. Iedereen sliep hier en ik lag elke nacht wakker. Overdag had ik 2 baby's (1 jaar ertussen natuurlijk) en wanneer de 1 sliep was de ander wakker. Ik kon nergens meer naartoe. Ik had het gevoel dat ik heeeeeel veel moest doen (ik was werkeloos, deed een studie, zaten midden in een verbouwing), huishouden, maar nergens aan toe kwam. Ik moest om alles huilen en heb vrij vaak mijn man gebeld of hij naar huis kon komen omdat ik het niet trok met 2 ukjes.
Gelukkig zag de huisarts ook dat het niet ging. Ik ging daar heen vanwege slaapgebrek en een verzoek voor slaappillen en zij zag dat het meer was. Ik ging naar een psycholoog die niet zoveel voor mij kon doen, dus ging ik de gesprekken met haar voeren en ondertussen kreeg ik ook wat pillen om weer wat slaap te kunnen krijgen. Ik vond een baan wat mij motiveerde om mijn studie af te ronden + stok achter de deur, we namen een schoonmaakster en mijn man en ik maakte een strakke planning over wie wanneer de zorg voor de kinderen had en wanneer de boodschappen gedaan werden en wanneer ik aan de studie kon zonder onderbrekingen. Ondertussen had ik nog regelmatig een gesprek met mijn huisarts en na een tijdje liet ze me weer vrij ;-)

Ik zeg niet dat jij dat ook hebt, maar slaap tekort kan je echt de kop kosten. Misschien kun je toch iets met je man afspreken dat hij een paar nachten pakt zodat jij een paar nachten echt kan doorslapen. Wellicht ook in een andere kamer.

Aangezien er een behoorlijke kans bestaat dat ik het weer ontwikkel (kan nog best de komende maanden.. hoop het natuurlijk niet) zijn wij er erg alert op. Ik merkte het aan het einde van mijn zwangerschap al dat ik er zo doorheen zat dat ik soms al de gedachte kreeg dat ik hoopte dat ik maar iets ging mankeren zodat ze de baby zouden gaan halen. Nouja.. dat hoop je natuurlijk niet echt.. maar dat je de gedachte krijgt vond ik al alarmerend. En nu ook.. wanneer de uk een fles moet 's nachts doe ik tegenwoordig zo min mogelijk, want ik slaap daarna gewoon niet meer. Ik ga dan gelijk liggen piekeren of naar hem luisteren en uiteindelijk zit ik dan elke nacht op maar 4 a 5 uur ofzo. En overdag houd ik het wel vol hoor.. maar dan opeens overstroomd m'n emmer en kan ik alleen maar huilen en ben ik weer terug bij af. Dus toen we merkten dat ik telkens weer wakker lag heeft mijn man gezegd dat hij het dan wel doet 's nachts en zo trek ik het in elk geval overdag. Maar goed.. dit is een lang verhaal geworden met eigenlijk de conclusie.. praat erover met je man en de huisarts. Je wilt het voor zijn!

Wat een lieve post, dank je! Mijn man neemt volgende week een paar dagen vrij zodat ik kan slapen, dat hebben we net afgesproken. Ik heb ook mijn schoonmoeder gebeld en als deze nacht weer zo slecht is komt ze morgenochtend hier zodat ik wat uurtjes bij kan slapen. Mijn huisarts houdt me vrij goed in de gaten omdat ik in het verleden depressief geweest ben, gelukkig kan ik bij haar veel kwijt wat ik voor andere mensen liever verzwijg. Maar toch, we moeten maandag gaan voor de prikken en ik vraag me af of ik zelf durf te beginnen over het vele huilen de laatste dagen. Ik weet dat Cathy wel graag bij me is omdat ik de enige ben die haar kan kalmeren als ze zo moe is. Ook slaapt ze alleen op mij dus ze heeft het me allang vergeven dat ik haar gisteren een stuk harder in de box gelegd heb dan nodig was toen ze weer niet wilde slapen en maar bleef krijsen. Maar ja, ik heb er wel heel veel moeite mee om dat mezelf ook te vergeven.



Ik slaap 's nachts ook steeds slechter, vannacht lag ik echt te wachten tot het verzet tegen de hydrofiel weer begon. Net heb ik wel een uurtje geslapen terwijl man zich met de kleine bezig hield. Cathy heeft vandaag redelijk geslapen, vanmorgen 1,5 uur en later nog eens 45 min, vanmiddag 2 uur en aan het begin van de avond 45 min. Als de ka gelijk heeft over oververmoeide baby's hoop ik dat deze nacht beter gaat.



Cathy zelf ligt nu in haar wieg met haar hoofd aan het voeteneind, een tip van een collega. Verder heb ik een ledikantlaken dwars gelegd en strak onder de matras gestopt, dat is een stuk groter dan een wiegenlakentje en hopelijk krijgt ze dat niet losgetrokken. En ik heb net de fles gegeven terwijl ze in de wieg lag, dat heeft eerder gewerkt dus nu hopelijk ook. Ik moet nu nog even douchen en kolven (ik ga er maar vast vanuit dat het vannacht weer feest is) en dan kan mijn schoonmoeder morgen ook een fles geven. Klinkt omslachtig maar Cathy accepteert de fles beter met moedermelk dus heb ik er daarom voor gekozen nu zelf de fv te geven, dan heeft mijn schoonmoeder morgen die ellende niet (en kan ik slapen zonder gehuil hopelijk).
Ligt het aan mij of staat er echt geen enkele enter in dat bericht? Rottig nieuw forum :@
saywhat schreef:
17-05-2017 15:59
Je bent zeker geen moeder van niks.

Ik krijg dat trouwens echt niet voor elkaar, liggend voeden.

Gister schreef ik dat er regelmaat in het slapen komt, werd hij afgelopen nacht 4x wakker en de hele tijd draaien en geluidjes maken.

Bij mij kwam deze omslag ook nadat ik heel trots vertelde dat ons meisje wel 9 uur achter elkaar sliep ;-D Hopelijk heb je deze nacht wel een rustige nacht!


Dat liggend voeden vond ik ook moeilijk in het begin, bij mij hielp het om Cathy op haar zij te draaien en dan aan te laten happen. Inmiddels lukt het ook als ze op haar rug ligt, ze heeft het principe door denk ik. Als het echt niet lukt laat ik haar aanhappen als ik boven haar hang en dan laat ik me langzaam naast haar zakken, meestal draait ze haar hoofd dan wel goed mee.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn al goede eerste stappen die je hebt ondernomen!
ik merkte bij mijn andere kinderen trouwens altijd dat als ze overdag goed sliepen ze 's nachts vaak ook goed sliepen. dus ik zou haar zeker niet wakker houden of maken als ze lekker ligt te slapen overdag vanwege angst dat ze het 's nachts anders niet meer doet. En dat dag en nacht ritme komt echt vanzelf goed ook daar gewoon nog even niet druk over maken.
En ik zit er ook doorheen. Ik heb tot op heden nog steeds niet geslapen. Eerst de oudste tot 14:15. Daarna nummer 2 al vanaf 3u. Ik laat dr nu huilen want ik ben het zat en niks helpt en ik weet het ook niet meer. Ik kan nog twee uurtjes alapen als ik NU zou slapen. Oudste naar peuterspeelzaal en dochter moet vandaag weer prikjes
Mijn dochter. Slaapt. In. De. Box O_o Gisteren dus een goede slaapdag gehad, vannacht van 21 tot 1, even gemopperd, speen gegeven en toen om 2 uur is ze weer in slaap gevallen tot 5, dan van 6u30 tot 9. Vanmorgen van 10u30 tot 12u30 op mij, ik leg haar nu in de box om even wat te eten te pakken en vind het verdacht stil. Ik ga kijken en ze slaapt.. . Huh? Was het dan een fase en op het moment dat je het echt niet meer trekt is het afgelopen? Of is ze gewoon energie aan het opdoen voor de volgende periode van"het grote verzet tegen de slaap"? Ik snap er niks meer van, vind het nu ook eerder verdacht dan een opluchting. Ik durf pas te juichen als ze dit meerdere nachten volhoudt, liefst nog zonder onderbreking om 1 uur...
anoniem_338549 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 13:55
Reden: Mobiel typen op de tast
14.73% gewijzigd
christinayang schreef:
17-05-2017 22:32
Dat zijn al goede eerste stappen die je hebt ondernomen!
ik merkte bij mijn andere kinderen trouwens altijd dat als ze overdag goed sliepen ze 's nachts vaak ook goed sliepen. dus ik zou haar zeker niet wakker houden of maken als ze lekker ligt te slapen overdag vanwege angst dat ze het 's nachts anders niet meer doet. En dat dag en nacht ritme komt echt vanzelf goed ook daar gewoon nog even niet druk over maken.

Tegen de tijd dat ze gaat puberen zal het vast wel in orde zijn ;-D

Heb jij dan nu 3 kinderen onder de 4? Omdat je laatst ook zei dat ze allemaal tegelijk op bed lagen.
bloempje188 schreef:
18-05-2017 05:24
En ik zit er ook doorheen. Ik heb tot op heden nog steeds niet geslapen. Eerst de oudste tot 14:15. Daarna nummer 2 al vanaf 3u. Ik laat dr nu huilen want ik ben het zat en niks helpt en ik weet het ook niet meer. Ik kan nog twee uurtjes alapen als ik NU zou slapen. Oudste naar peuterspeelzaal en dochter moet vandaag weer prikjes

Is je dochter weer in slaap gevallen? En heb je zelf nog een beetje kunnen slapen?
Alle reacties Link kopieren
Cathelyne-- schreef:
18-05-2017 13:57
Tegen de tijd dat ze gaat puberen zal het vast wel in orde zijn ;-D

Heb jij dan nu 3 kinderen onder de 4? Omdat je laatst ook zei dat ze allemaal tegelijk op bed lagen.
ik had er 3 onder de 3 ;-) maar de oudste 2 zijn net jarig geweest (schelen 1 week) dus nu zijn ze 2 en 3 en de kleinste uk van 3 maanden dus
Alle reacties Link kopieren
Heftig cathelyne en bloempje! Lijkt me ontzettend zwaar als je kindje zo slecht slaapt! Ik hoop dat ze snel een beter slaap ritme krijgen! En cathelyne je bent geen moeder van niks, ik begrijp dat je op ten duur met zo weinig slaap en niets helpt om cathy tot rust te brengen er gek van word dat zou ik ook worden..

Hier gaat dochter nu dingen beetpakken en kan van rug naar linkerzij rollen, zodat ze makkelijker op haar linkerduim kan zuigen, echt leuk om te zien! Ze is nu op de linkerzij in slaap gevallen
Alle reacties Link kopieren
christinayang schreef:
18-05-2017 15:18
ik had er 3 onder de 3 ;-) maar de oudste 2 zijn net jarig geweest (schelen 1 week) dus nu zijn ze 2 en 3 en de kleinste uk van 3 maanden dus
Drukke boel! Ik had het in een ander topic al genoemd, maar ik ben aan het nadenken of ik voor een tweede wil gaan. Indien ja, dan wil ik eind van het jaar/begin 2018 weer gaan proberen. Maar lijkt me wel heftig met twee kleintjes.
Prijs het gedrag van je baby niet tot ze het langer volhouden. Daar gaan we weer hoor. Geslapen van 21 tot 23u30 en wakker sindsdien. Ik lag met mijn hoofd onder mijn kussen haar te negeren, stoot mijn vent me aan "ze maakt kabaal". Ja, ik weet dat ze kabaal maakt, ze maakt verdomme iedere nacht kabaal. Doe er dan zelf ook eens iets aan want ik moet af en toe ook slapen! "Ja maar mij moet ze niet". Nee, spendeer dan ook eens wat meer tijd aan je dochter! Vandaag is hij nog geen 10 minuten met haar bezig geweest, hij moest werken en ook wat tijd voor zichzelf hebben. Tijd voor zichzelf, mn reet. Geen wonder dat mijn dochter hem 's nachts afwijst, ze kent hem nauwelijks.

Ik ben zo moe, zo kapot dat ik zelf ook niet meer kan slapen van de vermoeidheid. Cathy heeft veel geslapen, bovenop mij dus mijn eigen ogen ook even dichtdoen zit er niet in overdag. Ik had dat bericht nooit moeten plaatsen dat ze in de box sliep :hamer: Ik lig op de bank nu, wetende dat mijn vent over 1,5 uur opstaat om naar zijn werk te gaan en dat ik dan weer naar de slaapkamer moet of de babyfoon aan moet zetten. Ik trek dit gewoon niet nog nachten achter elkaar :cry:
christinayang schreef:
18-05-2017 15:18
ik had er 3 onder de 3 ;-) maar de oudste 2 zijn net jarig geweest (schelen 1 week) dus nu zijn ze 2 en 3 en de kleinste uk van 3 maanden dus

Hrt zal vreemd klinken uit mijn mond nu maar dat klinkt druk maar ook wel heel leuk! Heb je altijd geweten dat je veel kinderen kort op elkaar wilde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven