Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Alle reacties Link kopieren
Nog een tvp
Ik wil op zoek naar een nieuwe tussenjas. Vorig jaar had ik er eentje van S.Oliver, dat was een heerlijke jas, van buiten gebreid en dan een fleecelaag aan de binnenkant. Hij waaide ook niet door.

Eigenlijk wil ik weer zoiets, maar tot nu toe nog niks vergelijkbaars kunnen vinden.



En ik moet nieuwe laarsjes, dat worden weer bergstein laarzen, ik twijfel alleen over de kleur. (Felblauw of felgroen?)
Tvp
Ja, wat leuk dat er zoveel meelezers zijn! :-) Mensen die in de tabel willen, even geduld, ik ga hem een dezer dagen weer bijwerken.
Modus, gympjes? Ik kan zelf wel leukere dingen verzinnen, maar mijn zoons zweren er al jaren bij! Mooie leren schoenen vinden ze lang niet zo fijn als New Balance, Adidas of Nike! Voordeel is dat ze in de maten die jij nodig hebt klittenband hebben!



Zecora, ik vind Molo vaak best leuk, maar het staat mijn dochter echt niet. Vraag me niet waarom, maar ze is er het grietje niet naar. Spijkerbroeken zijn ook niet leuk bij haar en dat is best zonde. Al had ik laatst wel bij de H&M een broek/legging voor haar gevonden die haar leuk staat en die ze zowaar aan wil trekken als ze een goede bui heeft!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een tvp tot nu toe is polarn denk ik nog grootste kanshebber maar suggesties zijn nog welkom



Ik vind next ook best goed van kwaliteit eigenlijk was sceptisch maar tot nog houdt het zich prima... En wassen lijkt hier af en toe wel mijn hobby dus het is niet dat ze ze niet aanhebben
Alle reacties Link kopieren
Ik zag deze net Winterlaarzen



Vriend vind ze heel stom
Pavot; ik denk dat ze heel geschikt zijn in Oostenrijk/canada/Zweden. Hier leveren ze denk ik alleen zweetvoeten op..... Of we moeten een echte winter krijgen met temperaturen rond de -5 tot -15, sneeuw en ijs
Alle reacties Link kopieren
Ssssssh siska. Het wordt vast heel koud. En sneeuwerig enzo
Alle reacties Link kopieren
Nog een TVP
Alle reacties Link kopieren
Eens met man van Pavot
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 03 oktober 2016 @ 20:56:

Modus, gympjes? Ik kan zelf wel leukere dingen verzinnen, maar mijn zoons zweren er al jaren bij! Mooie leren schoenen vinden ze lang niet zo fijn als New Balance, Adidas of Nike! Voordeel is dat ze in de maten die jij nodig hebt klittenband hebben! Ik zoek inderdaad gympjes. Ze dragen nu te kleine Adidas en Puma's. New Balance hebben we ook al gehad. Ik heb opgegeven wat betreft leren schoenen, dat dragen ze niet. Ik vind de gympen die ik zie, bv Adidas Flex, zou koud er uit zien. Ik kan me niet voorstellen dat dat geschikt is voor de winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een gevoerde regenjas wel fijn als tussenjas. Nouja, 'tussenjas', eigenlijk koop ik verder alleen winterjassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor oudste een gevoerde regenjas van Gaastra, voor jongste van H&M een softshell jas.
Alle reacties Link kopieren


En zo'n hoger model, modus? Wat vind je daarvan? (Niet per se van deze schoen.)



Of ik zag zulke:



Ik houd zelf niet zo van zo'n All Stars model, jij wel? Of is dit weer te warm?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pavot schreef op 03 oktober 2016 @ 21:06:

Ik zag deze net Winterlaarzen



Vriend vind ze heel stom Misschien te warm, ja... Maar ik vind ze wel mooi! Van dat soort laarzen zonder de blauwe rand zie je er best veel, mijn zoontjes schoenen lijken er ook wel wat op zelfde veters ook haha.
quote:Pavot schreef op 03 oktober 2016 @ 21:06:

Ik zag deze net Winterlaarzen



Vriend vind ze heel stom Ik vind ze als regenlaarzen voor de winter best te pruimen. Voor de dagelijkse schoenen vind ik ze niets.
Alle reacties Link kopieren
Excuus voor deze tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerenza schreef op 03 oktober 2016 @ 21:50:

[afbeelding]

En zo'n hoger model, modus? Wat vind je daarvan? (Niet per se van deze schoen.)



Of ik zag zulke:

[afbeelding]

Ik houd zelf niet zo van zo'n All Stars model, jij wel? Of is dit weer te warm?



Ik vind beide schoenen echt heel lelijk, sorry. British Knight 'snap' ik sowieso niet. Ik zie ze veel, maar vind het echt geen mooie schoenen. All stars vind ik wel heel leuk, maar niet geschikt voor herfst en winter.



Vorig jaar had oudste half hoge cognac kleurige gympen van Ralph Lauren. Die vind ik nog steeds heel mooi, maar oudste wil witte schoenen en iets makkelijk aan te trekken (eigenlijk gewoon klittenband, ritsen vindt hij ook nog te lastig). Hij houdt niet van ingewikkelde kleding, gaat het liefst in pyjama naar school
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 03 oktober 2016 @ 22:07:

[...]

Ik vind beide schoenen echt heel lelijk, sorry. British Knight 'snap' ik sowieso niet. Ik zie ze veel, maar vind het echt geen mooie schoenen. All stars vind ik wel heel leuk, maar niet geschikt voor herfst en winter.



Vorig jaar had oudste half hoge cognac kleurige gympen van Ralph Lauren. Die vind ik nog steeds heel mooi, maar oudste wil witte schoenen en iets makkelijk aan te trekken (eigenlijk gewoon klittenband, ritsen vindt hij ook nog te lastig). Hij houdt niet van ingewikkelde kleding, gaat het liefst in pyjama naar school Haha geeft niet, ik vind die eerste wel meevallen (had speciaal voor jou witte gezocht! ;) ) maar die tweede ook lelijk. Ik zocht een oplossing voor gympies in de winter. Zo'n hoger model (eerste) lijkt me wel warmer dan dat model dat jij net noemde. Die tweede zit iets van teddy (?) aan de binnenkant.
Alle reacties Link kopieren






Vind ik tot nog toe de leukste denk ik... Weet nog niet wat ik het meest feestelijk vind

Vind het wel knap hoe ik in mijn hoofd had roze/rood maar deze tinten dan toch het mooist vind.... Hoe vallen polarn en min-pi op maat?
Alle reacties Link kopieren


Deze (of wat er heel erg op lijkt, want ik heb ze al een tijdje klaarliggen) heeft zoontje vandaag voor het eerst aangehad. En verder heb ik leren. Gympies staan hem niet zo goed, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerenza schreef op 03 oktober 2016 @ 22:17:

[afbeelding]

Deze (of wat er heel erg op lijkt, want ik heb ze al een tijdje klaarliggen) heeft zoontje vandaag voor het eerst aangehad. En verder heb ik leren. Gympies staan hem niet zo goed, vind ik.Oudste zou mij beschuldigen van kindermishandeling als ik met zoiets, in zijn ogen, onpraktisch en niet-wit zou aankomen. :-D Ik vind ze leuk. Ook voor mijn jongste lijken ze me niet zo geschikt. Te netjes.
HNT!!
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 03 oktober 2016 @ 21:55:

[...]



Ik vind ze als regenlaarzen voor de winter best te pruimen. Voor de dagelijkse schoenen vind ik ze niets.



Nee ik ook niet hoor. Maar ik zie hem er al mee door de bossen en over het strand banjeren



Eerst maar eens gewone schoenen vinden overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven