Baby huilt de hele dag

19-01-2020 21:52 504 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoon is inmiddels 2 weken oud. Hij krijst de hele dag door, ik weet niet wat ik moet doen. Ik sta stijf van de spanning en loop enorm op mijn tenen als kind stil is. Medisch is er niets aan de hand. De enige moment dat hij rustig stil is, is als hij in zijn Maxi-Cosi ligt, in de auto. Ik pak hem thuis ook stevig in. Ik weet het ff niet. Heb ik een huilbaby gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
19-01-2020 23:19
Ik ben zo trots dat ik inmiddels zelf bijna geloof dat ik geweldig kan zingen :proud:

Als baby begint te huilen als ik net op de WC zit om te poepen: ik zing uit volle borst diverse volksliederen vanaf de pot. In de Albert Heijn huilen in de wagen? Ik galm diverse reclame riedeltjes van de concurrent door de winkel. Om 5 uur sochtends brullen omdat de fles opwarmen te lang duurt? Ik zing het volledige Kinderen voor Kinderen repertoire.

Werkt als een trein hier. Wat de rest van de wereld er van vind zou me een bloedzorg zijn.
Zo herkenbaar hahahaaa ik doe precies het zelfde. Ik zie de mensen mij altijd aankijken of ik niet goed wijs ben maar ik denk ja zal wel ik heb tenminste mijn kind stil.

Ik heb het zelfs opgenomen en als iemand even op haar past en ze zet het op een huilen spelen ze mijn gezang af om haar stil te krijgen en het werkt perfect. :rofl:
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt idd maar daar ging het hier niet om :-)
Alle reacties Link kopieren
***update***
Zoon huilt nog steeds heel erg. Hij heeft vooral last van krampjes. Zielig om te zien. Ik ben wat relaxter. Sorry dames ik vergeet soms te forummen.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 25-01-2020 08:30
Reden: Geen kramphoest, maar krampjes. Autocorrect probleem
1.85% gewijzigd
DuchessMeganMarkle schreef:
24-01-2020 00:43
***update***
Zoon huilt nog steeds heel erg. Hij heeft vooral last van kramphoest. Zielig on te zien. Ik ben wat relaxter. Sorry dames ik vergeet soms te forummen.
Ik weet niet precies wat kramphoest is, maar hoesten hoort nog niet echt bij een zo jonge baby. Is hij al gecheckt op RS?
Alle reacties Link kopieren
Alecta schreef:
24-01-2020 05:55
Ik weet niet precies wat kramphoest is, maar hoesten hoort nog niet echt bij een zo jonge baby. Is hij al gecheckt op RS?
Dit! Een hele jonge baby (minder dan 3 maanden) hoort niet te hoesten, behalve een keertje kuchen als hij zij verslikt ofzo, maar echt niet hoesten. Bel de huisarts als hij dat wel doet, klinkt niet goed!
Alle reacties Link kopieren
Kan hij last van reflux hebben? Vindt hij het fijn om rechtop te zijn? In de draagzak of tegen jouw aan rechtop? Slikt hij vaak hardop zijn voeding weg ook uren na de fles? Ruikt hij zuur uit zijn mondje?

Goed dat je relaxter bent en minder forumt. Dat is een goed teken. XXX
Alle reacties Link kopieren
Wat is kramphoest?
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft enorme last van krampjes.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
25-01-2020 08:37
Zoon heeft enorme last van krampjes.
Stap over op een voeding speciaal voor baby's met kramp. Hij heeft geen last van krampjes, maar kramp, echt pijn. En er is voeding die zou kunnen helpen, echt de moeite waard om te proberen. Ik ben bij oudste dochter zo overstapt op omneo, niet eerst gemengd, en kreeg binnen een dag een ander kind dat eerst twee complete dagen heeft geslapen, zo moe was ze. Daarna sliep ze weer weinig overdag, maar ze heeft nauwelijks meer gehuild.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even overleggen met de consultatie bureau. Ik moest geitenmelk aanhouden. Ik heb begrepen dat het niet goed is om van voeding te wisselen.
DuchessMeganMarkle schreef:
25-01-2020 20:18
Ik ga even overleggen met de consultatie bureau. Ik moest geitenmelk aanhouden. Ik heb begrepen dat het niet goed is om van voeding te wisselen.
Dat valt echt wel mee.

Moedermelk wisselt elke voeding wel van samenstelling. Daar krijgen baby's niks van.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weetje eigenlijk of het krampjes zijn? Was bij die van mij niet altijd duidelijk.

Heeft kind niet gewoon honger? Geef je hem op verzoek of op schema. Mijn eerste was ook met 37 weken en had eigenlijk al vanaf het begin erg veel honger.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou al lang van voeding gewisseld zijn. Ik moet zeggen dat ik het sowieso al niet op die geitenmelk heb, maar als een baby ook nog eens heel veel huilt en buikpijn lijkt te hebben, dan stop je er toch sowieso mee? Fuck dat consultatiebureau, het is jouw baby, dus trek je eigen plan en doe gewoon wat jij denkt dat het beste is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
25-01-2020 20:51
Hoe weetje eigenlijk of het krampjes zijn? Was bij die van mij niet altijd duidelijk.

Heeft kind niet gewoon honger? Geef je hem op verzoek of op schema. Mijn eerste was ook met 37 weken en had eigenlijk al vanaf het begin erg veel honger.
ik zat het net te denken. Ik heb echt geen enkel verstand van flesvoeding bij pasgeboren baby's want mijn kinderen kregen het eerste jaar de borst, maar wat ik wel denk: ik deed bij huilen als eerste hup, die tiet erin. En als baby dan zijn/haar hoofdje wegdraaide wist je dat het dus kennelijk iets anders was, maar ik heb de indruk dat flesmoeders, of in ieder geval Duchess, daar anders mee omgaan. Terwijl bij mijn baby's het negen van de tien keer inderdaad zo was dat ze vól aanvielen en zo ongeveer mijn borst eraf trokken, zo hard dronken ze.

Duchess, probeer je bij huilen eerst te kijken of hij honger heeft? Dus bied je dan als eerst de fles aan? Of voed je op schema?
Am Yisrael Chai!
DuchessMeganMarkle schreef:
25-01-2020 20:18
Ik ga even overleggen met de consultatie bureau. Ik moest geitenmelk aanhouden. Ik heb begrepen dat het niet goed is om van voeding te wisselen.
Volgens mij willen ze dat je langere tijd een voeding uitprobeert om te wennen en om uit te kunnen sluiten of het aan de voeding ligt. Het is in ieder geval niet schadelijk voor je baby om te wisselen. Dus als je twijfelt aan de voeding, wissel dan gewoon. Het is jouw baby en jij zit er de hele dag mee. Het CB is ook niet heilig en je moet vooral zelf blijven nadenken en aanvoelen wat jouw baby nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Jullie drammen wel erg door zeg. Deze moeder zit erdoorheen..

Overleg inderdaad even met het CB Duchess.. kan iemand je niet even een paar uur ontlasten?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu wel wat relaxter hoor. Ik ga morgen naar de CB over de voeding overleggen. Ik vind het eng om van voeding te veranderen, ik heb er ook geen verstand van.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
26-01-2020 22:13
Ik ben nu wel wat relaxter hoor. Ik ga morgen naar de CB over de voeding overleggen. Ik vind het eng om van voeding te veranderen, ik heb er ook geen verstand van.
Alle babyvoeding is goede voeding. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je kind er niet fijn op reageert, en dan geef je gewoon weer wat je al gaf.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je zoon?
Alle reacties Link kopieren
Met zoon gaat het beter. Ik combineer nu flesvoeding en borstvoeding. Ik heb toch doorgezet om borstvoeding te geven. Ik kolf om de 2 uur en steeds aanleggen.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
31-01-2020 13:00
Met zoon gaat het beter. Ik combineer nu flesvoeding en borstvoeding. Ik heb toch doorgezet om borstvoeding te geven. Ik kolf om de 2 uur en steeds aanleggen.
Wat fijn dat het toch is gelukt en dat het beter gaat :)
DuchessMeganMarkle schreef:
31-01-2020 13:00
Met zoon gaat het beter. Ik combineer nu flesvoeding en borstvoeding. Ik heb toch doorgezet om borstvoeding te geven. Ik kolf om de 2 uur en steeds aanleggen.
Goed te horen!
Alle reacties Link kopieren
Infacol hielp bij onze dochter aardig goed tegen krampjes. Desondanks heeft ze er t/m 6 weken nog last van gehad na iedere voeding. Zo zielig. We legden haar dan met haar buikje omlaag en wreven zachtjes haar ruggetje.
Hou je zoontje lekker bij je in de draagdoek, dan heb je je handen nog een beetje vrij om te forummen :)
Alle reacties Link kopieren
Duchess heb je geen familie waar je op terug kunt vallen? Mijn dochter is 13 januari bevallen en de baby huilt regelmatig. Ik ben er gisteravond geweest en de beide ouders konden lekker ff bijslapen.
Alle reacties Link kopieren
vivaratje schreef:
31-01-2020 13:38
Duchess heb je geen familie waar je op terug kunt vallen? Mijn dochter is 13 januari bevallen en de baby huilt regelmatig. Ik ben er gisteravond geweest en de beide ouders konden lekker ff bijslapen.
Ik heb geen ouders meer. Mijn oma is oud. Mijn vriend neemt op het moment dat hij thuis is van werk de zorg over. En mijn schoonmoeder doet de was en kookt. Vrienden staan klaar voor ons.
Nu valt het huilen van zoon wel mee.
Ik bestel de boodschappen en ik zorg, slaap en eet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven