Baby laten boeren

21-10-2019 17:18 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe mama hier!

Ik kreeg gisteren van een vriendin ineens de vraag of onze pasgeboren dochter niet moest boeren na een voeding.
Inmiddels zit ik al uren (lichtelijk overdreven) te googelen en lees ik overal hoe belangrijk het is om dat te doen.
Wij hebben het echter vanuit de kraamzorg en de verloskundige niet meegekregen.
Dochter geeft ook weinig voeding terug, heel soms een mondje. Ook weinig krampjes e.d.

De vraag is dus eigenlijk; heb ik ergens een belangrijke les gemist, of is het niet perse nodig?
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
21-10-2019 19:20
Er komt altijd wel een boertje uit, groot of klein maar ik zou er toch ff een paar minuten voor uittrekken.
Nee hoor, net een half uur op de borst, rond gelopen, op gezeten etc. Geen boertje te bekennen, ook de afgelopen weken nog nooit een boer gehoord, gezien of gevoeld.
Alle reacties Link kopieren
Borst of fles?
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
21-10-2019 19:20
Er komt altijd wel een boertje uit, groot of klein maar ik zou er toch ff een paar minuten voor uittrekken.
Je kan er wel tijd voor uittrekken, maar als er niks zit kan er ook niks komen.

Die van mij werden er alleen maar geïrriteerd van als ik het bleef proberen, dus dat hebben we ook maar een blauwe maandag geprobeerd. Voor die ene boer in de paar dagen die ze uit zichzelf lieten, was dat het allemaal niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste zoon boerde niet. Dat kon hij niet, of hij dronk gewoon geen lucht mee. Ik dacht dat ik iets verkeerd deed qua rechtop houden of kloppen want er kwam geen boer.
Toen kwam de jongste die boerde als een volwassen vent zonder dat ik iets anders deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven