Babyfoon met camera en extra camera

20-11-2017 11:53 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij hebben nu simpele babfyoon met alleen geluid.

Maar aangezien onze dochter steeds beweeglijker wordt en er een tweede op komst is zijn we nu op zoek naar een babyfoon met camera, waar we straks bij onze tweede nog een extra camera op aan kunnen sluiten.

Ik heb al het een en ander op internet gezocht. En begrijp dat Luvion het beste staat aangeschreven. Nu vind ik deze (nieuw) best prijzig.

Dus tips qua merk en model zijn welkom! :)
Ik heb wel een luvion essential en ben tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, hier ook luvion! Bevalt erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Luvion een drama, lomp, geen mooi beeld en veel storing.

Wij hebben een Motorola mbp met twee camera's, deze gebruiken we nu al drie jaar en ik kan geen betere wensen!
Beeld is altijd scherp, bereik altijd goed. Uitbreidbaar tot vier camera's en de ouderunit doet het nu na drie jaar nog steeds uren op de batterij zonder op te laden.
Chaos, panic, disorder - my work here is done.
Alle reacties Link kopieren
Philips! Heel tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie tips...Motorola en philips ga ik dan ook eens naar kijken. :)
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... uiksgemak/
Alle reacties Link kopieren
Koop niks en ga zo nu en dan even in het echt kijken.
Even veilig. Twee camera's op je kind richten :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
21-11-2017 09:37
Koop niks en ga zo nu en dan even in het echt kijken.
Even veilig. Twee camera's op je kind richten :facepalm:
Reageer niet als je niks zinnigs te zeggen hebt....
Laat iedereen z'n ding doen!
Waarom heb je een camerababyfoon nodig voor een kind dat beweeglijker wordt?
Alle reacties Link kopieren
WaersMaedje1 schreef:
21-11-2017 11:01
Reageer niet als je niks zinnigs te zeggen hebt....
Laat iedereen z'n ding doen!
Nou, nou. Dat is toch precies wat ik doe, mijn eigen ding? Je volgt je eigen advies niet op.

En niks zinnigs... Tja, je zou ook eens kunnen nadenken of het wellicht wél zinnig is, hoe een ander het aanpakt.

Als je alleen reacties wilt in je eigen straatje, waarom stel je ze dan niet gewoon bij verkopers van dit soort zaken of op een Consumentenforum?
Op dit forum hoor je hoe anderen ergens mee om gaan.

Ik begrijp werkelijk niet waarom je geld zou willen uitgeven om vanuit verschillende hoeken via een beeldscherm naar je kind te kijken. Wat is je doel daarmee?
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
21-11-2017 11:27
Nou, nou. Dat is toch precies wat ik doe, mijn eigen ding? Je volgt je eigen advies niet op.

En niks zinnigs... Tja, je zou ook eens kunnen nadenken of het wellicht wél zinnig is, hoe een ander het aanpakt.

Als je alleen reacties wilt in je eigen straatje, waarom stel je ze dan niet gewoon bij verkopers van dit soort zaken of op een Consumentenforum?
Op dit forum hoor je hoe anderen ergens mee om gaan.

Ik begrijp werkelijk niet waarom je geld zou willen uitgeven om vanuit verschillende hoeken via een beeldscherm naar je kind te kijken. Wat is je doel daarmee?
Ergens op een andere manier mee omgaan vind ik prima.
En als je gewoon je vraag had gesteld zoals je hem nu hierboven stelt had ik daar ook zeker geen moeite mee gehad en gewoon verteld hoe en wat.
Maar jou reactie vond ik niet erg respectvol, daarnaast vraag ik toch ook expliciet om ervaringen en meningen m.b.t. dergelijke babyfoons en niet naar meningen over het gebruik van een babyfoon in het algemeen, maar goed, andere discussie.


Maar goed...jij vraagt je dit af;

Ten eerste ga ik niet vanuit 2 hoeken naar mijn kind kijken, maar vanuit één hoek naar 2 kinderen.
Ten tweede is onze oudste op het moment dat de tweede geboren wordt bijna twee. Zij is zeer ondernemend en slim.
Zij zal dus naar alle waarschijnlijkheid uit bedje gaan klimmen/komen. Als zij eenmaal doorheeft dat ik voor elk geluidje (want bij een gewone babyfoon hoor je niet of ze uit bed valt/kruipt of met iets gooit bijvoorbeeld) naar boven kom, dan wordt het een feest. Vandaar dat wij voor een babyfoon met camera willen gaan. En als we dan toch één babyfoon met camera willen, vinden we het net zo handig om diezelfde babyfoon te gebruiken voor de baby.

Voorheen vond ik een babyfoon met camera ook niet nodig, maar nu mijn dochter zo ondernemend blijkt te zijn, hebben we besloten er wel een aan te schaffen.
Wat ga je in de gaten houden dan? Ze is toch gewoon in haar bed?

Vrienden van ons hebben trouwens een motorola geloof ik. Die is wel vrij goed zeiden ze. Twee camera's en 1 ouderunit
Alle reacties Link kopieren
WaersMaedje1 schreef:
21-11-2017 11:53
Ergens op een andere manier mee omgaan vind ik prima.
En als je gewoon je vraag had gesteld zoals je hem nu hierboven stelt had ik daar ook zeker geen moeite mee gehad en gewoon verteld hoe en wat.
Maar jou reactie vond ik niet erg respectvol, daarnaast vraag ik toch ook expliciet om ervaringen en meningen m.b.t. dergelijke babyfoons en niet naar meningen over het gebruik van een babyfoon in het algemeen, maar goed, andere discussie.


Maar goed...jij vraagt je dit af;

Ten eerste ga ik niet vanuit 2 hoeken naar mijn kind kijken, maar vanuit één hoek naar 2 kinderen.
Ten tweede is onze oudste op het moment dat de tweede geboren wordt bijna twee. Zij is zeer ondernemend en slim.
Zij zal dus naar alle waarschijnlijkheid uit bedje gaan klimmen/komen. Als zij eenmaal doorheeft dat ik voor elk geluidje (want bij een gewone babyfoon hoor je niet of ze uit bed valt/kruipt of met iets gooit bijvoorbeeld) naar boven kom, dan wordt het een feest. Vandaar dat wij voor een babyfoon met camera willen gaan. En als we dan toch één babyfoon met camera willen, vinden we het net zo handig om diezelfde babyfoon te gebruiken voor de baby.

Voorheen vond ik een babyfoon met camera ook niet nodig, maar nu mijn dochter zo ondernemend blijkt te zijn, hebben we besloten er wel een aan te schaffen.
Oké, twee kinderen bekijken. Maar echt niet lullig bedoeld, ik snap nog reeds niet het doel ervan. Dan zie je ze slapen of rondkijken (baby) of woelen of proberen te klimmen (peuter). Waarom zou je dat willen zien?
Hier ook een Motorola mbp. Je kunt er meerdere camera's op aansluiten. Wij zijn er zeer tevreden over. Wij hebben deze al vanaf de geboorte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven