Betrapt...

15-08-2019 11:16 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maatregelen worden genomen 🙂
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-08-2019 17:45
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
94.37% gewijzigd
Dit is niet gezond.


Samenvatting: TO doet regelmatig foekiefoekie en haar kinderen van 10 en 15 kijken dan stiekem mee en lachen hier om. TO moet nodig naar de bouwmarkt voor een knip op de deur.
anoniem_370054 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 11:55
82.41% gewijzigd
Waarom zou je de OP verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Nee voor zo'n reactie was ik al bang. Het kan toch haast niet anders of het gebeurt elders ook weleens? Ik heb mijn ouders ook weleens betrapt.

Daarom zei ik al: met enige schroom. Het is niet zo dat het dagelijks gebeurt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie voor me dat jullie midden op de middag even voor een potje gezelligheid naar boven gaan?

Of zetten ze de wekker als ze allang horen te slapen?

Ik moest vroeger - jaar of 16/17 - komen vertellen wanneer ik thuis was en ouders al in bed lagen. De laatste x was toen ik de deur gewoon open mikte. Daarna was gewoon naar bed gaan voldoende 😅
jessmariano_1986 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 11:22
40.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kinderen van 10 en 15, kunnen heel goed leren, dat ze NIET jullie kamer in komen, als de deur dicht is. geen slot nodig
En kloppen en wachten tot je 'binnen' zegt

Huppetee, opvoeden die hap.
Het klinkt wel apart. Ik had het slot allang geregeld...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad zorgen dat ze niet binnen kunnen komen. Dan zullen ze ook wel snappen wat er aan de hand is, maar het lijkt me beter dan dat ze echt voor je neus staan. Overigens vind ik het vrij apart gedrag om te proberen je ouders te betrappen op seks, ik ken echt niemand die dat een lolletje vindt/vond.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Wat een raar verhaal. Dus ze liggen bijvoorbeeld ‘s avonds/‘s nachts op de loer en komen dan op een bepaald moment juichend binnenstormen? Hebben ze ook pompoms en een yell die ze dan ten gehore brengen?
anoniem_388127 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 11:22
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
15-08-2019 11:19
Waarom zou je de OP verwijderen?
Vanwege te veel negatieve reacties en het is toch een beetje een gênant onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt echt niet gezond... Jullie kinderen doen het erom? Weet je dat heel zeker? Want als dat zo is zou ik maar eens een hartigwoordje met ze gaan spreken, want dat is geen normaal of gezond gedrag.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-08-2019 11:20
kinderen van 10 en 15, kunnen heel goed leren, dat ze NIET jullie kamer in komen, als de deur dicht is. geen slot nodig
En kloppen en wachten tot je 'binnen' zegt

Huppetee, opvoeden die hap.
Nou ja zeg! Inderdaad dit.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-08-2019 11:20
kinderen van 10 en 15, kunnen heel goed leren, dat ze NIET jullie kamer in komen, als de deur dicht is. geen slot nodig
En kloppen en wachten tot je 'binnen' zegt

Huppetee, opvoeden die hap.
Idd, ik moest niet wagen om zonder kloppen binnen te komen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik vind dit heel raar, je wil toch niet je ouders betrappen met seks?
Waarom wil je de op al leeghalen?

Slot op de deur lijkt me wel ee goed idee.

En waarom heb je je kinderen niet geleerd eerst te kloppen voor binnenkomst?
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee natuurlijk niet Jongens we gaan effe naar boven. Als het gebeurt, is het vroeg in de ochtend.
Groenkroontje schreef:
15-08-2019 11:20
Nee voor zo'n reactie was ik al bang. Het kan toch haast niet anders of het gebeurt elders ook weleens? Ik heb mijn ouders ook weleens betrapt.
Ja maar niet expres. Wie wil z'n ouders nou zo zien? @(
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
15-08-2019 11:19
Waarom zou je de OP verwijderen?
Uit schaamte misschien?

TO zit er mee en dat kan ik begrijpen. Je kinderen zijn wel op een leeftijd dat ze interesse krijgen in seks, naakt, andere geslacht. Ben je al eens het gesprek aangegaan met je kinderen dat seks iets is wat je met zijn tweeën doet en waar niemand naar hoort te kijken?
Wat je overigens nog zou kunnen doen:

- Slot op de deur is een goede stap maar leer je kinderen dat het netjes is om te kloppen voordat je binnenkomt. Doe dit dan ook bij hun. Een 15-jarige vindt het over het algemeen ook prettig als iemand eerst klopt.

- Gesprek aangaan en er gelijk maar de seksuele voorlichting tegenaan gooien als dat nog niet voldoende voorbij is gekomen. Papa en mama seksen ook, dan is het niet prettig als er iemand binnenkomt. Voelen ze zich ongemakkelijk als ze jullie horen? (wat ik me kan voorstellen) ga dit gesprek dan ook aan en ga dan met elkaar naar bed als de kinderen niet thuis zijn, al een tijdje slapen, nog liggen uit te slapen in het weekend (in hoeverre dat lukt).
Groenkroontje schreef:
15-08-2019 11:21
Vanwege te veel negatieve reacties en het is toch een beetje een gênant onderwerp.
Dan moet je in de eerste plaats geen topic openen.
lilalinda schreef:
15-08-2019 11:20
kinderen van 10 en 15, kunnen heel goed leren, dat ze NIET jullie kamer in komen, als de deur dicht is. geen slot nodig
En kloppen en wachten tot je 'binnen' zegt

Huppetee, opvoeden die hap.
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Kloppen doen ze niet inderdaad. Slot gaat snel gebeuren, ik wil dit niet nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Groenkroontje schreef:
15-08-2019 11:23
Haha, nee natuurlijk niet Jongens we gaan effe naar boven. Als het gebeurt, is het vroeg in de ochtend.
en dan juichen ze??
en dan word jij niet zo kwaad, dat ze dat nooit meer flikken???

echt hoor, vanaf hier stopt dit. Vandaag nog een goed gesprek: als de deur dicht is, klop je.
Zijn ze nou helemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dat het een keertje gebeurt kan ik nog mee inkomen, maar meerdere keren? En dan juichen? Raar.
Gelukkig totaal niet herkenbaar bij ons thuis.
Ik heb mij ouders ook wel eens betrapt en sindsdien raakte ik hun slaapkamerdeur met geen pink meer aan. De horror!

Het zal vast wel bij een één of andere Freudiaanse fase horen maar ik zou naar die opengaande slaapkamerdeur schreeuwen dat ze godnondetouwtyvusdieklotedeuronsodemieterlijkdichtmoestendoen! En daarna een preek aan de keukentafel over privacy.
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
15-08-2019 11:21
Dit klinkt echt niet gezond... Jullie kinderen doen het erom? Weet je dat heel zeker? Want als dat zo is zou ik maar eens een hartigwoordje met ze gaan spreken, want dat is geen normaal of gezond gedrag.
Dat kinderen rond die leeftijd interesse krijgen in seks (soms al jonger) is vrij normaal hoor. Ieder kind gaat daar anders mee om. Dat ze juichen en gillen is een gezondere manier om hier mee om te gaan dan stilletjes voor de deur te zitten en af te luisteren terwijl de oudste zich aftrekt. Dát zou een ongezondere situatie zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven