CIZ indicatie aanvragen voor kind meerdere beperkingen.

27-01-2020 16:06 22 berichten
Beste mensen,

Ik weet niet of ik hier goed zit. Maar mijn kind heeft diverse beperkingen. Ik wil bij de CIZ een indicatie aanvragen.

Wie weet aan welke voorwaarden je kind moet voldoen om een CIZ indicatie te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Kom je er niet uit met Google? "Voorwaarden ciz" geeft best een hoop hits...

Ik heb er verder geen verstand van, maar misschien staat er wat bij :idee:
Alle reacties Link kopieren
Google brengt me hier...

https://www.ciz.nl/client/ik-wil-een-aanvraag-doen/wlz
Alle reacties Link kopieren
Of hier om te checken of je aan de voorwaarden voldoet:

https://www.ciz.nl/wlz-check
lieve mensen, ik heb al gegoogeld en niks gevonden.
Alle reacties Link kopieren
CIZ bellen?
Alle reacties Link kopieren
je zou ook hulp kunnen krijgen bij de aanvraag. Stichting MEE kan je hierbij helpen. Zij weten ook alle ins en outs mbt het aanvragen

Hier kun je de juiste MEE opzoeken.. https://www.mee.nl/mee-locator
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
knor010 schreef:
27-01-2020 16:14
lieve mensen, ik heb al gegoogeld en niks gevonden.
Heb je de links hierboven al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
knor010 schreef:
27-01-2020 16:14
lieve mensen, ik heb al gegoogeld en niks gevonden.
Die link die ik plaatste was toch vrij duidelijk? Waar loop jij tegenaan dan?
Ik begrijp je vraag niet. Het CIZ IS de organisatie die onderzoekt of je wel of niet een indicatie voor wat dan ook krijgt. Of jouw kind aan bepaalde voorwaarde voldoet gaat het ciz bekijken. Van hun krijg je dan te horen waar je wel of niet voor in aanmerking komt. Als je een aanvraag voor bepaalde zorg doet bij je verzekering gaat die je doorsturen naar het Centrum voor Indicatiestelling Zorg.
Alle reacties Link kopieren
knor010 schreef:
27-01-2020 16:14
lieve mensen, ik heb al gegoogeld en niks gevonden.
Lees nou gewoon eerst die folder eens en vertel daarna waar je tegenaan loopt.