Dag weg met dochter (6), met trein. Tips?

12-06-2019 09:09 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

morgen heeft mijn dochter van 6 een studiedag en we gaan samen een dagje uit. De Efteling was de bedoeling, maar toen ze hoorde dat ze dan wel zeker 1,5 uur in de auto zit haakte ze af. Ze zei toen ook dat ze een attractiepark wel leuk vind als papa ook mee zou gaan (dat kan dus niet morgen). Het idee is nu om met de trein te gaan, met het liefst max een uur vanaf station Arnhem. We weten alleen niet waar naartoe :facepalm: Dierentuin heeft ze al vaak genoeg gezien, film doen we ook weleens dus dat valt af. Gewoon winkelen vind ze niet zo leuk, ik zoek iets waarbij we lekker bezig zijn, dingen ontdekken, dingen bekijken, iets in die trant. Een museum klinkt leuk, maar welke dan? Wij zijn echt leek op dat gebied. Dochter is een actief kind die niet te lang stil moet zitten.

Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet lekker dicht bij huis als je daar toch nog allemaal niet geweest bent en dochter niet zo van reizen houdt?

Ik zeg (nogmaals) Watermuseum in Arnhem of Openluchtmuseum bij Nijmegen.
Alle reacties Link kopieren
En? Wat is het geworden newspaper?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
12-06-2019 09:26
Vanaf Arnhem? En zij wil al niet 1,5 uur naar de Efteling??
Amsterdam is vanaf Arnhem een uurtje ongeveer.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Als TO vanaf Arnhem reist zal ze het watermuseum vast al kennen. Land van Jan Klaassen?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
louisanne schreef:
13-06-2019 15:13
En? Wat is het geworden newspaper?
Het antwoorden hierop was ik vergeten. We zijn naar de Efteling geweest en hebben beiden een enorm leuke dag gehad. Het was meer dan de moeite waard, hebben het samen zo gezellig gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven