Dag weg met kind

26-06-2019 20:58 45 berichten
Goedendag,

Ik ben inspiratieloos..
Onze jongste van 6 is morgen een dag vrij van school.
Graag wil ik samen met hem wat leuks gaan doen.
(Met de oudste ben ik recentelijk een dag naar Oud Valkeveen geweest)
De jongste wil erg graag naar de Efteling. Maar dat vinden wij een gezins activiteit. Daarnaast komen wij er ieder jaar met de kinderen.
Sprookjesland
Julianatoren
Apenheul
Dierentuin
Spoorweg museum
kennen wij inmiddels wel en zoek om die reden eens wat anders.
Ik heb net nog gekeken naar Malkenschoten maar dat is niet leuk voor.mij.
Ik zoek dan ook iets wat voor ons beiden leuk om te doen is en waarbij wij samen de hele dag op pad kunnen. Heeft iemand ideeën.
Alle reacties Link kopieren
Toverland?
Oud Valkeveen is veel leuker dan de andere opties die je noemt en het ligt aan het strand. Waarom niet ook met de jongste?

Anders evt dolfinarium en daarna daar naar het strand.
Een museum? Mijn zoontje is uren zoet in het Museon en nemo schijnt ook heel leuk te zijn.
Of Nemo.
lisa_ schreef:
26-06-2019 21:01
Oud Valkeveen is veel leuker dan de andere opties die je noemt en het ligt aan het strand. Waarom niet ook met de jongste?

Anders evt dolfinarium en daarna daar naar het strand.
Echt?
lisa_ schreef:
26-06-2019 21:01
Oud Valkeveen is veel leuker dan de andere opties die je noemt en het ligt aan het strand. Waarom niet ook met de jongste?

Anders evt dolfinarium en daarna daar naar het strand.

Beetje dolfijnen aftrekken en daarna handen wassen aan het strand.
Voila.
De leukste onbekende pretparken van Nederland:

https://www.kekmama.nl/artikel/de-deur- ... -nederland
Alle reacties Link kopieren
Leiden: Corpus
Alphen a/d Rijn: Archeon, Avifauna
Rotterdam: varen met Spido
Scheveningen: Sealife
Nemo en scheepvaartmuseum in Amsterdam zijn leuk, Tropenmuseum Junior is ook leuk.

Museum van de 20e eeuw in Hoorn, ook altijd met extra kindertentoonstelling. Zo leuk ouwe meuk bekijken ;-)

Oud Valkeveen is sowieso ook top.
Lucifer2018 schreef:
26-06-2019 21:08
Nemo en scheepvaartmuseum in Amsterdam zijn leuk, Tropenmuseum Junior is ook leuk.

Museum van de 20e eeuw in Hoorn, ook altijd met extra kindertentoonstelling. Zo leuk ouwe meuk bekijken ;-)

Oud Valkeveen is sowieso ook top.

Ja eens!
lisa_ schreef:
26-06-2019 21:01
Oud Valkeveen is veel leuker dan de andere opties die je noemt en het ligt aan het strand. Waarom niet ook met de jongste?

Anders evt dolfinarium en daarna daar naar het strand.
2x Oud Valkeveen achter elkaar is te veel van het goede.

Daarnaast mocht hij kiezen, maar komt zelf niet verder dan de Efteling.
aaiamfibie schreef:
26-06-2019 21:15
2x Oud Valkeveen achter elkaar is te veel van het goede.

Daarnaast mocht hij kiezen, maar komt zelf niet verder dan de Efteling.

Nou dan doe je dat toch gewoon als hij dat graag wil? Dan ga je later nog een keer met het gezin of ga je ergens anders heen met z'n allen.
aaiamfibie schreef:
26-06-2019 21:15
2x Oud Valkeveen achter elkaar is te veel van het goede.

Daarnaast mocht hij kiezen, maar komt zelf niet verder dan de Efteling.
Mag hij zelf kiezen of niet? ;-)
Nemo en dagje Amsterdam is inderdaad ook wel heel erg leuk.
Star² schreef:
26-06-2019 21:16
Nou dan doe je dat toch gewoon als hij dat graag wil? Dan ga je later nog een keer met het gezin of ga je ergens anders heen met z'n allen.
Efteling is geen optie, mijn andere kind vind dat ook echt heel erg leuk en zij mocht dat niet ivm de kosten.
Alle reacties Link kopieren
Duinrell of archeon?
aaiamfibie schreef:
26-06-2019 21:18
Efteling is geen optie, mijn andere kind vind dat ook echt heel erg leuk en zij mocht dat niet ivm de kosten.

Slagharen.
Avifauna is leuk en heeft ook een leuke speeltuin.
Alle reacties Link kopieren
Aviodrome, dierentuin?
Lineushof.
Boerderij het Geertje.
Alle reacties Link kopieren
Hier mochten ze laatst kiezen en wilden naar huisdiergeheimen 2, we gaan zelden naar de film.
Die draaide niet overdag.

Toen wilden ze een pyjamadag met heel erg veel tablet en film met iets lekkers. We hebben in het bos gepicknickt, even rennen en razen. Thuis nog even spelen, daarna weer heel hard zelf in hun pyjama nog een half uurtje getablet tot het eten.
Stralende koppies, nog nooit zo'n gave studiedag gehad.

Niet wat ik van plan was.
Achteraf zijn ze toch ook uitgelaten (fietsen naar het bos, eten, spelen, terugfietsen was hele middag) en hebben we samen film gekeken, was er interactie en geen gezombie, heel gezellige dag.

Niet wat ik in gedachten had. Wel wat zij wilden. Rust aan het einde schooljaar.
Muiderslot is ook leuk. Koop je er een speurtocht bij en dan word hij aan het einde tot ridder geslagen. Mijn nichtje vond het erg leuk op die leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Dinoland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven