Drinkbeker

13-04-2024 14:59 24 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke drinkbeker lekt niet?
We hebben de mepal maar die lekt toch na een jaar in gebruik te hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben precies hetzelfde probleem. Ik ben benieuwd naar de tips.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gebruiken die rietjes bekers van de Hema... Gaat altijd goed eigenlijk
Alle reacties Link kopieren Quote
Had hetzelfde probleem met mepal, nu trixie, veel fijner in gebruik en lekvrij. (Wel duurder)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben die van munchkin. Als hij valt komt er wel een beetje uit, maar ze kunnen hem ondersteboven houden wat ze willen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben ook munchkin en is tot nu toe prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een dopper.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dopper
Mepal met een gewone ouderwetse draaidop dus niet zo’n klikdop
Hema beker met rietje wat je ‘wegdraait’ in de dop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij ook trixie, met een opklapbare drinktuit. Mag in de vaatwasser en die van zoon is nu bijna 2 jaar in gebruik zonder ooit lekkage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gebruiken de Camelbak Eddy voor beide kinderen sinds ze naar school gaan.
Het kost wat, zeker nu we de thermos versie hebben voor beiden, maar het lekt niet, makkelijk schoon te maken en de eerste bekers gaan nu 3 jaar mee.

Ze gaan ook mee op vakantie, ik vind het echt een van de betere aankopen.

Ook Mepalbekers, niet met draaidop, maar zo’n pop-up fles en deze zijn OK, maar minder betrouwbaar als het gaat om lekken vind ik ;-)
chantilly21_2 wijzigde dit bericht op 13-04-2024 18:11
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Chantilly21_2 schreef:
13-04-2024 17:04
Wij gebruiken de Camelback Eddy voor beide kinderen sinds ze naar school gaan.
Deze hebben wij ook. Fijne bekers
Alle reacties Link kopieren Quote
Wil ook een aluminium beker. Schijnt dat water dan wat koeler blijft of niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben ook Camelback flessen. Doorzichtige zodat ze goed zien hoeveel ze drinken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Camelback hier ook voor kinderen en voor mij ook koffiebeker van Camelbak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Camelbak chute. Gaat al jaren lekvrij mee. Zelfs in de boekentassen naar het VO waar ze gerust op z'n kop ingemikt worden geen enkel probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
VivaRosa24 schreef:
13-04-2024 16:51
Dopper
Mepal met een gewone ouderwetse draaidop dus niet zo’n klikdop
Hema beker met rietje wat je ‘wegdraait’ in de dop.
Wij hebben ook Mepal bekers met draaidop, bouwjaar 2004, die nog steeds niet lekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naar school de standaard Mepal beker met draaidop, als we op pad gaan een Camelbak met rietje.

https://www.bol.com/nl/nl/p/camelbak-e ... yaEALw_wcB

Sowieso groot fan van Camelbak, ik gebruik die van 700ml meermaals per dag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mepal, en dan met draaidop. Hier al jaren in gebruik, lekt nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mepal heeft losse nieuwe rubber stukjes voor bekers die lekken.

Maar vaak is het rubber stukjes alleen losgeschoten en kan je m zo weer aandrukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gebruiken de Pura tuitfles/rietjesfles, van RVS en siliconen, dus geen plastic, daar heb ik hem op uitgekozen. De flessen zijn er in verschillende formaten en kan je als 'gewone' fles of thermosfles krijgen en ik heb zowel de tuit als rietjesvariant er voor gekocht (je kan los de 'deksel' kopen als speen, tuit of rietje), gebruiken nu alleen nog de rietjesvariant maar dan zonder rietje.

Ik vind het fijne flessen, lekken niet in de tas en dus heel fijn dat je kind niet uit plastic drinkt (ook voor de smaak). Kind heeft ondertussen wel door hoe ze er wat water uit krijgt door er mee te spelen, maar dat vind ik verder prima en is nog steeds erg weinig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mangogo schreef:
13-04-2024 17:56
Wij hebben ook Camelback flessen. Doorzichtige zodat ze goed zien hoeveel ze drinken.
Hier ook. Gelijk gehaald op aanrader en idd lekken niet. Dat ze doorzichtig zijn vind ik ook prettig.
Voor geen goud dat ik ze inruil voor iets anders. Ze gaan mee met daguitjes, vakanties en school.
Alle reacties Link kopieren Quote
KOKO-DO schreef:
13-04-2024 21:43
Hier ook. Gelijk gehaald op aanrader en idd lekken niet. Dat ze doorzichtig zijn vind ik ook prettig.
Voor geen goud dat ik ze inruil voor iets anders. Ze gaan mee met daguitjes, vakanties en school.

Is plastic toch?
Zoek toch aluminium die het water ook wat koeler houd vooral met warme dagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Viva12344 schreef:
14-04-2024 13:55
Is plastic toch?
Zoek toch aluminium die het water ook wat koeler houd vooral met warme dagen.
Er zijn ook aluminium varianten beker en flessen van dit merk, gewoon even kijken op site of camelbak aluminium googlen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
14-04-2024 15:42
Er zijn ook aluminium varianten beker en flessen van dit merk, gewoon even kijken op site of camelbak aluminium googlen?
Ja inderdaad, hier dus de camelbak Eddy rvs fles, isolerend en ja, het drinken blijft daar een stuk kouder/warmer ( afhankelijk natuurlijk wat je erin gooit ;-) ) in.
Mijn dochters vinden beiden deze bekers gewoon het meest prettig. We hebben ook de doorzichtige/plastic variant, maar de voorkeur gaat uit naar de rvs beker.

Dezehttps://www.waterflessenwinkel.nl/produ ... -rvs-fles/

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven