Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
quote:syennaj schreef op 01 maart 2009 @ 11:13:

Lalie, als je toch zoveel meeleest, waarom kom je niet ook gezellig meeschrijven? je bent welkom hoor!

Hartstikke gezellig!

Lief van je! Ik schrijf al actief op een topic en twee topics hou ik niet bij denk ik...Maar ik lees regelmatig bij en zo nu en dan waai ik even binnen Althans ik hoop dat jullie dat goed vinden...

Fijn dat het in ieder geval beter met je gaat!
He meiden ik heb even globaal teruggelezen maar er blijft weinig hangen hoor. Dus ik reageer later op iedereen.

Maar wat lief dat jullie allemaal zo meegeleefd hebben!

Het waren een heftige paar dagen met de bevalling die niet vlotte en de keizersnede uiteindelijk en toen in het ziekenhuis gelegen met de kleine. Pfff we zijn blij dat we thuis zijn en lekker een beetje tot rust kunnen gaan komen.

Ik kom zo snel ik weer een beetje helder in mijn hoofd ben weer lezen hier en op iedereen reageren.

Voor nu even een zwaai!
JAAAAA haaaaai Rits! Leuk even een blauwe luchten post te zien.

Zulke topics als die van Arc zijn ook precies waarom ik liever ietjes minder op het forum kom.

Van de week zijn we lekke fietsen, zwemmen en wandelen.

Ana, een goede zwangerschap ín 2009 waar je de 12 weken grens passeert is toch ook een wonder?
Owja. Ik computer sinds vandaag niet meer op de grond. Want IK heb het draadloze internet weer geinstalleerd. Ben heel trots op mezelf Want vriend lukte het niet.
Aruba! Ik ben trots op je, vrouwenpower!!!!!! goed man!!!!!!!(of vrouw eigenlijk he?)

heerlijk hoor, lekker even een weekje eruit, geniet ervan!

Rits, ben blij dat het zo goed met je gaat!

Marloussie, fijn zeg dat het beter met de misselijkheid gaat! tja, die vermoeidheid, de eerste keer ging het met 20 weken echt super, had ik bergen energie. weet niet meer precies wanneer het beter ging, maar het ging wel beter. Dus houd moed, het gaat vanzelf iets beter, doe maar rustig aan!

Fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!

Guppie, Kan me zo voorstellen dat het topic van kleine Luuk veel bij je boven haalt. Heb ook erg veel aan je moeten denken de laatste tijd. Dikke knuffel!

Ben zo ontzettend blij dat het zo goed gaat met het kleine zusje of broertje van je kleine man!

Lalie, jammer, maar begrijpelijk, ik hou het ook alleen bij dit topic, kan het anders ook niet bijhouden! Maar gezellig als je binnenwaait!
Oh ja, Marloussie, heb de rookworst!!!! Ga hem morgen opsturen naar je, weet niet zeker of hij door de brievenbus past, maar ga het gewoon proberen! Heb je mijn geboortekaartje al wel binnen?
Goeiemorgen!
Ga je een rookworst door de brievenbus proberen te versturen? Ik denk niet dat dat lukt liever snaai.
yammini was ook dol op rookworst dat ze in mn buik zat. ze liet me geen hema voorbijlopen zonder rookworst ....

en dat terwijl ik voor de zwangerschap al tien njaar vegetarier was ... maar nu met de BV nog steeds kippepoten en rookworst mmmmmm
quote:Aruba schreef op 01 maart 2009 @ 17:45:

Zulke topics als die van Arc zijn ook precies waarom ik liever ietjes minder op het forum kom.

dat ik zwanger was las ik zulke topics niet. ik kon er simpelweg niet mee omgaan, wilde er ook niet over nadenken

ik lag gister lekker te chillen op t houten bankie in de sauna werd ik door een giegelende vrouw aangetikt ...

dus ik kijk op en ze zegt; ... u geeft borstvoeding he?

ehm pardon?, ja hoezo ....

je melk kookt over zegt ze lachend ....

daar lig je dan ogen dicht op je handdoek op het houten bankje met twee fontijntjes zonder het zelf door te hebben
Jij maakt toch altijd wel vreemde dingen mee in die sauna bij jullie he? Ga je nog steeds naar dezelfde of is dit na vorige keer een andere

Nou je het zegt Yamuna, ik heb denk ik voor de zwangerschap die worsten al een jaar niet gegeten maar nu ook al 2 keer. Heerlijk met mosterd.

Maar wisten jullie dat Hema worsten gewoon Unox worsten zijn. Toch vind ik ze van de hema lekkerder.
tis bij ons in de sauna altijd heel gezellig, ik ga altijd naar dezelfde.

wat wel minder was;

er liep een gluurder rond !

Natuurlijk zien mensen je bloot, maar er is een heel groot verschil tussen rondlopen rondkijken en "minding your own buisiness" of loeren en gluren

Dat meneer zijn pielemuis continue moest vasthouden (bang dat ie er afvalt?)

en ik vervolgens ook twee andere dames er over hoorde klagen was bij mij de maat vol en heb ik er melding van gemaakt. (hij daar! het is de ene blootloperT )

Dus meneer is er uit gezet door het personeel (dank u !)
Hahahaha je moet een boek gaan schrijven.

"The Sauna" padampadam.....
boek schrijven ... leuk maar dan mag ik wel eerst eens leren knappies nederlands te schrijven met D's en dt's en dat soort fratsen
Hi allemaal

Ben weer aan het werk. Poeh, dat valt tegen! Ben toch misselijker nu dan als ik rustig thuis ben en ik kan niets van de clienten hebben. Ben er niet helemaal bij, geloof ik. Vraag me af of ik dit tot aan m'n verlof ga volhouden. Voel me helemaal niet lekker :(

Sorry, egoverhaal....
quote:Yamuna schreef op 02 maart 2009 @ 10:24:

ik lag gister lekker te chillen op t houten bankie in de sauna werd ik door een giegelende vrouw aangetikt ...

dus ik kijk op en ze zegt; ... u geeft borstvoeding he?

ehm pardon?, ja hoezo ....

je melk kookt over zegt ze lachend ....

daar lig je dan ogen dicht op je handdoek op het houten bankje met twee fontijntjes zonder het zelf door te hebben
quote:Aruba schreef op 02 maart 2009 @ 10:17:

Ga je een rookworst door de brievenbus proberen te versturen? Ik denk niet dat dat lukt liever snaai.

Ja ga het proberen op te sturen naar marloussie! Als hij eenmaal door de brievenbus is komt hij er vast wel.

Marloussie, wat waardeloos zeg dat je zo misselijk bent, arme jij!!!
Weten jullie dat, volgens mij is mijn borst "kapot". Na de ontsteking geeft hij bijna geen melk meer, de andere loopt over, maar die andere geeft bijna niks meer. hij doet gelukkig geen pijn meer.
Syennaj: Moet je voor de zekerheid wel even navragen. Wie weet is het een neveneffect van de ontsteking? Doet het geen pijn aan je andere borst dat die nu overuren maakt?

Aruba: Ga je al een buije zien? Alweer 14 weken. Nog 6 weken en dat weet je al wat het wordt. Lijkt mischien nog ver weg maar gaat echt heel snel.

Yamuna: IK ben te preuts voor een sauna. Zeker nu ik net bevallen ben. Maar hoor heel vaak dat het lekker ontspannen is. Zou, als ik het durfde, weleens een keer gaan proberen. Wie weet in een plaats waar ik zeker niemand ken.
quote:syennaj schreef op 02 maart 2009 @ 11:28:

Weten jullie dat, volgens mij is mijn borst "kapot". Na de ontsteking geeft hij bijna geen melk meer, de andere loopt over, maar die andere geeft bijna niks meer. hij doet gelukkig geen pijn meer.

ik heb nan de spruw en de kloven op de linkerbombonella ook een flinke produktie terugloop gehad.

bij mij hielp het heel goed om te gaan clusterkolven op advies van quwertu. ik heb het clusterkolven drie keer in een week gedaan en toen was de produktie weer op peil.

(clusterkolven is tussen twee voedingen in elk half uur aanleggen/ kolven, je bent er een ochtend of een avond zoet mee maar het helpt wel ! clusterkolven in de middag word afgeraden omdat dan je produktie zowiezo lager is.)
quote:maxem schreef op 02 maart 2009 @ 11:43:

Yamuna: IK ben te preuts voor een sauna. Zeker nu ik net bevallen ben. Maar hoor heel vaak dat het lekker ontspannen is. Zou, als ik het durfde, weleens een keer gaan proberen. Wie weet in een plaats waar ik zeker niemand ken.

wat jammer dat je er zo een moeite mee hebt. Persoonlijk vind ik het een fantastische manier om lekker te ontspannen. en het is heel gezond voor je bloedsomloop!

Van jongs af aan zijn mijn broers en ik meegeweest naar de sauna dus voor ons is het heel normaal. en geloof mij als je het een keer probeert na vijf minuten heb je niet eens meer door dat je in je blootje loopt.

al moet ik zeggen dat ik er wel ietsje moeite mee had toen ik net zwanger was, mijn veranderende lijf , ik voelde me net een onzekere puber die net borstjes kreeg
Sauna is heerlijk idd. Begin er nu even niet aan, want begin al te hyperventileren van een warm bad
In Noorwegen hebben mensen toch vaak in huis een sauna?
Nee, dat is Finland, geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven