Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Ga even hyves checken, ben benieuwd naar je buik!
Heeeey!
Aha, je we kwamen er niet uit. Maar dacht al wel zoiets. Zo'n dekbed is zo dik. Dan gaan we voor een lakentje.
Ik ga even koken. Ben over een uurtje terug.
Eet smakelijk!
de dekentjes zijn echt heel leuk hoor, ze hebben allemaal vrolijke kleuren. Bij de hema heb je ze ook trouwens, maar ik heb er een van de pranatal, een voor de wieg en een voor het ledikant
Zag bij de babydump een extra veilige deken. Lijkt me niet echt super nodig. Die van de hema/prenatal lijken me eigenlijk ook gewoon prima. Heb je de truienfoto ook gezien? Lief he? Hij is nog veelte groot (80) maar kon het niet laten.
Hee hoi!
Nee zag de truienfoto niet, zag alleen je buikfoto, misschien was hij nog aan het uploaden, zal even kijken
ha,ha, dat is grappig, mijn mannetje heeft dat vest ook, pappa's berenvest noemt de kleine het! Is een leuk vest, grappig zeg, dat je hem nu ook in het klein hebt!
Heb je gezien dat johnny Depp op tv is als captain sparrow
Je bent waarschijnlijk al aan het kijken, ga ik ook maar even doen! Doei!
Klinkt gezellig bij jou, Snaai. Enne dat je de Starbucks niet kent is geen ramp hoor, haha.

Dit is het logo...

En dit twee heerlijke drankjes, haha. (Ze hebben ook thee!)

Aruba, ben benieuwd naar je aankopen!

Marloussie, leuk vooruitzicht dat je binnenkort naar Nederland komt. Even lekker shoppen!
Starbucks. HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.

Cafe Mocha is mijn ultieme favoriet
Ik ga het liefste voor de Caramel Macchiato. Maar een 'Gingerbread Latte' is ook niet te versmaden... (Is er alleen rond de Kerst.) Jammie.
Vind het zo jammer dat ze niet hier zitten. Dan ging ik regelmatig even een naar de starbucks. Je dag begint dan toch net wat zonniger

Haha. Vaste prik, als man en ik op vakantie zijn, en er is een star bucks, dan gaan we er altijd naar toe .
Syennaj, dat lakentje is om het dekentje schoon te houden
Marloussie denk aan de potten stampot groene kool van de hak. Blijven erg lang goed, en goed in te slaan en te vervoeren.

En over het dekbedovertrek gesproken.

Ik deed het dekbed overdwars op haar bedje.

Zodat ik de deken helemaal onder de matras kan drukken, en niet kan verschuiven. Zo komt de kleine ook niet blood te liggen en krijgt het ook dus niet koud.

Ik had dekbed de zelde deken als ik met laken los op maakte.

Dus er is geen verschil in wat dat betreft, er zit alleen rondom een lak met instopstrook.

Zie daar dus geen probleem van, en tja als je creatief kind hebt dat hele tijd laken lostrekt en over haar hoofd trekt vraag ik me af wat gevaarlijk is.

Morgen en woensdag werken. Ben een keer op vrijdag vrij en heb dus lang weekend met mijn mannetje.

Mijn collega wou graag ruilen, nou dat kan natuurlijk als je vrijdag vrij hebt.

Ik ga even foto's kijken op hyves.

Sorry maar lees niet alle babyverhalen van jullie mee, iets te veel van het goede.

Hopelijk schrijf ik snel daar fanatieker mee, maar voor nu af en toe even dus.

Sorry daarvoor is geen desintresse hoor.
Veertje: Je moet doen waar jij je goed bij voelt. We hopen dat jij binnenkort met allerlei zwangerschapsverhalen komt.

Aruba: Ik heb slaapzakjes. Voor het hele begin en de combisleeper vanaf ongeveer 3 maanden. Die combisleeper is echt geweldig. Hij is trouwens al uit 2 slaapzakken gegroeid. Echt voor het hele begin.
Leven jullie nog?
Ikke wel hoor. Jij ook?
Hallo, ik leef ook nog hoor!

Zat me net af te vragen waar iedereen toch is, maar heb net hyves bijgelezen, iedereen was daar!

Aruba, had je Johnny nog gekeken?

maxem, zo'n combisleeper lijkt mij ook ideaal, maar ja, als deze kleine op haar zusje lijkt dan poept ze elke dag haar slaapzak vol, daarom heb ik toch maar een hoop slaapzakken met mouwen enzo gekocht. Zo'n combi-sleeper is ook zo duur, dan ben ik er helemaal zuur van als hij niet meer schoon wordt!

Tja en die starbucks, zal ik dan toch een keer opzoeken, misschien zit er een in duitslnd, kan ik hem direct uittesten woensdag!

Wen, weet het dat het lakentje is om het dekentje schoon te houden, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik niet wist waarom er een lakentje omheen moest en waarom er geen sloop omheen mag. Maar hoe gaat het verder met jou en met je kleine meid?
Oh Ring, had je Grey gezien vorige week, zit nu ook weer met smacht te wachten!!! die serie erna vond ik ook wel leuk, he, ben dol op de maandagavondtv!
Ja, leuk! GA bedoel ik.

Waar ga je heen in Duitsland? In veel steden zit de Starbucks wel, dus wie weet kan je het eens uitproberen.
We gaan naar Frankfurt, dus wel een grote stad, maar weet niet of ik echt veel van de stad ga zien, we gaan naar een beurs. Maar we hebben nog een extra dag, dus even bedenken wat we dan gaan doen. heb er wel superzin in. Vind het wel spannend hoor, de kleine is nog zo klein en mijn grote meid, drie dagen en twee nachten uit logeren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven