Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Hoi meiden,

Weinig te melden en druk aan de poets met de gordijnen wassen en ramen wassen.

Kijk later wel even.
Vies weer he. Bij jullie ook?

Op internet nog een mooie commode en ledikant van bluewash grenen gezien. Kan het voor 225 kopen. Mooie prijs toch?

Moet zeggen dat ik het moeilijk vind hoor spulletjes kopen. De prijzen schelen zo ontzettend. Vooral in kinderwagens. Waarom is die van Quinny 700 euro en die van X-Adventure 200-300. En als je zo'n combiwagen koopt. Die hebben de meesten van jullie he? Dan zit je wel met een redelijk groot en zwaar apparaat door die grote banden net zoals bij de Mutsy als je het daarna verbouwt tot een kinderwagen.

Jullie horen het al. Ben me flink aan het verdiepen
Ga nu de test van de consumentenbond eens bekijken.
Maar een combiwagen hoeft toch niet automatisch groot en zwaar te zijn! Ik heb dus de Bugaboo gekocht, die is heel licht, wendbaar en klein op te vouwen. Het ligt denk ik net aan het merk en waar je zelf voor kiest.

Dat verschil in prijs vind ik wel erg groot trouwens, dat de ene wagen 200 euro kost en de andere 700 euro. Je zou haast zeggen dat er bij die eerste niks extra zit en bij die andere wel (dus reiswieg, buggyzit, dekens enzovoorts). Anders kan het toch nooit zo goedkoop zijn? Of ik moet me vergissen natuurlijk.

Lekker goedkoop, dat kamertje. Dat is het betere werk! Ga je dan nog wel een kast los erbij kopen?
Dat zou je denken he dat er dan dingen bijzitten maar dat is soms helemaal niet. Vooral die Quinny en Stokke die zijn duur! Tenminste sommige versies dan.

Een kast, helemaal niet aan gedacht. We hebben hier een inbouwkast maar aangezien we willen verhuizen. Ach ja daar verzinnen we later dan nog wel wat moois op.

Oke de Bugaboo. Zal er eens op googlen. Soms hebben ze van die grote banden he. Dat lijkt me niet zo makkelijk.

Voel je de kleine nu al veel bewegen Ring?
Ja heel veel. Gezellig hoor. Het zijn echt vaste momenten waarop ik het voel. Altijd als we in bed liggen. In de auto. En nu, achter de computer. Je kan het ook al goed van buitenaf voelen, ondanks mijn minimale buik en maximale speklaag!

De Bugaboo is ook duur hoor. Maar ja, wij vonden hem zo leuk!

Let er trouwens wel op dat je bij veel babyzaken aanbiedingen hebt. Zoals dat je een gratis Maxi-Cosi krijgt bij een kinderwagen, of 'gratis' dingen mag uitzoeken voor een bepaald bedrag. Dat maakt de genoemde prijzen soms anders.

Wij hebben bijvoorbeeld bij ons kamertje voor 130 euro extra mogen uitzoeken aan accessoires, en bij de Bugaboo kregen we een gratis Maxi-Cosi. Maar omdat we die al hadden mochten we voor nog eens 130 euro gratis uitzoeken. Dus 260 euro extra. Dat is toch leuk.
Leuk aruba, klinkt goed je kamertje!

Tja, met die wagens, weet ik wat ik heb gedaan. ik ben bij een babyzaak geweest en heb bekeken welke wagen ik het mooiste vond en het lekkerste vond rijden en idd welke het kleinste was. Want je hebt wagens die zo breed zijn dat je niet eens bij de kassa in de supermarkt langs kan.

Nou ik vond de bugaboo het leukste, lekker klein en ik ben daarna gaan zoeken op marktplaats voor een goeie aanbeiding. Gewoon elke dag kijken en als je een goeie aanbieding ziet meteen bieden of bellen.

ring, dat is echt een superaanbieding zeg! leuk, wat heb je uitgezocht?
hee veertje, alles goed?
Bij het kamertje hebben we een Oerhollands hemeltje gekozen met standaard. En bij de wagen hebben we een deel van de speciale Paul Frank bekleding gratis gekregen.

(Ik had ook kunnen kiezen voor een nuttiger matrasje, bedbekleding of dat soort dingen... Maar ja, dat is niet des Rings1981! Haha.)

Ik zou ook eerst in babywinkels gaan kijken welke wagen het mooist is (dat heb ik ook gedaan). En vervolgens iets kiezen wat je mooi vindt. En dan op internet kijken waar je het goedkoopst uit bent.
Oh ja... Vandaag 'vre-se-lijk' nieuws gehoord...

U2 komt naar Nederland!!! Maar... Op 20 juli, dat is 16 dagen na mijn uitgerekende datum! Nou heb ik al jolig met mijn moeder gesproken en zij wil best oppassen. Maar wat nou als het kind er nog niet is, of ik toch best nog een beetje gammel ben? En zou ik staanplaatsen kunnen overwegen of is zitten zo vlak na een bevalling toch beter?

PS. Dit is niet serieus, dus geen boze reacties svp. Maar erg jammer vind ik het wel. Zou zo graag willen!

PS2. Als ik tijdens dat concert zou bevallen, zou U2 dan iets leuks overhebben voor de baby? Of moeten we het dan als eerbetoon Bono/The Edge/Larry Mullen of Adam Clayton noemen, ongeacht het geslacht?

Whahaha.

Mijn vriend gaat trouwens wel kaarten kopen. Just in case. Moet hij weten, tegen die tijd kunnen we altijd nog zien. Of dat hij wel gaat en ik niet. Of dat we ze aan vrienden geven. Of doorverkopen.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat U2 naar nederland! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wil er ook wel naar toe denk ik.

Ach joh Ring, extra dik kraamverband aandoen en gewoon gaan hoor! Zitplaatsen, nee joh, je ligt toch helemaal in de prak aan de onderkant, dus gewoon staanplaatsen,veel relaxer!

Kijk bevallen gaat eventueel ook makkelijker op het veld, heb je meer ruimte! Ha, ha!
Haha. Ik heb er ook maar even een blog aan gewijd op Hyves. Ben benieuwd naar de reacties!

Beetje jammer dit.

Maar jij vindt dus dat het wel kan?
Ja hoor, gewoon gaan!
Hey Aruba...kom maar even hier kletsen voordat ik op het moderator topic ga vragen hoe het met je gaat? Heel onaardig ja die ledenstops...ik vond het al zo lang duren voordat het weg was na jouw opmerking.

Maar hoe is het? Hoe voel je je? En al lekker aan het orienteren dus, leuk!

Wij hebben trouwens ook een Bugaboo besteld...en ik heb die van Ring ook in het "echie" gezien...leuk Ring!

Kamertje is ook gekocht en kunnen we aan het einde van de maand al ophalen...ben benieuwd!
Ring, waar heb je dat Oerhollands hemeltje gekocht? Zoiets zoek ik eigenlijk ook
Allemaal bugaboo's hier! Terwijl ik die juist nog niet veel voorbij heb zien komen in winkels.

Lalie, leuk! Ik las dat je nu dan al ruim 18 weken bent he. En voel je af en toe al iets?

Wat heb je voor een soort kamertje gekocht?

Wat apart Ring dat je het vooral voelt als je stilzit dus. Dan valt het misschien ook meer op?

Heb net een de maxicosi en een elektrisch schommeltje overgekocht van een kennis. Die schommel is echt top! Ik ben echt een sprokkelaar hoor. Niet dat we het geld er niet voor hebben om alles nieuw te kopen maar vind het gewoon zonde! (hebben ze toch gelijk dat ze hier zuunig zijn )

Vriend denkt zelfs een box zelf te gaan maken. Heeft ook wel iets he. De wieg is door overgrootopa gemaakt.
Handig toch, Aruba! Wij hebben de kinderwagen, maxicosi en wat kleine dingen overgenomen van mijn zwager. Zal nog eens polsen, geloof dat ze ook de ledikantjes weg doen
Het is inderdaad een mooi en vooral lichte wagen...ik vond het al helemaal leuk om die winkel door te karren...Ik zou er zowat al mee over straat gaan als we hem krijgen, kind erin of niet...maakt niet uit

Ja, ruim 18 weken...nog twee weken en dan de 20-weken echo. Ben zo benieuwd! En wat betreft het voelen...daar twijfel ik nog over...ik denk eigenlijk dat het meer m'n darmen zijn dan wat anders

Kamertje is heel neutraal (white-wash) en best strak om te zien. Als we weten wat het geslacht is, dan willen we het wat meer afstemmen...opleuken met meisjes- of jongensdingen dus. Tenzij we het niet op de een of andere manier niet komen te weten, dan houden we allemaal maar neutraal.

Maar hoe is het nu met jou?
Zeker handig! Krijg je nou omdat alles goed gaat pas met 18 weken ofzo een echo Marloussie? Wat normaal in Noorwegen toch pas rond die tijd?

En niet meer ziek geweest van de zalm?
Ik heb een echo over 2 weken (dus met ruim 15 weken) en dan 3 weken later de uitgebreide echo! 2 vlak achter elkaar dus, ben benieuwd.

ben niet ziek geweest van de zalm. gelukkig maar! Loop alleen al wel een week met hoofdpijn rond, maar dat schijnt normaal te zijn, zei de huisarts. Wel vervelend.
Nog 2 weekjes! Spannend!

Ja met mij gaat het goed. Tenminste de kleine doet het goed en dat maakt dat het met mij voornamelijk ook gewoon goed gaat.

Heb nog steeds veel last van de pijn van de verklevingen en soms wordt het me daardoor wel veel met werk en alle normale dingen.
Ja heel spannend, belangrijkste is dat alles goed is...

Lukt het dan nog wel om fulltime te blijven werken als je zo'n pijn hebt? En ze kunnen er nog steeds niets aan doen om de pijn een beetje te verlichten?

Ik las dat je trouwens iets voor loopt? Wat is dan nu je uitgerekende datum? Je gaat me toch niet inhalen

Hoe wil je eigenlijk na je verlof gaan werken?
Hahahaha ja kindje liep vorige keer bijna een week voor op de groei maar ik weet niet of dat nu nog zo is. Maar ga je zeker niet inhalen hoor. Dat zou te gortig worden.

Op mijn werk heb ik afgesproken dat ik na dagen met veel pijn thuisblijf maar ik werk als een soort van invaller juist op locaties dus waar er op dat moment niemand is door ziekte bijv. Ik voel me dan dus nogal bezwaard om me ziek te melden. Verlichten kunnen ze het helaas niet.

Wil straks 3 dagen gaan werken en jij?
Ik kan me voorstellen dat je je bezwaard voelt, dat zou ik ook hebben, maar jij gaat toch echt voor! Je lijkt me geen persoon om voor ieder wissewasje thuis te zitten, dus als je dan thuis blijft, weten zij ook wel dat het echt even nodig is.

Ik wil ook graag drie dagen werken, werktechnisch is eigenlijk alles al geregeld...nu de kinderopvang nog
Marloussie, het hemeltje is van 'Coming Kids' en staat ook op de website (valt onder het Hollandse thema). Misschien kan je daar even kijken of je zoiets bedoelt? Spannend dat je nu bijna een echo hebt.

En Lalie al bijna de 20 weken echo. Spannend hoor. Dat voelen kan zo maar ineens komen en er is geen twijfel over mogelijk. Het voelt echt als 'plopjes,' net of er een luchtbel uiteen spat in je buik. Van te voren dacht ik ook wel eens wat te voelen, maar die eerste plop maakte alles meteen helder: dat was gewoon overduidelijk het kindje en absoluut geen darmen. Vervolgens komt het steeds weer terug en steeds duidelijker! Ik voel het nu zo'n week of 5, bijzonder hoor.

Aruba, het schijnt normaal te zijn dat je meer voelt als je rustig bent. Als jij druk bent schommelt het kindje namelijk lekker in je buik heen en weer, en wordt het daarvan vaak rustig/slaperig. Dus je voelt het dan meestal ook minder. Maar als je rustig bent, dus stilzit of ligt, wordt het juist wat actiever! Grappig he? Verder reageert het kindje ook op impulsen van buitenaf, zoals harde muziek of stemmen. Dus dan kan je het ook ineens meer voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven