Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Ja het is gelukt!

Ik was het helemaal vergeten vanmorgen, druk met de kleine en kraamvisite.

Net dacht ik er weer aan. Maar voor de 21e heb ik nog kaartjes kunnen krijgen, ben heel blij!
Ik ben jarig vandaag maar ook ziek... Heel fijn dus.

Over een uurtje moet ik naar de huisarts omdat ze me verdenken op een longontsteking. Omdat ik heel kortademig ben, vreselijke pijn in m'n borst heb en daarnaast ook keelpijn. Ze nemen in ieder geval het zekere voor het onzekere.

De visite is dus maar afgezegd. Wel zijn een aantal mensen taart komen halen, anders moest ik die weggooien... Ben net zo'n afhaal!

Ik heb ook 'goed' nieuws trouwens: we hebben ook kaarten voor U2, de twintigste juli! En nou maar afwachten, ik denk niet dat ik erheen kan maar het is toch wel fijn dat we die kaarten hebben, just in case. En mijn vriend kan waarschijnlijk sowieso wel, dan gaat hij maar met een vriend ofzo!
Ring gefeliciteerd!

Wel jammer zeg dat je net vandaag ziek bent! Hoop dat het allemaal meevalt met die longontsteking. Klinkt in elk geval niet erg leuk!

Ach en wat U2 betreft... voor hetzelfde geld loop je flink overtijd en kun je gewoon gaan!

Jouw vriend is wel snel geweest dan met die kaartjes, ik las dat het in tien minuten was uitverkocht!
Gefeliciteerd Ring. Jammer dat jullie niet dezelfde dag hebben. Dan was er weer een minimeeting geweest. \

Hopelijk valt het mee Ring!
Thanks Rits.

Dat viel mee, qua snelheid. Hij begon om 10.15 uur met proberen want hij had zich verslapen. Na anderhalf uur steeds weer in die wachtrij van 30 seconden komen (en ook een paar keer in het overzicht met de kaarten) hadden we ineens een bevestiging van de koop. (Die je binnen twee minuten moest afronden.) We hebben betaald en per mail kregen we vlak daarna een bevestiging binnen met plaatsnummers enzo. (Kaartjes doe ik wel altijd via de post, ik vind concertkaarten leuk om te bewaren en je kan ze makkelijker doorverkopen in plaats van die e-tickets, mochten we niet kunnen.)

Dus hoe dat nou met die tien minuten zit? Vreemd...

Gelukkig viel het dit keer enigzins mee bij de dokter. Na een uur wachten en wat onderzoekjes blijkt het om een 'ordinaire fikse verkoudheid' te gaan. Dus niks geen kuur, alleen uitzieken. (En stomen, paracetamol en rustig aan doen.)

Nou maar hopen dat ik maandag wel kan werken, het is zo'n chaos momenteel. Mijn collega is overspannen, dit kunnen we er eigenlijk niet bij hebben. Voel me zo bezwaard nu als ik ziek blijf.
Tja als je echt ziek bent moet je gewoon thuis blijven he. Anders lig je zo weer plat. Dus dan moet je niet gaan werken hoor Ring. Je kunt er toch niets aan doen dat je ziek bent!

Dat met die tien minuten viel ook wel mee dus. Nou ja klinkt wel spectaculair natuurlijk zo in het nieuws.
Ring: gefeliciteerd en beterschap. Even een hoop terug lezen.

Rits: Gaat het elke dag een stukje beter?

Mijn keizersnee is alweer zo'n 6.5 jaar geleden. Maar ik merkte ook vooral de volgende dag dat ik teveel had gedaan. Voelde dan veel steken. Maar elke dag ging het weer beter. Alleen geen kracht meer in mijn buikspieren. Kwam gelukkig ook vanzelf goed. Vind het litteken ook heel mooi geworden. Heb er nu totaal geen last meer van, na 2 maanden al niets meer. Liep ook al goed met 8 dagen. Niet zo krom meer. Na 6 weken ook geen last meer dat ik te veel deed. Alles goed met je kleine wondertje?
Joehoe, kan wel hier reageren! Echt wat er aan de hand is, kan met mijn normale internet helemaal niet reageren, mijn hele scherm staat vol met tekentjes. Kan niet typen, straks maar even ergens een opmerking plaatsen, ben toch wel erg verslaafd, moet echt op viva kunnen.Erg he eigenlijk....

Veertje, wat een superidee zeg met die vensterbank! Ga toch echt overwegen om dat ook te maken, maar moet dan de grote tafel ergens anders heen verplaatsen.

Ring, gefeliciteerd!!!! Hoop dat je, je snel wat beter gaat voelen, arme jij!

Aruba, ben je al uit je kinderwagen, of heb je, je verder niet meer verdiept? Zal op de andere site dat je ook al snel gaat zeg, heb je al een afspraak voor de 20-weken echo?

Roque, wat fijn dat ales zo goed gaat met je meisje!
syennay dat ligt aan het forum. niet aan jou pjoeter , ik heb er meerdere over gehoord !
Tja, had het gezien ja. Is nog niet echt een verbetering he? Zijn een hoop fouten. Oh babyalarm......
Gaat snel he Syennaj. Gisteren 16 weken en dan loopt het kindje volgens mij nog ietsjes voor ook. Heb volgende week nog een echo bij 17,5 week en dan de 20 weken echo. De gyn. zei dat ze het geslacht met die eerstkomende echo al kunnen zien maar dan is vriend niet mee dus nog eventjes wachten! Maar kijk echt uit naar die 20 weken echo ja. Hopelijk horen we de woorden: Alles ziet er goed uit!

Maar wat raar van die tekens. En het ligt niet aan de computer? Maar hoe kan dat dan? Je hebt het bij heel het internet ofzo?

Jullie hebben bijna minimeeting. Wat leuk! Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij ben. Alhoewel ik het ook wel reuze spannend had gevonden op het moment dat je elkaar dan gaat zien.
Grappig, zag hieronder de Google add die verwees naar U2 tickets
Het gaat hard Aruba, met je. Maar hoezo denk je dat je nu nog voorloopt? Als dat zo zou zijn, hadden ze de datum toch al aangepast? Heb je al meer beweging gevoeld?

Ondanks mijn verkoudheid (jakkes, wat kan je je daar vervelend onder voelen zeg!) is het kindje heel druk aan het schoppen deze dagen. Gezellig hoor, dat maakt wakker liggen in bed lang niet zo erg.
Ben je er trouwens al uit wat voor kinderwagen het wordt?
quote:Ring1981 schreef op 15 maart 2009 @ 11:20:

Ben je er trouwens al uit wat voor kinderwagen het wordt?

Deze lijkt me ook comfortabel...

Die is van klei!

Toch?
Of deze?

quote:Aruba schreef op 15 maart 2009 @ 11:27:

Die is van klei!

Toch?Nee van ijzer. Lekker stootvast!
Nou omdat vorige keer het kindje dus bijna een week voorliep qua grootte. En omdat de termijnecho al was geweest passen ze dat niet meer aan. Net zoals bij Deerne eigenlijk. Maar omdat het ook wel eens wisselt ben ik erg benieuwd of het kindje nu nog steeds zo voorloopt of het gewoon net even een spurtje had gehad.
En ben er nog niet uit welke het wordt. Maar ben er wel uit dat we geen dure nieuwe combi gaan kopen omdat ik daarna toch over wil naar een makkelijke buggy (hele lichte)

Wat heb jij er eigenlijk voor één Yamuna?

Dat plaatje, die komt vast uit een museum.
Dan ben je ook niet zo alleen bij het uitzieken Ring!
Bij de twintig weken echo komen ze er dan ook vast wel achter, denk ik. Alles wordt dan zo goed opgemeten! Tot op de millimeter nauwkeurig. Bijzonder hoor. Maar fijn dat je ook nog een echo krijgt over 1,5 week.

Ik ga weer even op de bank. Fijne zondag iedereen!
He jammer! Maar beterschap Ring!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven