Favorieten van kinderen

27-07-2021 11:27 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds kort begonnen met het maken van accessoires voor kinderkamers en ik ben op zoek naar inspiratie voor mijn winkeltje. Ik heb zelf namelijk geen kinderen en ook bijna niemand in mijn omgeving met kleine kinderen, dus ik dacht ik vraag het hier.

Ik heb al een aantal mensen blij kunnen maken met spulletjes van Winnie de Poeh, Toy Story en Frozen. Maar wat is nu nog meer helemaal 'in' bij kinderen? Mag in allerlei leeftijdscategorieën zijn!

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Paw Patrol
Alle reacties Link kopieren
Houd je er wel rekening mee dat je bijvoorbeeld afbeeldingen van Disney ed niet zomaar commercieel mag gebruiken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen (2 en 4) zijn gek op: Paw Patrol, Blaze en de monsterwielen, Pokémon, Peppa pig, Ben & Holly.
Alle reacties Link kopieren
Dino's
Graafmachines
I was reminded that my bloodtype is B positive.
Alle reacties Link kopieren
Superhelden doen het ook goed. Sommige mensen vinden ook bijvoorbeeld een ruimte, jungle, sprookjeskamer leuk.
Alle reacties Link kopieren
En voor wat ouder videogames zoals Mario.
Alle reacties Link kopieren
Eenhoorns, dino’s, auto’s, dieren in het algemeen doen het hier ook altijd goed
Alle reacties Link kopieren
Ladybug en Cat Noir
Paarden/eenhoorns
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
27-07-2021 11:30
Houd je er wel rekening mee dat je bijvoorbeeld afbeeldingen van Disney ed niet zomaar commercieel mag gebruiken.
Dit. Als je er geld op verdient, wat me wel het geval lijkt met een winkeltje, dan zou ik me niet wagen aan karakters met een copyright en me houden bij dieren/dino's/eenhoorns etc.
Als kadootje kan je dan wel eens voor een bekend karakter kiezen.
Paw Patrol
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-07-2021 11:51
Dit. Als je er geld op verdient, wat me wel het geval lijkt met een winkeltje, dan zou ik me niet wagen aan karakters met een copyright en me houden bij dieren/dino's/eenhoorns etc.
Als kadootje kan je dan wel eens voor een bekend karakter kiezen.
Dit inderdaad. Ik zou zelf iets leuks ontwerpen voor het winkeltje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk! Dan verander ik de vraag inderdaad in welke onderwerpen kinderen aanspreken voor hun kamers. Daar heb ik al heel wat ideeën voor gekregen hier, bedankt!
Elfjes, feeën, bos- of jungledieren, kabouters en paddestoelen, prinsessen.
Je vraagt naar de favorieten van kinderen.
Houd er rekening mee dat het de ouders zijn die dingen kopen. Favorieten van kinderen zijn niet persé favorieten van de ouders ;-D
3 jarige dochter: Elsa, prinsessen, unicorns
6 jarige zoon: Fortnite, Minecraft, Marvel en hele lange tijd Lego. Vooral ninja go
dianaf schreef:
27-07-2021 11:30
Houd je er wel rekening mee dat je bijvoorbeeld afbeeldingen van Disney ed niet zomaar commercieel mag gebruiken.
Dat klopt, ik ben een keer op de vingers getikt voor het gebruik van stof van pip studio in een door mij gemaakt artikel. Erg mee oppassen dus!
Alle reacties Link kopieren
Ruimte thema (Raketten, astronauten, maan sterren) heb ik volgens mij nog niet zien staan.
Keep on dreaming!
Alle reacties Link kopieren
Alles wat hiervoor genoemd werd en daarnaast: paarden en zeemeerminnen
Alle reacties Link kopieren
Werkvoertuigen zoals graafmachines, hijskranen, tractoren etc.
Of ambulances, politieauto’s, brandweerauto’s.

Vlinders, bloemen, hartjes, regenbogen
Alle reacties Link kopieren
mallebeppie schreef:
27-07-2021 12:40
Dat klopt, ik ben een keer op de vingers getikt voor het gebruik van stof van pip studio in een door mij gemaakt artikel. Erg mee oppassen dus!
Dus als je die stof koopt mag dat ook alleen voor persoonlijk gebruik? Op zich snap ik wel dat niet iedereen dat ontwerp mag gebruiken, maar dan snap ik niet dat ze er rollen stof van verkopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik 'ken' ook wel wat mensen die online babybroekjes verkopen, die zien er heel origineel en leuk uit, maar dat zit 'm dan vooral in het leuke patroontje op de stof, want de broekjes zelf zijn allemaal hetzelfde, gewoon recht toe, recht aan. Dan vraag ik me af of dat wel mag, want dat is dan eigenlijk ook het ontwerp van een ander. Of staat dat echt per rol stof aangegeven?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
27-07-2021 12:13
Elfjes, feeën, bos- of jungledieren, kabouters en paddestoelen, prinsessen.
Draken, piraten, dino's, brandweer, poitie, minecraft
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Eenhoorns, katten, sowieso baby dieren, zeemeermin, paarden
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
27-07-2021 13:17
Ik 'ken' ook wel wat mensen die online babybroekjes verkopen, die zien er heel origineel en leuk uit, maar dat zit 'm dan vooral in het leuke patroontje op de stof, want de broekjes zelf zijn allemaal hetzelfde, gewoon recht toe, recht aan. Dan vraag ik me af of dat wel mag, want dat is dan eigenlijk ook het ontwerp van een ander. Of staat dat echt per rol stof aangegeven?
In zo'n geval zullen ze een B2B-contract hebben met een stoffenleverancier.
Dat is denk ik anders dan wanneer je als particulier een stof koopt, zeker als er een bepaalde merknaam (zoals Pip studio) zit verbonden aan een stof.
In het geval van Pip of Disney zit er ook een 'imago' aan het merk. Dus koop jij die stof en maak je er een dekbedovertrek van, is het dan een Pip/Disney overtrek?
Het verbaast me niks dat zulke stoffen niet zomaar commercieel kunnen worden gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven