!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Jullie zijn lief. Ik ben idd weg geweest en het was heerlijk! Man wat kun je heerlij bijtanken door iets te gaan doen helemaal voor jezelluf! Lief smste dat fenna de eerste 50 (!!!!!!) ml met een tuitbeker naar binnen had gewerkt dus die was iig binnen. Ws is dit dus de oplossing (maar we houden nog ff een slag om de arm, is trouwens een tuitbeker van Nuby met een flexibele tuit waar je echt hard aan moet zuigen om er wat uit te krijgen)

@Bagheera, Lief en ik gaan normaal gesproken met z'n tweetjes naar reggae sundance en hebben daar 2 jaar geleden een t-shirtje voor Mayte gekocht waarop staat "my first reggae shirt" Helaas gaat het dit jaar niet door, maar gaan we ws naar het Gideon festival hier in de Stad. Je hebt daar trouwens wel heel veel geinige babyshirts en rompertjes voor niet al te veel geld......(Mayte en Fenna moeten allebei ook nog een "Ramones" T-shirt....hahahahaha, vind het sowieso wel erg geinig staan hoor die stoere shirtjes, Mayte heeft er ook 1 waarop staat "I love my attitude problem" vooral als ze stront eigenwijs aan het doen is)

@Bokito,knuf. loop ik ook tegen aan. Misschien spaeren voor een bakfiets of fiets kar?
Fesa, gefeliciteerd met je baan! Wat ga je doen? (Of kun je het niet vertellen ivm herkenbaarheid?).

Frans, wat doet Milena het goed, zeg! En dat Bojan ook al zo hard groeit....

Bluester, wat naar die onzekerheid mbt je werk. Ging het goed met de baby mee?

Ringel, lekker om te horen dat je er effe lekker uit bent geweest. Jammer he? Dat sundance niet doorgaat. Vorig jaar ben ik niet geweest. Ik kon met vrienden mee (man houdt dus helaas niet zo van reggae) maar die gingen zondag (terecht ivm het programma) en wilden iig Burning Spear (slotact) zien en dat durfde ik met mijn zwangere lijf en drukke werkweek erna niet aan. Maar goed ook, want uiteindelijk waren zij pas om half vier 's nachts thuis. Gelukkig had ik Spear het jaar ervoor nog gezien, in Groningen n.b. Ben jij daar ook geweest? Reggae Geel is dit jaar ook niet veel soeps . En het afgelopen jaar was mager wat concerten betreft. Maar: Groundation en Israel Vibration staan op de rol !!!

Bokito:

Mientje, hoe is het met Guus na de prikjes?

Vannacht 'maar' 6x eruit. Alleen kon ik op een gegeven moment niet meer inslapen, dus ik heb weer maar een uur of twee geslapen .

En weer hebben ze op het KDV -ondanks mijn verzoek 3 flessen te geven- zoon maar 2 flessen gegeven. Zucht. Een heel blablaverhaal (man haalde zoon op) dat de laatste fles dan net uitkwam als iedereen de kindertjes kwam ophalen, maar eigenlijk kan me dat niet schelen. Dan trekken ze maar 1 fles iets naar voren zodat ze kunnen voeden voordat alle kindertjes gehaald worden. Thuis krijgt hij ook de 4e fles tussen 3 en 4. Zoon was thuis hongerig, verslikte zich, bij boeren spugen en viel een anderhalf uur voor de volgende fles op schoot in slaap. We hebben de fles uiteraard vervroegd, maar ik baal hier wel een beetje van.

Morgen sporten, dat schiet er steeds bij in. Ik ga maar 1x in de week ipv de gehoopte 3x.
Pfff Bagheera wat zijn ze onflexibel bij jouw kdv. Aan mij vragen ze altijd of ze I. wakker moeten maken als ze niet zelf komt. Dat hoeft van mij niet, maar mocht ik het willen dan zouden ze het zeker doen. Ze krijgt meestal twee voedingen maar ze wordt redelijk laat gebracht en redelijk vroeg opgehaald. Gaat je zoontje een hele dag?
@Bagheera, ben zelf ook niet zo van de reggae, mar vind het voor een weekend altijd wel gezellig. Lief is wat dat betreft de diehard. Er zijn volgens mij nog wel een aantal andere festivals (oa in Duitsland) die op zijn lijstje staan, maar ik denk toch dat het hier gideon wordt (lekker dichtbij) Hij is vorig jaar ook naar sundance geweest, maar ik ben thuisgebleven ook vanwege zwanger lijf, om dan op een matje te gaan slapen is niet echt fijn. Het jaar daarvoor wel geweest en was super relaxed (Mayte was toen net 6 maanden oud en lekker bij oma gelogeerd)

wat balen zeg van het KDV.....

En vanhet weinige slapen....
Ppff Bagheera, wat een nacht zeg.. Hoop dat het vannacht beter gaat! En dat kdv zou ik ook niet echt tof van ze vinden..

Bokito: voor jou, tis ook niet niks, 2 van die ukken en dan nog je oppas-horde.

Ggggrrr. Net commentaar op mijn werk dat mijn nagels te lang zijn.. En ze zijn net zo mooi.. Snik.. Ik mag nooit mooie nagels hebben van mijn werk.. (tsja, is ook wel begrijpelijk hoor, maar ik had ze net zo mooi en netjes!)

En nu ga ik slapen, heb koppijn..
Hoi meiden!

Nou ik ben weer helemaal klaar voor vandaag hoor! Bedankt voor alle lieve berichtjes! (heb gister het blunder topic gelezen en Tessa heeft gewonnen bij HGT, ik vind haar zóóó goed!)

M'n moeder is gaan shoppen dus m'n vader is alleen. Hij gaat lekker op de fiets boodschappen doen en zoon mag bij hem slapen tussen de middag dus ik heb even m'n handen vrij!

Een bakfiets kost gauw 1000 euro of meer. Dan wacht ik wel een paar maandjes en geef ik dat liever uit aan een grotere auto.

Weet niet meer wie het vroeg maar ik kan wel gewoon wandelen hoor! Ik heb een urban jungle duo wagen, rijdt als een tierelier. Alleen lag zoontje nog zo lekker te slapen en vond het zielig om hem over te leggen. (had ik uiteindelijk beter wel kunnen doen, had me een hoop grijze haren gescheelt!)

Ik heb besloten om (bijna) al het speelgoed naar boven te brengen en in manden te stoppen. Als hij dan met de duplo wil spelen pak ik de duplo mand enz. Het is nu iedere keer zo'n bende hier door al het speelgoed..Scheelt wer een hoop ergernis!

Bagheera wat raar dat ze die fles niet geven! Daar betaal je toch gewoon voor? Hebben ze geen stagiaire die de fles dan kan geven? En die ouders snappen toch ook wel dat zo'n ukkie die fles niet voor niets krijgt?!

Pff ik heb gelukkig dat speentjes drama nog maar 2 keer gehad denk ik. Blijft hij huilen als je hem niet geeft?

Succes iig!

Wat vervelend dat je toch last hebt van dat ding... Duim dat je niet teveel pijn hebt en ze het gewoon weg kunnen halen.

Fesa gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kan je het helemaal regelen met de opvang? Komen de oma's bij jullie? En super trouwens dat je die eisen hebt kunnen stellen!

Sjaanie balen van je nagels...

Skoempie en Fesa jullie schoonvaders zijn/waren toch ook ziek? Hoe gaat het nu met hun?

Ringel wat goed van je dat je toch weg bent gegaan! En super van Fenna dat ze toch nog wat heeft gedronken! Zou ze nu al uit een bekertje kunnen drinken dat je het een beetje verdikt met johannesbroodpitmeel?

Lein hoe gaat het met jullie? Heb je nog wat van je baas gehoord? En het is nu echt aftellen totdat het gips eraf gaat he!

Frans wat goed van Milena! is voor jou ook wel lekker, scheelt een hoop luiers!

Kabouter wat is je meisje nog een ukkie zeg! Zoontje is bijna 6 kilo en 62 cm. Ik vind kleertjes van Noppies heel klein vallen. Mexx sluit heel mooi om het lijfje, als het daar uitverkoop is ga ik los! Voor de rest heb ik niet veel merkkleding. Zeeman zit vaak weer heel wijd en Hema altijd wel goed. Ohja ik heb ook 2 pakjes van Baby Pointer en dat blijft echt heel mooi, ook na heel vaak wassen.

Hoe valt Lief eigenlijk? Ik heb 2 polotjes gekregen en een broekje maat 68 en 74. Zal binnenkort maar even kijken wat ik nog heb liggen, bij zoon heb ik heel veel kleertjes maat 62 pas aangedaan toen hij ook 62 cm was. En dan is het snel te klein... Zonde!

Ibbel wat lekker eten uit je eigen tuin! Ik wil heel graag komkommer, kan dat nog of is het daar al te laat voor?

Wij hebben dit jaar voor het eerst kersen van het boompje dat we op de placenta van zoon hebben geplant!

En aardbeien en een paar nectarines. Er zit alleen schimmel in de boom dus ben benieuwd of de nectarines het overleven.

bluester wat balen die onzekerheid over je werk! Duim voor je dat je je baan houdt!

Floor Frambozen zijn lekker he! Helaas is ons konijn ontsnapt uit z'n gammele hok en heeft de framboos aangevroten.. Hopelijk heeft hij nog genoeg laten zitten om toch nog vruchten te laten groeien, zoon is er zo gek op! En zoontje mag tegen de tijd dat de frambozen plukklaar zijn ook al fruit!

Mara jemig dat was schrikken zeg! Hoe zijn de rest van de ritjes verlopen? En hoe gaat het met je scriptie? Weet je al wat je gaat doen als je klaar bent?

Skoempie ben erg benieuwd naar je haar! Zet je een foto op hyves?!

Barrel Jammer dat je niet naar de meeting kan komen.. Hoe is het terras geworden? Staan er ook foto's van op de site?

Zo eerst even posten en verder lezen!
Zo, even een kort berichtje vanaf m'n stretcher in de achtertuin, waar ik in bikini lig te zonnen (met laptop op schoot) terwijl de kleine meid slaapt en vriend net een schaaltje vers fruit en een glas drinken weg komt zetten. Geniet............ Wat een weekend!

Bagheera, pffff 14x je bed uit! Zelfs op die "maar" 6x zou ik het al niet meer trekken... Kan jij zo goed tegen weinig slaap? Maar jij kan zeker ook niet wachten tot de dag komt dat onze schatjes niet alleen de speen uit het mondje kunnen ahlen, maar het daarna ook weer ZELF terug kunnen stoppen! Vervelend trouwens zeg, van het kdv. Zeker als hij daarna thuis zo bekaf is dat je er niet veel meer in krijgt...

Frans, wat zijn jouw berichtjes toch altijd heerlijk om te lezen. De trots straalt er vanaf!

Jij had trouwens toch ook een bugaboo? Het lukt mij nog steeds niet soepel om dat ding uit te klappen. Inklappen gaat goed, maar uitklappen is nog steeds een gehannes. Bij jou ook?

Ringel, heerlijk dat je toch nog even bent weg geweest. Soms is dat zoooo nodig!

Fesa, gefeliciteerd met je baan!! Wil je vertellen wat je gaat doen....?

Hier alles goed. Veerle is zoooo lief! Ze is een stuk riustiger, huilt bijna niet meer. Behalve tijdens de flessen, dat is een drama (Mientje, heel herkenbaar wat jij schreef). Ik merk dat mijn gevoel voor haar steeds sterker wordt, soms is het echt zo'n gevoel van verliefdheid!! Zeker als ik een dag heb gewerkt... Maar het is steeds meer genieten hier en dat geeft een heerlijk gevoel! In die onrustige periode was ze ook een schatje, maar genieten als het allemaal goed gaat is toch een stuk makkelijker!

Nou, ik voel me inmiddels een geroosterde pinda, ik ga even binnen afkoelen. Heel fijn weekend allemaal!
Konela, ik ben heel blij te lezen dat Veerle een stuk rustiger is en heel lief

Bagheera wat een vaag verhaal van het KDV? Klopt niet... Even aankaarten nog maar?

Ringel... die man van jou is ook een lekkere zeg haha! Goed dat je weg bent gegaan!!!

Bokito lekker eventjes vrij. Geniet er maar van. Tot hoelaat heb je?

Mara, wat eng! Dat lijkt me verschrikkelijk. Ook qua schaamte, dan denk ik dat iedereen mij een slechte bestuurster vindt. Hopelijk rij je snel weer als vanouds. En heel goed dat je meteen weer achter het stuur bent gestapt.

Sjaanie, wat doe je voor werk dat je je nagels moet knippen? Balen! Bij mij breken ze altijd af als ze net mooi zijn.

Bluester ik hoop dat je je baan houdt. Lijkt me vreselijk, die onzekerheid! Wanneer gaan jullie trouwens weg met de nieuwe camper?

Whaaaa even ego verder want ik ben een beetje gaar (rose gedronken gisteravond) Hier overduidelijk sprong. Donderdagnacht was drama-nacht. Ze huilde om het kwartier en wilde zelfs een nachtvoeding. Lang geleden.. Vrijdag was ze dus niet zo gezellig.. En we zouden haar naar mijn ouders brengen om op te passen.

Mijn moeder belde rond 21.00 of we langs konden komen, ze bleef maar huilen en gillen (de tranen biggelden over haar wangen, en ik heb nog nóóit traantjes bij haar gezien, zielig!). Rustig in bedje gelegd, getroost door haar voorhoofd te masseren en toen viel ze als een blok in slaap.

We zijn toch weer even weggegaan (we zaten bij vrienden te borrelen). Gelukkig bleef ze doorslapen, ook toen we haar ophaalden, tot 8 uur vanmorgen.

En vandaag weer een vrolijke meid. Maar ik moet nog even bijkomen van gisteravond.

Vanavond nemen we haar mee naar mijn zus, ben benieuwd hoe dat gaat. We leggen haar boven om te slapen, dus waarschijnlijk gaat het wel goed.

Ik heb het idee dat dochter heel groot is in vergelijking met de anderen hier. Ze is 6300 gram en ik geloof bijna 63 cm. Ze heeft ook lekkere bolle wangen, maar lag gelukkigperfect op schema volgens cb.

Vragen ze jullie ook altijd standaard of er heupafwijkingen in de familie zitten bij controle van de heupstand? Ze zeggen dan altijd 'standaard vraag hoor', maar ik schrik er altijd van. Net alsof er iets mis is.
@ konela, of moet ikzeggen pinda, fijn dat hetnu zo goed gaat met Veerle. Natuurlijk zijn onze kindjes altijd schatjes, maar als het zo goed gaat net ietsje meer toch

Ik zat gisteren met Guus en mijn ouders op een terras in het park en hij deed het geweldig. Hele tijd bij oma op schoot zonder mokken. Wat was ik trots! En hij had een t-shirt aan en daarin van die ontzettend lieve Bruce Springsteen armpjes. Ik was ook wel een beetje verliefd op mijn kleine man hoor.

En het lijkt erop dat ik de oplossing tegen het flesweigeren bij Guus heb gevonden. gewoon koude melk. Gisteren op het terras was het warm, dus ik bedacht om de melk eerst koud te geven. Meneer hapte zonder morren! Sindsdien geven we de fles koud en gaat het als een tiet! Gek mannetje.

@ Summer, wat zielig zo'n echte traan! Hopelijk gaat het vandaag weer beter met haar.

Guus reageerde trouwens heel goed op zijn prikjes. Even huilen, maar hij liet zich snel troosten. Ik had me op het ergste voorbereid, maar alles ging goed. Hij heeft lekker veel geslapen en kon dus zelfs mee naar het terras!

@ Bagheera: wanneer moet je naar het zkh? Lijkt me echt vervelend joh, om nog steeds te vloeien. Hopelijk valt het een beetje mee qua herstel en zo.

Enne, vanavond is je man aan de beurt om er 6 x uit te gaan voor de speen??

Beginnen jullie eigenlijk al met een maat groter van de speen 3-6maanden?

Vorige week is trouwens mijn beste vriendinnetje bevallen en in al het meeleven besefte ik me ineens dat ik echt heeeeeeel blij ben dat ik voorlopig niet hoef te bevallen.

Fijn weekend!!
Zo daar ben ik weer! Nog net zo gaar hahaha! Ik ben naar m'n schoonzusje geweest, die kwam terug van vakantie. Zoontje daar gelaten om met m'n broer boodschappen te doen en daarna m'n zusje met kids opgehaald. Zoon opgehaald bij opa en lekker in de speeltuin van de zon gaan genieten!

Zoon was alleen zo uitgeput van het fietsen met opa (en hij had me gemist ) dat hij NIET te genieten was.. Hij is nu nog aan het spelen in z'n bedje en zoontje is ook heel erg aan het mopperen dat ik alsnog gaar ben.. maar het was wel heerlijk om eventjes de deur uit te zijn! (alleen de volgende keer blijven de jongens maar thuis en opa/oma/tante hier want die onrustige jongens is ook niet fijn!)

Summer wat zielig voor je meissie zeg.. maar wel leuk dat jullie een avondje weg zijn geweest!

Hahaha Mientje wat is jullie ventje toch een gekkie! Maar wel hééél fijn dat je nu weet hoe hij z'n fles wil hebben!

Konela,, als je de wagen voor je op de grond hebt liggen moet je de schuifjes omhoog trekken en tegelijk de duwstang/boog een stukje omhoog trekken. Nog niet vast laten klikken! Je zet je voet op de onderste balk (die van de voorwieltjes) en duwt hem dan met je wreef los van de bovenste balk. (die van de achterwielen) tegelijk geef je hem een zwieper en trek je de wagen omhoog zodat de wielen god komen te staan. en dan is als het goed is de duwstang ook vast geklikt.

Hahahaha snap je hem nog?!?!?!

Nou het is ondertussen al weer een uur verder, de jongens liggen lekker te pitten en ik ga even de boodschappen opruimen!

Jullie nog plannen voor het lange weekend?
Haaai!

Poeh, net de plantjes water gegeven, arme dingen hadden dorst! Ik heb een kolfavondje, want volgens mij loopt mijn productie terug. Ik moet ineens weer 2 nachtvoedingen geven en aangezien ik na een nachtvoeding heel slecht in slaap kom zit ik ook zo rond de 2/3 uur slaap en ik trek dat even heel slecht .

Bojan en ik zijn lekker met zijn tweetjes nu. Vent is weer weg en Mileen is logeren bij oma. Ook wel gezellig hoor, zo even samen knuffelen enzo.

Summer aah wat zielig dat T zo onrustig was. Zowel voor T als voor jullie als voor oma.

Konela, haha ik zie je al stuntelen met het onderstel . Ik ben er inmiddels handig in. Terwijl ik het onderstel uit de wagen haal, klik ik het open. Ik zwaai het onderstel op de grond en de wieltjes klappen uit. Stang zit wel aaaaaaaaaaaltijd aan de verkeerde kant, maar verder heb ik hem binnen 10 seconden uitgeklapt. Moet wel zeggen dat dit de succesvolle variant is.Ik heb ook wel eens met mijn hoofd tussen de wielen geprobeerd de kleine wieltjes van de grote te scheiden. Men.

Wat fijn dat het zo lekker gaat met Veerle nu. Dan is genieten een stuk gemakkelijker he? Ik moest nog aan je denken. Bojan heeft het echte krijsgillen ontdekt. Men dat je trommelvliezen echt klapperen. Als er ander mensen bijzijn dan zijn ze altijd heel verbaasd dat dat lieve zoete mannetje kan veranderen in zo'n krijsend kereltje. Kan van het ene op het andere moment, als ie ineens honger krijgt ofzo.

Hij huilt trouwens al heel lang met echte tranen, zielig hoor.

Ow tis weer 10 uur. Ik ga nog even kolven en dan naar bed.

Doeii
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha Mientje, maar ooit nog wel weer toch, jij deed toch ook mee met de deal over 1,5 jaar..??

Oh wat stom van mij zeg: wij geven bijna altijd redelijk koude melk, drinkt ze ook als een tierelier.. Heb ik nooit geopperd hier..

Summer, ik werk in het ziekenhuis op de sterilisatie. Neeeeeeeeeeeeee, geen piemels hoor, instrumenten. Maar goed, ik zit nu dus 2 vd 3 dagen op instrumentbeheer (kwaliteitswerk) Maar zelfs daar zijn lange nagels uit den boze. En ze groeien lekker hard met dit weer!

Vriend gaat nu naar een feestje en ik blijf lekker thuis. Heb het wel even gehad, ben geen een avond thuis geweest afgelopen week (3xwerken, sporten en 1xgewoon weg).. Dus even thuis is ook wel fijn!
Oh ja, hier ook tranen in overvloed!

Ik ben ooooh zo blij met onze joolz bloom. Heeft wel wat weg vd bugaboo. Vind het fijn dat ie een stuk hoger is, zag vanmiddag een maxicosi op de bugaboo, die lag echt een heel stukl lager bij de grond. En hij klapt echt heeeeel easy uit. Idd met een zwaai uit de auto, als je de stang omhoog trekt, klapt ie verder vanzelf uit. En nee, ik werk niet bij dit merk hoor, maar ben er echt heel blij mee! Ook met de lange bak! Het zitje moeten we natuurlijk nog even testen als ze groter is!
Hey Sjaanie!

Ik had bij Milena geen bugaboo omdat ik hem zo laag vond. Nu wel dus en hij bevalt echt zo goed! Bij Milena hadden we een Quinny Buzz. Ik vind het nog steeds een mooie wagen, maar ik kon er niet mee overweg . Ik heb zooo vaak klem gezeten tussen het uit zichzelf uitklappende onderstel en mijn auto, vreselijk was dat . (ik had kleine auto en onderstel moest ingeklapt op de achterbank, maar het klapte zo vaak uit als ik het in de deuropening had om het op de achterbank te zetten )

Ow en Milena dronk ook redelijk koude melk idd ook niet aa gedacht te zeggen. Bojan wil afgekolfde melk juist weer warm hebben.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hier ook een kleine die van warme melk houdt, te koud en ij drinkt niet meer! Ook niet altijd als ie warm is, maar goed...

Hij os trouwens goed gegroeid, vandaag 5375 en dat is 240 gr erbij in 1 week, ik ben trots!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goed DN dat ie zo gegroeid is, gaat de goede kant op bij jullie he!

Oh Frans, zo uitzichzelfklappend is ons wagentje gelukkig niet.. Maar het concept 2 kleine zwenkwielen voor en grote bangen achter vind ik erg fijn!

Ppff, ik ga lekker bankhangen of bedhangen en tv kijken!!

Morgen lekker dagje naar mijn ouders, die zijn 6 dagen kamperen vlakbij Eindhoven. Lekker BBQ-en, heb er zin in!! En lekker in de zon zitten en niets doen is ook heerlijk!
Hihi Dames, leuk he, febr. 2010?? Vind het zo leuk!
Zo nog even hier kijken voor ik lekker ga tukken.

Was weer een lange dag, maar met heerlijk weer zo mag het van mij wel blijven. Helaas geen tijd om op een stretcher te liggen maar dan nog!

Fijn DN dat hij zo goed goeit!!

Hier ook altijd speelgoed overal. Vooral als we het heel druk hebben dan is onze woonkamer net een slagveld. Helaas ben ik ook nog eens de chaos zelve dus dan kan je wel voorstellen hoe het er hier uitziet *schaam*

Frans het kan ook zijn dat hij gewoon meer wil drinken ivm de warmte toch?! (of is het niet warm bij jullie??) Ik heb wel minder (lijkt het) maar ik hoef iig geen borstpads meer aan godzijdank. hier zijn we prima op elkaar afgestemd.

Ik heb mijn draagzak binnen YEAH! Moet alleen nog wel even oefenen met de knopen. Dacht vanmiddag in mijn oefensessie dat ik haar ging vermoorden. Mss toch eerst maar met haar pop oefenen haha.

Bagheera vreemd argument hoor van het KDV. Mss nog even met de leiding erover praten?

skoempie... felicitas... *proest*

Ben nu al benieuwd wat de volgende 'verrassing'' zal zijn

Wij hebben de Urban Jungle wagen, helemaal top. Hadden we nog van Hidde. Nog geen dag spijt van gehad. (enne nee geen aandelen)

Ringel hoest met je pols, je brace al wat beter zn werk gedaan?
Hier moet de melk ook behoorlijk warm zijn voordat zoon die wil drinken. Zelfs warmer dan uit mijn borst

Het bad- en douchewater moeten vrij koud zijn en de melk warm haha

Het goede nieuws is dat ik niet boventallig ben (45% van mijn collega's wel :() en het slechte nieuws is dat het onderdeel waar ik kom te werken gevestigd gaat worden in Amsterdam. Nu kan ik wel veel thuis werken straks maar toch...zie me al weer aansluiten in de enorme files :(

Zoon deed het trouwens supergoed tijdens de reis naar Utrecht en op kantoor. Wond iedereen moeiteloos om zijn vinger en brabbelde en lachte er op los. Was zo vertederend

We gaan in juni met de camper naar Frankrijk maar welke datum we vertrekken staat nog open. Ik verwacht over een dikke week.

Zoon is echt een heerlijk ventje. Laat zich overal mee naar toe nemen. Zijn opa was plotseling opgenomen in het ziekenhuis en zat er helemaal door heen. Toen we de kamer op kwamen was het een lamgeslagen vogeltje en na een klein uurtje met zoon op schoot straalde hij weer en zat weer een stuk rechterop. En lachen allebei Vind die interactie tussen die twee dan zo mooi om te zien.
DN: Super dat Thomas goed gegroeid is!

Ik heb bij Y. nog geen echte tranen gezien. Ze heeft sinds kort wel een echt pruillipje als iets niet gaat zoals ze wil.

Ik ga een tijdelijke klus doen voor een commissie die beoordeelt of kinderen in aanmerking komen voor het speciaal onderwijs. Daarbij gaat het om zeer moeilijk lerende kinderen, gehandicapte kinderen of langdurig zieke kinderen. Y. gaat naar mijn moeder/schoonmoeder toe. Ze wonen allebei in de plaats waar ik dan werk, dus breng haar 's ochtends langs. Ze hebben ook allebei een ledikantje en een box, dus dat kan prima.

Gisteren wezen zwemmen met Y! Was echt leuk! In het begin keek ze wat verbaasd, maar na een paar minuutjes was ze al meer ontspannen en begon ze te lachen. Oja, ik had tegen mijn schoonmoeder gezegd dat we wilden gaan zwemmen met Y. (twee weken geleden al ofzo) en toen kreeg ik gisteren het badpakje dat Linn ook heeft! Haha hij is echt leuk

Gisterenavond lekker uit eten geweest met mn vriendinnen. Heerlijk even mij-tijd
Goedemorgen!

Whehehe vannacht 4!! nachtvoedingen. Gewoon om de 2 uur. ik heb hem nog verteld dat ie geen hele kleine baby meer is, maar dan keek hij me stralend en hongerig aan . Vervolgens was ie om 6 uur klaarwakker. heb hem laten mopperen tot 7 uur en toen lekker even bij mij in bed. Haha hij is aan het stunten, erg grappig om te zien. Op zijn buik rollen gaat nu rechtsom goed, alleen krijgt hij zijn arm er nog niet onder vandaan. Terugrollen kan ie ook niet. Op zijn knietjes dan weer wel, alleen krijgt hij zijn hoofd niet omhoog omdat zijn arm nog niet goed ziet. Erg grappig.

Maar ja die nachtvoedingen zijn dus niet zo grappig. Ik weet dus ook echt niet hoeveel hij drinkt. Vannacht zullen ze niet erg vol gezeten hebben vanwege het kolven van gisteren, dus das denk ik mijn eigen schuld. Verder maar bij ieder kikje aanleggen. Ik geef het nog een paar dagen, gaat het niet beter, ben ik er wel klaar mee vrees ik.

Bagheera, belachelijk van je kdv dat ze die fles niet geven. Kun je anders zelf niet zeggen dat je op vaste tijden voedt en dan de eerste fles die zij geven eerder doen, zodat ze de 3e wel geven? Tja, je moet toch iets he. Ik snap wel dat het op haal en breng tijden druk is, maar daar hoeft een baby toch niet onder te lijden? Bij ons kdv kun je van 730-9 brengen en van 1630-1800 halen. Dat zouden dan 3 uren zijn waarop baby's geen eten krijgen.

Bluester, fijn dat je niet weg hoeft, maar niet fijn dat je nu naar Amsterdam moet. Is dat lang reizen? (weet zo even niet waar je woont). In de file staan vind ik zo erg.

Barrel, mijn zusje heeft ook een knoopdoek gekocht (aprilkindje). Haha vorige week ging ze he demonstreren en hing het mannetje er ook errug vreemd in. Tis nog best ingewikkeld om het goed te knopen . Fijn dat het zo druk is bij jullie. Minder fijn dat je dan zo hard moet werken. Hou je het nog wel vol?

Fesa, dat werk klinkt leuk! Zwemmen klinkt ook leuk. Vond Y het niet eng of koud? Lekker he even weg zonder kindje?

Sjaan wij gaan ook bbquen vandaag! Ik ben bij mijn ouders uitgenodigd. Wel lekker, want dat betekent ook entertainment voor mijn kindjes zonder dat ik zelf het animatieteam ben. Zometeen ga ik met mijn ouders en Bojan bij mijn schoonmoeder op bezoek. Milena heeft bij haar gelogeerd. Ik belde vanochtend hoe het gegaan was. Milena wilde me niet spreken want ze was te druk. haha het is fijn te weten dat ik zo gemist wordt
frans3 wijzigde dit bericht op 31-05-2009 09:45
Reden: wij gaan ook bbquen anders is het net of ik sjaan verplicht met mij te bbquen :)
% gewijzigd
Gister lekker thuis geklust en daarna met vrienden ge-bbq-ed.

Was erg gezellig. Vandaag ver jaardag van een neefje. En morgen met lief eerst uit eten, en daarna naar de film met vrienden. Tessa word bij oma en opa gedumpd. Ja want maandag is oppasdag van oma ;0).

Konela@ ik heb ook een bugaboo meestal is het klik-klik-klik en hij staat. Maar soms grrr. Dan blijft hij ook hangen. ( 4 jaar intensief door mijn zus gebruikt.)

Bagheera@ Ik vind dat van het kdv erg raar. Bij ons kun alles vragen. En ze doen het ook. Ik snap best dat het voor hun lastiger is. Maar geef dat meteen aan als ze geen 3 flessen willen geven. Draai er dan niet zo om heen.

mientje@ Tessa moet de fles heel heet hebben. Gevalletje loden pijp. ( heeft ze van dr moeder). Anders echt spugen of alles laten lopen.

Fesa@ gefiliciteerd met je leuke baan.
geniet nooit met mate
Wat een rust. Iedereen geniet natuurlijk van het weer!

Oh Frans wat zwaar, 4 nachtvoedingen! Ga je ermee ophouden? Snap het wel, dat trekt geen mens zo.

Lekker dagje samen morgen Kabouter! Enjoy!

Sjaanie idd erg leuk feb2010! Zo snel al zeg. Ik ga ook zeker meelezen.

Heerlijk dagje gehad. We hebben gevaren met mijn zus en zwager. T. was ook mee en ze heeft zich fantastisch gedragen, makkelijk meisje. Lekker in slaap gevallen op het speelkleed in de buitenlucht, super!

Ga nog even op het balkon zitten!
Hee Floor, nog gefeliciteerd trouwens!!

En morgen meer.. ben moeeeee van de hele dag gezellig doen. En terugrijden uit Mierlo..

Wel lekker bijgekleurd (voor zover dat bij mij kan, lijk meer een melkfles..)
hahaha Sjaanie, ik zit zeker bij de club van over 1,5 jaar, maar ik ben heel blij dat dat nog even ver weg is!!! Morgen gaan we lekker weer bij het kleine meisje kijken en daar heb ik toch wel veel zin in.

Ik heb ook een bugaboo en ik sla hem eigenlijk altijd uit als een soort badhanddoek en dan staat ie in een keer goed.

DN: fijn dat zoontje zo goed is aangekomen!

De koude fles gaat in 4 van de 5 gevallen nog steeds goed. hehe, lijkt ie toch op mij. Ik lust geen koffie en thee en drink daardoor eigenlijk nooit warme drankjes. Blijkt Guus dus ook zo'n kieskeurig kereltje te zijn.

@ Frans: balen dat je er zoveel uit moest vannacht! Misschien moet je al wat rijstebloem etenb, dat je melk wat dikker wordt

Hopelijk gunt Bojan je vanavond weer wat meer uurtjes.

@ Bluester, fijn dat je baan behouden blijft, maar files zijn niet fijn natuurlijk. Maar Amsterdam is heel leuk hoor!

@ Fesa: leuk dat zwemmen met Y! klinkt heel aantrekkelijk, misschien moet ik ook maar eens uitzoeken waar hier in de buurt een zwembad zit. Woon hier als 3 jaar en nog bad in de omgeving tegengekomen.

Zo, nu even het einde van In her Shoes kijken.

dahaagg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven