Feestdagen

19-10-2018 11:57 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Eind nov begin dec ben ik uitgerkend. Dus dat betekend dat ik snel ze eerste kerst al heb :). Nu zitten we te denken wat geef je een baby van ongveer 2/3/4 weken oud hij heeft al zoveel dat we niks kunnen bedenken. Meschiendat jullie nog leuke ideeèn hebben

En dan nog een vraag. Ik wil me partner iets specials geven met de kerst. Iets waar hij trots op kan zijn iets met wat van die kleine of wat anders. Als het maar met ze kind en teken staat. Meschien hebben jullie nog ideeèn

Thanks alvast.
Alle reacties Link kopieren
ik ben rond dezelfde tijd uitgerekend als jij. En jij moet natuurlijk gewoon doen waar je zelf zin in hebt en wat leuk is voor jou en jouw man.

Mijn kerst plan is alsvolgt:
- man wordt gedwongen kerstboom op te zetten (geen idee wanneer, dat moet hij zelf regelen)
- mijn dikke pyama en dikke sokken liggen al klaar
- ik ga op de bank zitten en kijk naar die boom en kijk een domme kerstfilm waarbij ik waarschijnlijk (hopelijk) in slaap val samen met man. Dat scenario is vrij waarschijnlijk want ik heb een fles champagne, waardoor ik na 1 glas waarschijnlijk omval.
- eerste kerstdag gaan man naar schoonouders (zijn eigen ouders dus) daar doet hij wat hij altijd doet en komt in de avond weer terug (hopelijk inclusief restjes kerstdiner)
- dan zitten we weer onder die boom, en pakken we cadeautjes uit die wij & baby van schoonfamilie gekregen hebben. Cadeautjes voor schoonfamilie hebben we al geregeld, staan ingepakt en al in een tas klaar.

het hele plan kan natuurlijk aangepast als ik me geweldig voel, dan gaat baby en ik mee met man naar schoonouders (wonen niet ver, dus als ik wil ben ik zo weer thuis)

Nogmaals, jij moet doen wat jij leuk vindt, en mijn plan gaat er misschien wel erg gemakkelijk vanuit dat ik me belabberd voel, maar ik zou toch even kijken of je jezelf niet net wat meer rust wil gunnen, dat je een mogelijkheid hebt om toch nog laatste moment te zeggen dat je niet wil zonder iedereens plannen overhoop te halen.
Nou dit topic haalt wel het slechtste in mensen naarboven o_o RB aan de babyfoto en ik met commentaar op iemands schrijfsels.. :nooo:
GlitterCupcake schreef:
19-10-2018 13:40
Nou dit topic haalt wel het slechtste in mensen naarboven o_o RB aan de babyfoto en ik met commentaar op iemands schrijfsels.. :nooo:
Als iemand zo bedroevend schrijft dan vind ik het niet slecht om daar wat van te zeggen hoor!
Blossem-Flower2018 schreef:
19-10-2018 12:47
Het was niet echt mijn keuze dat ze naar ons toe komen. Mijn ouders komen alleen even op kerst avond een bakje halen. Maar me vriend ze kant komen die dagen. Die hebben dat eigelijk zelf besloten😓. En in gepland
Ja doei!!!!

Kweek wat ruggegraat
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
19-10-2018 13:39
Dat is ‘ze’. Je weet wel ze van tie. Ken je ni lesen ofso?

Ik snap er egt nix meer van. Is dit dialect of seau?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven