Felgekleurde onderbroeken 104 jongen

03-12-2019 21:05 34 berichten
Onze peuter is bezig met zindelijk worden. Hij vond het super cool om zijn eigen onderbroeken uit te mogen zoeken en deed dat ook uitgebreid. De jongensafdeling van de liet hij links liggen en koos uit het meisjesrek de felste exemplaren: roze, glitter, hartjes, aardbeien en panterprint.

En waar ik alles goed vind wat hij aan zijn bips wil trekken, ben ik niet gek op de pasvorm. Hij is breed, bonkig en heeft een piemel. Dat zit niet zo lekker in zo’n slipje. De boxertjes voor meiden zijn als nog strak gesneden in de liezen. Het enige neon oranje boxertje van de jongens uitverkoop zit gewoon mooier.

Dus waar vind ik katoenen/bamboe boxers voor jongens in fel roze/geel/glitter/regenboog? :blob:
Alle reacties Link kopieren
Claesens heeft vaak wel mooi spul met fellere kleuren. Maar geen regenboog en glitter denk ik..
We
https://www.wefashion.nl/nl_NL/kids/boy ... htkleding/
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij de boxers van muchachomalo. Hele leuke felle printjes.
Verder heeft Next direct online veel leuke setjes voor jongens.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Bij Next!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Haha, Fashionvictim was me net voor! Ik wilde precies die plakken. Linkje dan maar: https://www.nextdirect.com/nl/nl/g232576s10#690830 :)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Zelfs met kerstprint:

Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Wat lief van je zoon. :flirting:

Op AliExpress verkopen ze hele leuke onderbroeken.
Alle reacties Link kopieren
De zeeman! In vrolijke kleuren, met dinos, auto's, streepjes, etc. Ook bij 60graden wassen en in de droger blijft de elastiek mooi, en de prijs is prima.
Zeker voor het zindelijk worden is dat ideaal.

https://www.zeeman.com/nl/kind/jongenso ... _size=2350
Cozzi boxershorts van de Action!
Alle reacties Link kopieren
Ha, meer fans van Next 😄
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
03-12-2019 21:14
Ha, meer fans van Next 😄
Zeker :) . Mijn puber heeft nog steeds boxershorts van Next. Blijven ook heel goed in de was.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je hem zelf zijn onderbroeken uit laat zoeken! 👌
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje was ook zo, hij had/heeft een stevig postuur en die meisjes onderbroeken zagen er echt niet uit maar hij vond het prachtig. :-D

Qua pasvorm hielp het om ca 2 maten groter te kopen dan de jongensmaat

Ik koop de onderbroeken meestal bij de Action of h&m. Mijn jongens vinden die mooi (dwz vrolijke kleuren) en lekker zitten.
nootboek wijzigde dit bericht op 03-12-2019 21:23
5.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
03-12-2019 21:15
Zeker :) . Mijn puber heeft nog steeds boxershorts van Next. Blijven ook heel goed in de was.
Ze gaan hier mee tot hij er uit is gegroeid in ieder geval.

Als je er op tijd bij bent hebben ze ook vaak hele leuke shirts en hoody’s. De jeans vind ik ook prima.

En sokkenpakketten! ‘Schoolsokken’ noemen ze dat, heerlijk allemaal hetzelfde! Heel moedervriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
En de monstersokken waren hier ook heel favoriet. Maar die hoef je ook niet per se op kleur bij elkaar te zoeken 🙂

https://www.nextdirect.com/nl/nl/g833452s2#387426
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
03-12-2019 21:21
Ze gaan hier mee tot hij er uit is gegroeid in ieder geval.

Als je er op tijd bij bent hebben ze ook vaak hele leuke shirts en hoody’s. De jeans vind ik ook prima.

En sokkenpakketten! ‘Schoolsokken’ noemen ze dat, heerlijk allemaal hetzelfde! Heel moedervriendelijk.
Ja, het is een Engelse winkel en die passen bij schooluniforms. Die zwarte sokken met beestjes/sterretjes op de voet ook: grappige sokken die mogen, want wat er uit de schoenen steekt is wel gewoon effen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Haha hier precies andersom, mijn dochter draagt jongensboxers omdat daar haar favoriete paw patrol figuurtjes op staan. De meisjes paw patrol onderbroeken zijn er maar met figuurtje en zijn roze. En roze vindt ze stom :proud:
wittereiger schreef:
03-12-2019 21:10
Wat lief van je zoon. :flirting:

Op AliExpress verkopen ze hele leuke onderbroeken.
Hier op zich qua materiaal en kleur wel erg leuk van ali. Maar er zit een ongelofelijk grote ruimte voor de 'bobbel' in, echt hilarisch.
Naaaah zodra ik het plaatje van Fashionvictim zie dacht ik: :facepalm: Wat suf, ik had daar gewoon ook een mandje nog open staan. Thanks voor de herinnering :bigkiss:

Dus de onderbroeken, joggingbroeken, auto t-shirts en tijger polo zijn in bestelling :worship:
openklok schreef:
03-12-2019 21:12
De zeeman! In vrolijke kleuren, met dinos, auto's, streepjes, etc. Ook bij 60graden wassen en in de droger blijft de elastiek mooi, en de prijs is prima.
Zeker voor het zindelijk worden is dat ideaal.

https://www.zeeman.com/nl/kind/jongenso ... _size=2350


Die van de Zeeman waren niet fel genoeg volgens peuter :-*
Alle reacties Link kopieren
Gewone effen broekjes kopen en er zo´n strijkprint op strijken, is dat een optie?? Dan heb je de pasvorm die je wilt en strijk je erop wat hij leuk vindt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
fryskefaam schreef:
03-12-2019 21:16
Wat leuk dat je hem zelf zijn onderbroeken uit laat zoeken! 👌


Het is iets wat makkelijk heel gelukkig maakt merk ik :) en laten we hem nou eens heel gelukkig willen maken :heart:
gsleutel schreef:
03-12-2019 21:37
Haha hier precies andersom, mijn dochter draagt jongensboxers omdat daar haar favoriete paw patrol figuurtjes op staan. De meisjes paw patrol onderbroeken zijn er maar met figuurtje en zijn roze. En roze vindt ze stom :proud:


Hier vind hij roze van baby af aan al het summum van schoonheid :cheer2: Vooral met glitters er bij B-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven