Gemene dingen bij je kind doen.

28-04-2016 14:40 507 berichten
Ben wel benieuwd of jullie wel eens heel erg hebben gelachen om " gemene" dingen die je bij je kind hebt gedaan.



Gister gaf mijn moeder mijn zoon ( 15 maanden) een oude pop. Hij was er zo vreselijk bang voor dat wij ons echt kapot hebben gelachen ( en we hebben het gefilmd). Daarna is de pop natuurlijk de kast in gegaan en die zullen we voorlopig niet meer pakken.



Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 29 april 2016 @ 19:34:

[...]



.De insteek blijft hetzelfde. Niet moedwillig iets "gemeens" uithalen. Geld voor mens en dier.



Maar begrijp ook dat de vergelijking een beetje gek overkomt.Ik begrijp het niet. Ik vind het zó kortzichtig dat men niet snapt dat het gaat over het gevoel en de affectie die van iemand uit gaat naar een levend wezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Morsmordre schreef op 29 april 2016 @ 23:51:



En geen zin in opvoeden? Neem je toch geen kind. Of wel.

En dan voed je deze niet (op).

Ik ben het helemaal met je eens. Maar in de praktijk pakt het vaak niet zo uit. Mensen willen vaak van alles, maar ze willen er niet achteraan hoeven, zo lijkt het.



En om op het topic terug te komen, er is nog wel een verschil tussen om een kind lachen omdat het schrikt, of het kind uitlachen omdat het schrikt. Uitlachen komt bij kinderen ook heel erg binnen. Ik weet nog van mezelf hoe dat voelde. Ik raad het niet aan.



En een keer je kind plagen om er om te kunnen lachen, ach.... was sich liebt, dass neckt sich. Ik plaag mijn honden en paarden ook wel eens. En mijn man trouwens ook.
quote:iones schreef op 30 april 2016 @ 19:26:

[...]



Ik begrijp het niet. Ik vind het zó kortzichtig dat men niet snapt dat het gaat over het gevoel en de affectie die van iemand uit gaat naar een levend wezen.Ik doelde op de opmerking dat de ouders van Wolder "opa en oma" genoemd worden als het om de kat gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 30 april 2016 @ 19:29:

[...]





Ik doelde op de opmerking dat de ouders van Wolder "opa en oma" genoemd worden als het om de kat gaat.

oh je moest eens weten wat ik allemaal zeg tegen mijn honden voor gekke dingen. Maar ik doe dat eigenlijk vooral omdat ik dat zelf grappig vind. Mijn moeder is voor de honden ook oma, en een vriendin van mij die wel eens wat lekkers mee neemt voor de honden is voor hen "tante" Nathalie. En ik ben hun mamsie.

Heel kinderlijk allemaal, maar het past gewoon bij ze omdat ze kinderlijke trekjes hebben. Ik heb er gewoon veel lol in op deze manier. Een van mijn honden zit nu trouwens tv te kijken naar andere honden.
quote:iones schreef op 30 april 2016 @ 19:40:

[...]



oh je moest eens weten wat ik allemaal zeg tegen mijn honden voor gekke dingen. Maar ik doe dat eigenlijk vooral omdat ik dat zelf grappig vind. Mijn moeder is voor de honden ook oma, en een vriendin van mij die wel eens wat lekkers mee neemt voor de honden is voor hen "tante" Nathalie. En ik ben hun mamsie.

Heel kinderlijk allemaal, maar het past gewoon bij ze omdat ze kinderlijke trekjes hebben. Ik heb er gewoon veel lol in op deze manier. Een van mijn honden zit nu trouwens tv te kijken naar andere honden.Oh, maar ik begrijp dat wel, maar ik snap ook dat mensen het "raar" vinden.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die dat raar vinden, zijn gewoon meestal een beetje fantasieloos en zoeken er te veel achter. En ik heb juist heel veel fantasie.
quote:WD-40 schreef op 29 april 2016 @ 19:36:

[...]



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven