Gemene dingen bij je kind doen.

28-04-2016 14:40 507 berichten
Ben wel benieuwd of jullie wel eens heel erg hebben gelachen om " gemene" dingen die je bij je kind hebt gedaan.



Gister gaf mijn moeder mijn zoon ( 15 maanden) een oude pop. Hij was er zo vreselijk bang voor dat wij ons echt kapot hebben gelachen ( en we hebben het gefilmd). Daarna is de pop natuurlijk de kast in gegaan en die zullen we voorlopig niet meer pakken.



Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad?
quote:Opareltje schreef op 28 april 2016 @ 15:46:Huh?! Sorry hoor maar dit vind ik wel een erg onsmakelijke post, ook al vind ik wat TO heeft gedaan niet bepaald lollig.
Ik heb 1 keer om mijn dochter gelachen. Ze was hier op het plein aan het fietsen door een hele diepe plas. Had haar al gewaarschuwd, maar ze wilde niet luisteren.

Ik weet nog steeds niet hoe ze het deed, maar ze kwam stil te staan midden in die plas en ging in slow motion languit het water in.

Ik heb haar er direct uitgevist, ze had zich niet bezeerd, maar ik moest echt heel erg lachen.

Gauw droge kleren aan en weer lekker verder.
quote:Opareltje schreef op 28 april 2016 @ 15:46:

[...]Doe FF normaal joh. Dat is toch niet te vergelijken? !
Alle reacties Link kopieren
Opareltje, neehee

Dat is te verschrikkelijk... Dat arme kind...



En beetje vreemde post.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 15:50:

[...]



Huh?! Sorry hoor maar dit vind ik wel een erg onsmakelijke post, ook al vind ik wat TO heeft gedaan niet bepaald lollig.Mee eens, walgelijk om zo'n vergelijking neer te zetten.
En van de opmerking van Opareltje wordt ik helemaal misselijk.
quote:blue_lagoon schreef op 28 april 2016 @ 15:50:

Opareltje, neehee

Dat is te verschrikkelijk...Heeft ook niks te maken met to haar insteek.
quote:calvijn1 schreef op 28 april 2016 @ 15:46:

[...]





Maar begrijp je nu echt niet wat we bedoelen?Ja jullie denken dat ik minutenlang lachend heb zitten filmen. Zo is het helemaal niet gegaan maar ik neem de moeite niet eens om alles precies uit te leggen. Aangezien ik hier zelfs een pedofiel wordt genoemd en een kindermishandelaar.
quote:Lovely1987 schreef op 28 april 2016 @ 15:52:

[...]



Ja jullie denken dat ik minutenlang lachend heb zitten filmen. Zo is het helemaal niet gegaan maar ik neem de moeite niet eens om alles precies uit te leggen. Aangezien ik hier zelfs een pedofiel wordt genoemd en een kindermishandelaar.Laat gaan, vele zitten hier in een perfecte wereld.
quote:Lovely1987 schreef op 28 april 2016 @ 15:52:

[...]



Ja jullie denken dat ik minutenlang lachend heb zitten filmen. Zo is het helemaal niet gegaan maar ik neem de moeite niet eens om alles precies uit te leggen. Aangezien ik hier zelfs een pedofiel wordt genoemd en een kindermishandelaar.Die opmerkingen slaan ook kant nog wal. Ik vind jouw "actie" niet grappig, maar deze opmerkingen naar jou gericht gaan te ver.
Het enige 'gemene' wat ik kan bedenken, is mijn zoontje in de houdgreep houden om zijn tanden fatsoenlijk te kunnen poetsen. Oh, en ik heb een keer héél hard per ongeluk in zijn vingertje gebeten toen hij me een stukje brood wilde voeren.



Maar grappig? Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloemetje77 schreef op 28 april 2016 @ 15:49:

Mijn ouders hebben ook foto's van mij waar ik als 1-jarige met een hysterisch bang huilgezicht op sta. Mijn vader zat daar laatst glunderend over te vertellen dat ze toen toch zo gelachen hebben daarom



Tja... Ik lig er verder niet wakker van maar ik dacht wel even van "hmm.. okeee... Apart..." Kan me daar niets bij voorstellen bij mijn eigen kind.

Oh, mijn ouders hebben dat soort foto's van mij in de fotoboeken.

Heb ik mij mijn hele jeugd aan lopen ergeren, elke keer als die dingen tevoorschijn kwamen werd ik er weer een beetje pissig van, terwijl ik die foto-momenten anders waarschijnlijk allang vergeten zou zijn.

Niet handig achteraf, om een naar moment vast te leggen en dus voor altijd levend te houden.



Geen super-trauma hoor, maar gewoon niet aardig, en dat vind ik van het verhaal uit de OP ook.

Dat je kind ergens van schrikt, tja, dat zal vaker gebeuren, maar dat je er bij gaat staan lachen en filmen, dat snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. Ik doe niet mee.
Alle reacties Link kopieren
Je wordt helemaal geen pedofiel genoemd



Men reageert op wat je in de op beschrijft
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:WaaromPorque schreef op 28 april 2016 @ 15:53:

[...]





Die opmerkingen slaan ook kant nog wal. Ik vind jouw "actie" niet grappig, maar deze opmerkingen naar jou gericht gaan te ver.Eens. Maar ik vind de topics die TO opent (alles bij elkaar) wel heel zorgelijk.
TO, je kind is veel te jong voor dit soort : "grapjes"
quote:calvijn1 schreef op 28 april 2016 @ 15:56:

Je wordt helemaal geen pedofiel genoemd



Men reageert op wat je in de op beschrijftIk wordt vergelijkt met een moeder die haar kind laat verkrachten en er wordt zelfs nog bij gezegd dat ik dat zou filmen en leuk vind. Ziek.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 15:56:

[...]



Eens. Maar ik vind de topics die TO opent (alles bij elkaar) wel heel zorgelijk.Tja..Ze vallen soms in de categorie "apart"..
* vergeleken.
quote:Lovely1987 schreef op 28 april 2016 @ 15:57:

[...]



Ik wordt vergelijkt met een moeder die haar kind laat verkrachten en er wordt zelfs nog bij gezegd dat ik dat zou filmen en leuk vind. Ziek.Eens. Niet te lang over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 28 april 2016 @ 15:52:

[...]



Ja jullie denken dat ik minutenlang lachend heb zitten filmen. Zo is het helemaal niet gegaan maar ik neem de moeite niet eens om alles precies uit te leggen. Aangezien ik hier zelfs een pedofiel wordt genoemd en een kindermishandelaar.

Op de een of andere manier denk je dat je een pedofiel wordt genoemd, terwijl ik dat nergens lees.



Je leest heel selectief en ziet alles als een aanval. Een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
quote:Lovely1987 schreef op 28 april 2016 @ 15:57:

[...]



Ik wordt vergelijkt met een moeder die haar kind laat verkrachten en er wordt zelfs nog bij gezegd dat ik dat zou filmen en leuk vind. Ziek.

TO, zet de computer uit, en ga wat anders gezelligs thuis doen.

Alle reacties Link kopieren
Als TO de titel iets luchtiger had gemaakt, en in de opening iets had geschreven in de trant van : heeft jullie kind ook wel eens heel anders gereageerd dan jullie verwachtten, of dat het zelf verwachtte, dan waren er vast wel meer die dat soort verhalen zouden hebben, waar dan nog om gegrinnikt zou worden ook. Maar met deze OP kan dat ineens niet meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Verder haal ik geen geintjes uit met mijn kind. Vind ik niet grappig. En zij ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 28 april 2016 @ 15:57:

[...]



Ik wordt vergelijkt met een moeder die haar kind laat verkrachten en er wordt zelfs nog bij gezegd dat ik dat zou filmen en leuk vind. Ziek.Ik word vergeleken...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven