Goedkoopste luiers en billendoekjes

16-03-2016 16:50 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke zijn dat? Iemand ervaring ermee? Ook opzoek naar goedkoopste vitamine d, welke is dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Aldi-luiers altijd fijn voor m'n dochter. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Hallo?!
Bij de Action haal ik meestal de huggies luierdoekjes (zijn 95 cent per pakje) en ook de vitamine d, iets van 2 euro nog wat daar.

Tot nu toe de goedkoopste die ik kon vinden. Ook hebben ze daar hele handige pakjes die met een deksel te hersluiten zijn, handig voor in de babytas, droogt veel minder snel (niet zelfs) uit.

Luiers etc wisselend van kruidvat (aanbieding 2 voor 25) aldi of lidl, bevallen allemaal goed eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb billendoekjes van een outlet drogist.



Maar daar buiten viel het me op dat als je geen pampers hebt de prijzen aardig gelijk liggen.

Action heeft vaak ook billendoekjes.

Hema en lidl zijn ook fijn. Wat prijs betreft zit er weinig verschil in.



Vit D van het kruidvat merk was hier de goedkoopste.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Billendoekjes haal ik meestal bij de action. Soms bij de etos of kruidvat in de aanbieding.



Luiers altijd bij de kruidvat en alleen als ze in de aanbieding zijn.
Ik vind jumbo luiers heel fijn .
Alle reacties Link kopieren
De hema heeft soms de dozen billendoekjes in de aanbieding, dan heb je een doos van 12 pakjes voor 10 euro.



Het kruidvat heeft ook regelmatig de billendoekjes per doos in de aanbieding, doos van 12 pakjes voor 12 euro en soms 2 dozen van 12 pakjes voor 20 euro.



Vitamine d gebruik ik deze;

https://www.kruidvat.nl/k ... -d-kids-tabletten/p/21926

2,19 voor 300 stuks, 2 stuks nodig per dag, dus genoeg voor 150 dagen. (maar deze mogen wel pas vanaf één jaar).
Jumbo luiers vind ik zelf de fijnste en zijn ook de goedkoopste. Qua doekjes wissel ik elke keer af omdat alleen al de lucht van doekjes mij aan poep laten denken haha. Heb nu de doekjes van de Lidl.



Vitamine d vind ik zelf erg duur altijd. Betaal rond een tientje coor een flesje.
Alle reacties Link kopieren
Voor luiers moet je goed de aanbiedingen in de gaten houden. Kruidvat en Etos hebben vaak hun luiers in de aanbieding.



Ik neem altijd doekjes van Huggies. Ze zijn lekker dik en je hebt ze ook zonder geur. Action heeft ze altijd en Blokker ook voor een euro. Etos heeft ze regelmatig 1 plus 1 gratis. Ik zag trouwens laatst ook pakken pampers bij Action voor 4,80 ofzoiets.
Wij gebruiken de billendoekjes van Etos eigen merk. Hebben regelmatig een aanbieding waarbij de 2e doos gratis is, ik betaal dan 11.32 voor 12 pakjes.



Luiers hadden wij van het kruidvat, maar die bevallen na de laatste 'vernieuwing' niet meer. Nu hebben wij de Pampers in de oranje verpakking, simply dry.
Billendoekjes koop ik altijd in de aanbieding bij Hema of Etos (huismerk), en dan meteen in voorraad.



Pampers hetzelfde: altijd aanbiedingen. Meestal 40% bij Etos en laatst een hele lading met 50% bij AH.



Heb nog nooit de volle mep betaald voor pampers of billendoekjes.
Vitamine d is volgens mij vrij goedkoop bij de Hema.
Bij de Action de vitamine D druppeltjes, is volgens mij nog geen 2 Euro per fles, daar zijn de billendoekjes ook erg goedkoop.



Luiers van de Aldi zijn goedkoop en soms goede aanbiedingen bij het Kruidvat, die vind ik zelf erg prettig.
Alle reacties Link kopieren
Vitamine D is nu bij Kruidvat 2e voor de helft.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Let bij de billendoekjes ook op de hoeveelheid doekjes. Die van kruidvat zitten er 80 in en van andere merken vaak maar in de 40.

Volgens mij voor die hoeveelheid nog steeds bij t kruidvat t goed koooste in de aanbieding wat dan neerkomt op 1 euro per pak voor 80stuks
Alle reacties Link kopieren
Wasbare billendoekjes zijn even een investering, maar heb je er al heel snel uit. Wij hebben Cheeky wipes, 50 doekjes, en dat is ruim genoeg. Kostte iets van 50 euro.
Aldi luiers zijn top! Billendoekjes is net wat ik tegen kom.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind doekjes van de lidl niets, dun en ruw. Ik heb ah basic. 72 st voor 75 cent
Alle reacties Link kopieren
quote:Aapkees schreef op 16 maart 2016 @ 17:49:

Wasbare billendoekjes zijn even een investering, maar heb je er al heel snel uit. Wij hebben Cheeky wipes, 50 doekjes, en dat is ruim genoeg. Kostte iets van 50 euro.

Wij noemden dat een washandje.

En de weggooi doekjes voor de viezigheid die je niet uit wil spoelen
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 16 maart 2016 @ 17:52:

[...]



Wij noemden dat een washandje.

En de weggooi doekjes voor de viezigheid die je niet uit wil spoelen kan inderdaad net zo goed!
Ik haal bij de action die doekjes met een beer erop, teddy care. 98ct voor 90 doekjes ofzo. En wat ik zelf wel echt heel fijn vindt en de hoofdreden dat ik deze koop is omdat deze een harde hersluitbare opening heeft.
Alle reacties Link kopieren
Luiers: Kruidvat in de aanbieding op de leden avond met 20% korting boven op de aanbieding (gebruik nu maat 3: 2 pakken a 98 luiers voor 25e met 20% korting)



Billendoekjes: kruidvat euro of bij de action het goedkoopst (Let op hoeveel er in een pak zitten, 80, 72 of 62 st). Per doos zijn ze ook vaak in de aanbieding. Zelf vind ik die van de etos wel erg fijn en die zijn vaak 1 + 1 gratis per doos en laatst zelfs 6 pakken a 72st (dus 1 doos) voor 4 euro.



Vitamine D: etos, die waren 1 + 1 gratis en je hebt maar 4 druppels nodig per dag (bij andere vaak meer) en was daarmee per dag verre weg het goedkoopst toen ik keek.
Wij hebben ook de wasbare cheeky wipes, veegt nog beter schoon ook vind ik. Hier zit er soms ook echt veel viezigheid aan maar gaat zo de was in (samen met wasbare luiers) en wordt prima schoon. Probeer het ergste er al met de luier zelf of de inlegger van de wasbare luier eraf te halen.

Ook geschikt als schoonmaakdoekje



Wasbare luiers zijn trouwens uiteindelijk ook goedkoper. Maar vind ze niet geschikt voor de nacht dus wij gebruiken ook nog wegwerpluiers dan is het iets minder snel rendabel.
Luier-en doekjes tips heb je al veel gehad, fijn! Vitamine d is inderdaad duur. Maar in verhouding is het flesje van het merk Vibovit (gewoon bij de etos bijvoorbeeld) in verhouding goedkoper. Baby hoeft namelijk maar 2 druppels per dag. Bij andere flesjes is het vaak 10 druppels per dag. De prijs van de flesjes is redelijk hetzelfde, alleen doe je er dus 5 keer zo lang mee. :-)
Alle reacties Link kopieren
Luiers: Albert Heijn voordeelpak, of BabyLove uit Duitsland. Vind ze beide beter dan Pampers, en stukken goedkoper.

Doekjes: Albert Heijn billendoekjes. (Lichtgele verpakking.) Zijn niet de goedkoopste, maar wel de fijnste.

Huggies doekjes vond ik vreselijk, veel te dik en ruw. Andere waren weer te nat of juist te dun. AH vind ik echt de beste. Regelmatig in de aanbieding, dus dan sla ik groot in.

Snoetenpoetsers: Teddy Care Face Wipes van Action. Goedkoop, goede dikte en ruiken heerlijk. Die van Lidl bijvoorbeeld stinken echt ontzettend.

Vitamine D: Ook huismerk etos of AH, kosten hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven