GPS watch / horloge voor kinderen, ervaringen

27-11-2019 11:47 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wij zijn recent verhuisd naar het buitengebied. Onze kinderen zijn 8 en 9 jaar oud. Fietsen veel en gaan overal lekker naar toe.
Het is wel lastig als ze ergens heen gaan om b.v. te voetballen en ze willen daarna ergens anders naar toe, dat ik dat niet weet. En omdat we dus niet in de kern van het dorp wonen, kan ik niet even naar buiten lopen en kijken hoe het met ze gaat.
Nu heb ik begrepen dat er van die GPS horloges zijn met een bel functie, dat je dus weet waar je kind zich bevindt.

Die GPS functie vind ik eigenlijk niet zo interessant, want ik ga niet de hele dag kijken waar mijn kinderen zijn. Maar wat ik wel interessant vind is de bel functie op het horloge. Ze kunnen dus makkelijk even naar huis bellen en ik kan hen bereiken als ik wil dat ze naar huis komen of als er iets aan de hand is.

Ik zie diverse soorten horloges voorbij komen, de goedkopere varianten van rond de 30 euro en rond de 100 euro.

We hebben hier ook nog een paar oude mobiele telefoons liggen, maar dat wil ik juist niet. Ik wil ze geen mobiele telefoon geven. Die moeten ze weer ergens neerleggen, vergeten ze, wordt gestolen etc. En ik vind ze te jong om met een iPhone op stap te gaan. Zo'n horloge lijkt me dus heel fijn.

Heeft iemand ervaring met een horloge, en welke?
wat zijn de voor- en nadelen?
Heb je een prepaid simkaart of een goedkoop abonnement?

Ik wil eigenlijk één dezer dagen overgaan tot koop en ben benieuwd naar recente ervaringen.

Hoor het graag!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Djoels schreef:
27-11-2019 11:47
Onze kinderen zijn 8 en 9 jaar oud.

Jezus te paard zijn ze alweer 8 & 9. Ik kan me je topic nog zo goed herinneren van toen je net zwanger was van de jongste. Je schreef (schrijft) zo leuk :-)
.
Alle reacties Link kopieren
Barnsteen schreef:
07-12-2019 23:13
Jezus te paard zijn ze alweer 8 & 9. Ik kan me je topic nog zo goed herinneren van toen je net zwanger was van de jongste. Je schreef (schrijft) zo leuk :-)
Haha, ja dat topic herinner ik me ook nog heel goed :O :D
Meine güte, het lijkt soms gisteren, maar soms ook helemaal niet.
😃
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Djoels schreef:
01-12-2019 07:06
We hebben de One2track go besteld.
Ik zal jullie laten weten wat de ervaringen zijn.
Well model heb je gekocht?
Alle reacties Link kopieren
https://www.one2track.nl/connect-go?gcl ... _BwE#zwart

Deze!
DTEEZ!
Barnsteen schreef:
07-12-2019 23:13
Jezus te paard zijn ze alweer 8 & 9. Ik kan me je topic nog zo goed herinneren van toen je net zwanger was van de jongste. Je schreef (schrijft) zo leuk :-)
😂 Jezus te paard schoot mij ook te binnen. Grappig hoe sommige topics je bij blijven. Ook deels omdat ik toen zelf zwanger was. Mijn oudste is inmiddels ook 8, gaat snel.
Djoels schreef:
08-12-2019 07:02
Haha, ja dat topic herinner ik me ook nog heel goed :O :D
Meine güte, het lijkt soms gisteren, maar soms ook helemaal niet.
😃
djoels

Geheel off topic , jouw topic heeft mij er toen zo doorheen gesleept, kreeg de tip van iemand om het door te lezen op het moment dat mijn dochter 2 maanden oud was en ik weer een positieve test in handen had!
Ze zijn nu 2.5 en 1.5 de tijd vliegt en ik spiek tussendoor nog wel eens hoe het bij jullie gaat en als ik dan lees 8 en 9 denk ik ohhh we gaan het redden :)
Alle reacties Link kopieren
Catco schreef:
28-02-2020 11:56
djoels

Geheel off topic , jouw topic heeft mij er toen zo doorheen gesleept, kreeg de tip van iemand om het door te lezen op het moment dat mijn dochter 2 maanden oud was en ik weer een positieve test in handen had!
Ze zijn nu 2.5 en 1.5 de tijd vliegt en ik spiek tussendoor nog wel eens hoe het bij jullie gaat en als ik dan lees 8 en 9 denk ik ohhh we gaan het redden :)
Ohhhhh wat zijn ze nog klein bij jou. Die tijd herinner ik me ook zo goed. Ik vond dat wel een heftige periode moet ik je bekennen. Ik zat in mijn derde jaar slapeloze nachten, ik sjouwde me suf met alles. 😃

Inmiddels zijn ze hier 9 en 10 geworden. Ik vind dit enig.

En on topic, inmiddels de horloges twee maanden in gebruik. Het is heel fijn.

Ze gebruiken ze zeker niet iedere dag, maar als ze de hort op gaan, gaan ze mee. Heel erg handig.
Toevallig heb ik ze vandaag ook meegegeven omdat ik niet naar school kan vanmiddag. Ze fietsen samen naar huis. Of naar een vriendje en dan kunnen ze mij laten weten dat ze daar zijn.
De gps tracker gebruiken we eigenlijk niet, het gaat puur om het bellen.
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven