Harry Potter uitje met kind?

12-11-2025 16:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter van 10 is helemaal fan van Harry Potter. Is er in Nederland een leuk uitje in dit thema wat ik met haar kan doen? Die behalve boeken lezen en de films kijken zeg maar…
https://www.rotterdamsphilharmonisch.nl ... in-concert
Er komt in 2026 een musical, Harry Potter en het Vervloekte Kind.
In Nederland zijn er aantal winkels die Harry Potter spullen verkopen waar je leuk kan rondkijken, sommige met meer aankleding.

Weet niet of het dit jaar ook komt, maar rond Brussel is/was 'A Forbidden Forest Experience' Waarin je in het verboden bos rondwandelt en alle dieren ziet.

Verder is Harry Potter vooral in Engeland te vinden. Ik weet niet of je dat ziet zitten, maar ik zou aanraden naar de Warner Bros Studio's te gaan. Je hebt hiervoor ook pakketten met 1 overnachting. Voor leeftijd 10 is dit super leuk. In Londen zelf heb je ook veel leuke Harry Potter winkels en thema's.
escaperoom
https://liveescape.nl/escape-room-amers ... mersfoort/
Sunflower_cookie schreef:
12-11-2025 16:45
Er komt in 2026 een musical, Harry Potter en het Vervloekte Kind.
In Nederland zijn er aantal winkels die Harry Potter spullen verkopen waar je leuk kan rondkijken, sommige met meer aankleding.

Weet niet of het dit jaar ook komt, maar rond Brussel is/was 'A Forbidden Forest Experience' Waarin je in het verboden bos rondwandelt en alle dieren ziet.

Verder is Harry Potter vooral in Engeland te vinden. Ik weet niet of je dat ziet zitten, maar ik zou aanraden naar de Warner Bros Studio's te gaan. Je hebt hiervoor ook pakketten met 1 overnachting. Voor leeftijd 10 is dit super leuk. In Londen zelf heb je ook veel leuke Harry Potter winkels en thema's.
Dat is geen musical, maar een toneelstuk. Schijnt heel cool te zijn, ik vind zelf Het vervloekte kind een stom boek maar ik heb lyrische verhalen gehoord van mensen die in Londen zijn geweest. Ik zou daarom zelf ook graag in Londen willen gaan nog of in New York met Tom Felton.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF

Geweldig maar helaas enkel nog dit weekend
Dochter is in januari jarig…. Naar Londen is niet haalbaar helaas.. andere tips in Nederland meer dan welkom
Laura schreef:
12-11-2025 17:59
Dochter is in januari jarig…. Naar Londen is niet haalbaar helaas.. andere tips in Nederland meer dan welkom
Het toneelstuk is dus vanaf 2026 ook in Nederland!
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
https://worldconcerts.nl/shows/the-musi ... tter-live/

Ik ben hier 2 (of 3?) jaar geleden geweest en vond het de moeite waard. Zoon was toen ook rond de leeftijd van jouw dochter en vond het ook leuk. Het is vooral de muziek, maar toen waren er ook een soort goochel acts tussendoor. Wat mij betreft overbodig, en had weinig met Harry Potter te maken, maar voor kind juist leuk om ook iets te kijken te hebben. Ik weet niet of dat nu ook weer is.
reizen/harry-potter-dagje/list_messages/512774

Staan al leuke tips

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven