Hartoperatie wel/niet/wel/niet word er gek van!

19-07-2015 07:50 1174 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten al 3 jaar dat deze operatie komt. Zoon (3) heeft de eerste 3 maanden 3 openhartoperaties gehad en toen onder andere een kunstklep gekregen die niet meegroeit. Vlak na plaatsing had hij al vernauwingen en uiteindelijk hebben ze dat 3 jaar kunnen rekken.

En in mei na de tweede mislukte hartkatheterisatie was het moment dat ze zeiden dat ze de openhartoperatie gingen plannen.. We mochten eerst nog 3,5 week op onze geplande vakantie en gelijk de dag erna hadden we een gesprek met de kinderhartchirurg, een paar dagen later de CT scan en weer een paar dagen later stond de operatie gepland. Die moest toen gecanceld worden omdat zoon te verkouden was.

Donderdag hoorden we dat de operatie opnieuw ingepland was voor maandag en vrijdag zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest voor vooronderzoeken en gesprekken. Einde dag kregen we groen licht en vanavond zouden we dan terug moeten komen. Gisteravond werden we afgebeld. Er is een kindje dat meer spoed heeft.

Logisch natuurlijk. Maar nu weten we weer niks. We zien natuurlijk erg tegen de operatie en hadden ons opgeladen. Alles geregeld want een van ons gaat naast zoon slapen - dat mag tegenwoordig ook op de IC gelukkig - en de ander in het Ronald McDonaldhuis. Beide met werk geregeld enzo.

En nu dus weer onzekerheid. En hopen dat zoon niet weer ziek/verkouden wordt want er heerst van alles. Zoon is deze week thuis van de crèche dus dat scheelt hopelijk en dan maar niet teveel kleine kinderen opzoeken denk ik dan maar.

Wel lekker om het even van me af te schrijven!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wat heel erg verschrikkelijk voor jullie en voor je zoontje! Voor hem ben ik in ieder geval heel blij dat hij zulke fijne lieve ouders heeft.

Het is zoals het is
Ik lees al die tijd mee en steeds wilde ik wat schrijven maar kon de woorden niet vinden.

Om eerlijk te zijn kan ik dat nog steeds niet...

Ik vind dit zo vreselijk voor jullie en jullie manneke.

Heel veel moed en sterkte gewenst
Verschrikkelijk, wat een nachtmerrie!

Hou elkaar stevig vast. Heel veel kracht gewenst.
bij gebrek aan de juiste woorden
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ach boannan......ik zit te slikken en weet niet goed de woorden te vinden. Wil opbeurende dingen typen, maar gevoelsmatig is het daar nog even de tijd niet voor. Ik sluit me aan bij Lionlily, laat de paniek er maar gewoon zijn. Weet dat er ontzettend veel virtuele armen om je heen geslagen worden. Succes
Een van een stille meelezer.
Wat een vreselijk nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
En zo wordt angst ineens werkelijkheid. Woorden schieten te kort

Ik denk aan jullie, heb er verder geen woorden voor.
Echt te erg. Wat kun je zeggen?
Wat verschrikkelijk slecht nieuws, wat een nachtmerrie.
Paniek lijkt me heel normaal nu. Voor nu overheerst het verdriet. Dat arme kindje. Arme jullie.
Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Allemachtig, wat een rotnieuws. Vreselijk voor jullie. Je incasseringsvermogen wordt nu wel heel erg op de proef gesteld. Ik sluit me aan bij de wijze woorden van Lionlily en wens jullie heel veel sterkte.
Heel heel veel sterkte! Ik volg je topics regelmatig, ik leef met je mee. Blijf dicht bij elkaar 💋
Och Boannan, heel af en toe kom ik je her en der op het forum tegen, en wist daardoor dat je een zoontje had dat iets mankeerde. Nu net je topic voor het eerst helemaal gelezen en ik ben er stil van. Wat een afschuwelijke nachtmerrie waar jullie in zitten. Je arme ventje...

Helaas zijn er geen woorden om iets voor jou, voor hem, voor je man te verzachten. Ik wil alleen zeggen dat ik vanuit mijn hart ontzettend met jullie meeleef. Ik wou dat ik het weg kon toveren. Ontzettend veel sterkte, ik heb de tranen in mijn ogen staan. Je arme knul.
Am Yisrael Chai!
Heel veel sterkte
Wat vreselijk voor jullie allemaal. Sterkte. Heel veel sterkte.
Wat afschuwelijk Boannan
Wat een ramp scenario. Heel veel sterkte voor jullie Boannan!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Heel veel sterkte!
Wat een zwaar nieuws. Wat zullen jullie het moeilijk hebben. Ik zit met tranen in m'n ogen en voel nog niet eens een fractie van het verdriet dat jullie moeten voelen.

Heel veel sterkte. Echt ontzettend veel.
Wat een nieuws zeg. Wat moet dat zwaar zijn. Ik weet gewoon even geen woorden van troost te vinden.
Net lees ik het vreselijke nieuws van jullie kleinen mannetje. Stil word je ervan. Zoveel ellende binnen een gezin. De hele toekomst en mooie dromen die je als papa en mama hebt zodra je kindje geboren is, wordt na een paar jaar compleet weggeslagen. Meer dan een paar meelevende woorden neerzetten , kan ik helaas niet. En dat de paniek weer opnieuw toeslaat, is dacht ik zo gek nog niet na dit bericht. Heel veel sterkte voor jou, je man en je kleine mannetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven