Het Grote Babyvragentopic deel 2

24-01-2018 13:36 3005 berichten
Deeltje 2 van het grote babyvragentopic!

Heb je, krijg je, ken je (of ben je) een baby? Slaapproblemen? Spuitluiers? Speenleed? Stoom afblazen?

Hier ben je aan het juiste adres. Er weet altijd wel iemand raad. Wees welkom en veel plezier :cheers:

Afbeelding
anoniem_210122 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 13:51
1.10% gewijzigd
Zo dat ging snel met deel 1!

Op aanraden van iemand hier wilde ik de "beat bo" de robot vragen voor dochters eerste verjaardag. Hij blijkt overal uitverkocht... iemand een ander idee voor iets wat meerdere liedjes produceert, leuk er uit ziet, een volumeknop heeft en voor langere tijd leuk is?
Alle reacties Link kopieren
Marloes85 schreef:
24-01-2018 15:24
Zo dat ging snel met deel 1!

Op aanraden van iemand hier wilde ik de "beat bo" de robot vragen voor dochters eerste verjaardag. Hij blijkt overal uitverkocht... iemand een ander idee voor iets wat meerdere liedjes produceert, leuk er uit ziet, een volumeknop heeft en voor langere tijd leuk is?
Ik moest googleen wat je bedoelde, maar dan komt eruit dat ik hem gewoon bij Intertoys of bol kan bestellen... of kijk ik dan verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iemand met een dreumes (en peuter) die nog geen afscheid kan nemen van het babytopic ;-D
Ik ben blij dat hier weer een baby onderweg is, dan kan ik net doen of ik hier met mijn dreumes nog thuishoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjesolifant schreef:
24-01-2018 15:38
Ik ben blij dat hier weer een baby onderweg is, dan kan ik net doen of ik hier met mijn dreumes nog thuishoor ;)
Nog maximaal 7wk en ik hoor hier weer helemaal thuis :biggrin:
Ik mag eindelijk ook meeschrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Maanroosvis schreef:
24-01-2018 15:44
Ik mag eindelijk ook meeschrijven :cheer2:
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjesolifant schreef:
24-01-2018 15:38
Ik ben blij dat hier weer een baby onderweg is, dan kan ik net doen of ik hier met mijn dreumes nog thuishoor ;)
idem (maar dan baby's in het dubbel, een tweeling haha)... en zo mijn kennis van de babywereld uptodate houden ;) en waar ik kan mijn geheugen uitspitten hoe wij dat alweer deden toen
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Hier een zoontje van 11 weken. Heb al veel aan jullie gehad en lees met veel plezier mee!
Maanroosvis schreef:
24-01-2018 15:44
Ik mag eindelijk ook meeschrijven :cheer2:
Gefeliciteerd! :cheer2:

Van deeltje 3 kunnen we ook een baby-en dreumesvragentopic maken? Of een babydreumespeutervragentopic? Dan stromen we gewoon langzaam door naar het Grote Pubervragentopic :)
Hm. Bij nader inzien moet ik nog even niet denken aan een pubervragentopic :'(
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
24-01-2018 15:59
Hm. Bij nader inzien moet ik nog even niet denken aan een pubervragentopic :'(
:there:
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
24-01-2018 15:59
Hm. Bij nader inzien moet ik nog even niet denken aan een pubervragentopic :'(
Neeeeee ze groeien al veel te snel! Zoontje kan zelfs al enigszins lopen met een loopwagentje, waar is mijn minibaby gebleven :O .
happiness = reality - expectations
Whoopsadaisies schreef:
24-01-2018 16:02
Neeeeee ze groeien al veel te snel! Zoontje kan zelfs al enigszins lopen met een loopwagentje, waar is mijn minibaby gebleven :O .
Veel te snel :@@:

Wauw, lopen achter een loopwagentje wat leuk!
Maartje2016 schreef:
24-01-2018 14:30
Die van ons wil ook geen speen, maar die is dan weer tevreden met zijn duim (en sindskort onafscheidelijk van zijn knuffel).
Maar als het je man wel lukt om hem op bed te krijgen is dat toch een oplossing? Hier legt manlief puk ook altijd op bed :)
Het lukte manlief 1 keer. Geen garanties bij zoonlief. Ook geen duimer trouwens.

Laten huilen is voor mij geen optie. Meneer ligt inmiddels trouwens al 3 uur in zijn luier op mijn schoot te slapen met af en toe slokje tussendoor. Doet me denken aan toen hij nog ienimini was. Hij is vast niet fit want vanochtend ook al samen 2 uur geslapen.
1Aapje schreef:
24-01-2018 16:10
Het lukte manlief 1 keer. Geen garanties bij zoonlief. Ook geen duimer trouwens.

Laten huilen is voor mij geen optie. Meneer ligt inmiddels trouwens al 3 uur in zijn luier op mijn schoot te slapen met af en toe slokje tussendoor. Doet me denken aan toen hij nog ienimini was. Hij is vast niet fit want vanochtend ook al samen 2 uur geslapen.
Ik doe ook niet aan laten huilen, maar het is WEL een kwestie van volhouden. Ik ben er toen wel 4-5 weken m’n avonden en een groot deel van de dag aan kwijt geweest, elke keer weer opnieuw beginnen en als het een slaapje niet lukte, dan niet. Maar langzaam maar zeker ging het beter. Het was wel een lange adem hebben en soms wou ik opgeven, maar zoon was toen nog veel kleiner dan de jouwe nu is. Nu zou het denk ik veel makkelijker gaan. Ik wilde alleen dat zoon het kon voor hij naar kdv ging omdat ik bang was dat ze hem daar anders zouden laten huilen. Wat ze dus uiteindelijk alsnog gedaan hebben ondanks mijn verzoek, maar dat terzijde :P
Maartje2016 schreef:
24-01-2018 15:28
Ik moest googleen wat je bedoelde, maar dan komt eruit dat ik hem gewoon bij Intertoys of bol kan bestellen... of kijk ik dan verkeerd?
Ze zijn overal uitverkocht vandaar dat ik naar iets soortgelijks zoek.
Alle reacties Link kopieren
1Aapje schreef:
24-01-2018 16:10
Het lukte manlief 1 keer. Geen garanties bij zoonlief. Ook geen duimer trouwens.

Laten huilen is voor mij geen optie. Meneer ligt inmiddels trouwens al 3 uur in zijn luier op mijn schoot te slapen met af en toe slokje tussendoor. Doet me denken aan toen hij nog ienimini was. Hij is vast niet fit want vanochtend ook al samen 2 uur geslapen.
Bij ons was het uiteindelijk voor man ook een kwestie van volhouden, het scheelde wel dat hij natuurlijk geen wandelende melkfabriek was, maar het was nou ook niet zo dat dit van de ene op de andere dag het nieuwe ritme was.
Alle reacties Link kopieren
Dus dit is hem niet?

https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-m ... YbEALw_wcB
Whoop whoop! Nieuw topic! Ik volg weer
Vanmorgen liep zoonlief (17 maanden) naar de gang, deed zijn rugzak om (voor het eerst), mepte op de voordeur dat we die open moesten maken, stapte daarna de drempel over en liep de deur uit. Vervolgens mept ie op de liftknop en stapt de lift in zonder aarzelen.

Mijn mamahartje huilde dikke grote tranen van heimwee :sigh: Twee weken geleden durfde hij nog niet eens de drempel over te stappen zonder handje vasthouden, stond hij vol verbazing voor de lift en gooide hij zijn rugzak weg als we die aangaven.



We moeten snel maar een verse baby maken :cencored:
Maartje2016 schreef:
24-01-2018 16:37
Dus dit is hem niet?

https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-m ... YbEALw_wcB
Dat is de kleine varriant, ik zoek eigenlijk de grotere.

Laat ik de vraag anders stellen. Wat is een leuk cadeau voor de eerste verjaardag wat veel afleiding kan bieden aan een kindje met jeuk zodat deze vergeet te krabben? Liefst iets met muziek en lampjes. Bij liedjes begint ze nu heel blij heen en weer te wiegen, zo lief!
Alle reacties Link kopieren
:hello:

Ik heb niet veel tijd om vaak te reageren, maar ik lees wel mee. En als ik zelf met een vraag zit vind ik het ideaal om die hier te kunnen stellen!
Heel fijn topic dit :-D
Alle reacties Link kopieren
Marloes85 schreef:
24-01-2018 16:46
Dat is de kleine varriant, ik zoek eigenlijk de grotere.

Laat ik de vraag anders stellen. Wat is een leuk cadeau voor de eerste verjaardag wat veel afleiding kan bieden aan een kindje met jeuk zodat deze vergeet te krabben? Liefst iets met muziek en lampjes. Bij liedjes begint ze nu heel blij heen en weer te wiegen, zo lief!
Ow, nou snap ik het. Sorry, ben niet heel snel meer vam begrip :$

Ik ga er eens over nadenken, maar anders kan je de kleine versie met misschien iets heel anders erbij geven.
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
24-01-2018 13:49
Ja hoor, dreumesen weet men hier ook wel raad mee.

@Alohamora: leuk, gefeliciteerd! Volgens m’n zusje is het heel leuk om tante te worden :)
Thanks! Volgens die van mij ook en nu is het andersom :)
Zit straks 2,5 jaar tussen, hoop dat ze een goede band krijgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven