Hoeveel paar schoenen heeft jullie kind?

22-10-2018 11:37 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een topic uit nieuwsgierigheid. Ik zit een beetje te twijfelen om een paar laarzen voor mijn dochtertje te kopen, maar vraag me af of ze dan niet teveel schoenen heeft. Dus vandaar. Hoeveel paar schoenen heeft jullie kind en hoe oud is hij/zij?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Zoon is 2,5 en heeft nu een paar sneakers, een paar regenlaarzen en een paar leren (Timberlands)schoenen. Van de zomer had hij leren sandalen en sneakers. Hij gaat inderdaad nog als een gek door de maten heen, dus ik koop steeds een of twee mooie paren en daar moet ie het dan een tijdje mee doen!
Alle reacties Link kopieren
Och jee. Ik geloof dat ik wel extreem ben. Onze dochter heeft 2 paar leren laarsjes, 2 paar sneakers, 2 paar gewone schoenen. 2 paar sandalen en dan nog 2 paar laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
22-10-2018 12:22
Och jee. Ik geloof dat ik wel extreem ben. Onze dochter heeft 2 paar leren laarsjes, 2 paar sneakers, 2 paar gewone schoenen. 2 paar sandalen en dan nog 2 paar laarzen.
Hoe oud is ze?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
22-10-2018 12:19
Volgens mij heeft je dochter met haar twee paar leren sneakers en een paar laarsjes voor komende winter al zat schoenen, FV :)

Ik zou even wachten. Ze groeien zo snel. Wie weet heb je mazzel en is het tegen de tijd dat ze eruit is gegroeid, net uitverkoop.
Ja, dat is wel het verstandigst, ja. Ik had leuke groene en kobaltblauwe laarzen gezien en ze heeft wel veel kleding waar dat leuk bij zou staan. Maar ik vrees dat de sneakers dan ongedragen in de kast belanden en dat is zonde. Dus ik hou me in. Maar met veel moeite.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
2 zoons maat 36&39 beide 1 paar dure hoge leren sneakers, die dragen ze ongeveer 3-6 maanden en dan zijn ze versleten .
Ha, wat toevallig, was net aan het kijken ivm zomerspul opruimen. Zoon heeft 1 paar sneakers ( deze zo goed als altijd aan), 1 paar gympies voor raggen ( wel nog zomer variant), 1 paar schoenen voor zn sport, gympen ( voor school) en laarzen.
Zoon 4 jaar: paar leren schoenen, regenlaarzen, gymschoenen (en versleten sandalen van afgelopen zomer)
Zoon 2 jaar: paar leren schoenen, regenlaarzen en crocs (die laatste hebben we van een neefje gekregen, ze zijn roze en zijn favoriete schoeisel...). Van de zomer ook nog sandalen.
Alle reacties Link kopieren
Zoon van 9 heeft 2 paar leren schoenen, 2 paar sneakers, sportschoenen voor de sport en slippers.

Dochter van 6 heeft 2 paar laarzen, 1 paar sneakers, sandalen en slippers en sportschoenen voor de sport.
Toen hij jonger was, had hij meer omdat ik hem toen nog wel kon aankleden ( van die schattige leren laarsjes bv). Nu is hij vergroeid met zn sneakers dus is extra zonde van het geld.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-10-2018 12:30
Hoe oud is ze?
2,5 is ze.
Zoon 5 jaar: 1 paar sneakers, 1 paar nettere schoenen, 1 paar bergschoenen, 1 paar sportschoenen voor school.

Dochter 3 jaar: 1 paar sneakers, 1 paar hoge sneakers, 1 paar laarsjes voor komende winter, 1 paar bergschoenen.
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
22-10-2018 12:54
2,5 is ze.
Oh, hahaha, net zo oud als de mijne. En jij hebt de schoenencollectie die ik ook zo hebben als ik niet zo verstandig was.
Am Yisrael Chai!
Dochter (9): 2 paar leren laarzen, 3 paar sneakers, 1 paar snowboots, 1 paar regenlaarzen, 1 paar wandelschoenen, 2 paar slippers/sandalen, 1 paar sportschoenen.

Zoon (7): 1 paar leren laarzen, 3 paar sneakers, 1 paar leren enkelschoenen, 1 paar snowboots, 1 paar regenlaarzen, 1 paar wandelschoenen, 3 paar slippers/sandalen, 1 paar sportschoenen.
Alle reacties Link kopieren
2,5 jaar: 1 paar sneakers, 1 paar leren laarsjes en 1 paar regenlaarzen in deze maat. In de volgende maat staan ook een paar sneakers en een paar laarzen te wachten. Zomerschoenen zijn allemaal te klein (toms en crocs. Sandalen nog wel maar zo warm is het inmiddels niet meer).
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben jouw kids veel schoenen, Tiana!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
thee_leutje101 schreef:
22-10-2018 13:01
2,5 jaar: 1 paar sneakers, 1 paar leren laarsjes en 1 paar regenlaarzen in deze maat. In de volgende maat staan ook een paar sneakers en een paar laarzen te wachten. Zomerschoenen zijn allemaal te klein (toms en crocs. Sandalen nog wel maar zo warm is het inmiddels niet meer).
Dit vind ik zo tricky. Allebei mijn kinderen hebben wel maten overgeslagen, dochter nu ook weer bijvoorbeeld. Ik koop schoenen dus nooit vooruit. (Kleding ook niet trouwens).
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-10-2018 13:08
Wat hebben jouw kids veel schoenen, Tiana!
Ze groeien niet heel hard, dus doen lang met een paar. Vind het leuk om dan toch wat bij te kopen.


En ik houd zelf ook van schoenen. :P
Kinderen 6& 4, ze hebben allebei 1 'goed' paar en een 'bij-paar' schoenen (leren sneaker en iets goedkoops) . Verder nog laarzen, sandalen en gymschoenen voor schoolgym.
Alle reacties Link kopieren
Zoon (2 maanden): -

Dochter (2 jaar): 1 paar sneakers, 1 paar laarzen en 1 paar regenlaarzen
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Dochter van 2,5 heeft nog nooit schoenen versleten. Gaat snel door de maten heen (en is een voorzichtig kind, zal ook wel schelen). Nu in maat 26 heeft ze sandalen (maar nu te koud), hoge sneakers en een paar leren laarsjes. Ze moet nog nieuwe regenlaarzen. Oh, en witte ballerina achtige schoentjes, gekocht voor een bruiloft.

Ik heb een paar leren laarsjes staan in maat 27. Waren afgeprijsd van €44,95 voor €8 dus dat durfde ik wel te gokken. Ik koop alleen vooruit in de uitverkoop en als het echt een mooie deal is. Zo is het ook minder pijnlijk als net als afgelopen jaar die super leuk sandaaltjes wel passen in februari maar niet meer in juli ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zoon 13 heeft 1 paar sandalen, 1 paar crocs, 1 paar sneakers, 1 paar hogere schoenen, 1 paar laarzen en 1 paar sloffen.
1 paar sneakers, 1 paar nettere schoenen, crocs en regenlaarzen.
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, hier ook een dochter (7) met veel schoenen, kom ik nu achter.
1 paar regenlaarzen, 2 paar leren laarzen, 2 paar leren sneakers (1 laag en 1 hoog) , 2 paar sneakers stof, 1 paar sandalen, 3 paar slippers, en nog de gymschoenen voor school en sport. En ze had ook nog een paar ballerina's maar die zijn inmiddels te klein.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoons hebben moeilijke voeten, ben al blij als ik überhaupt iets passends vind.

Een paar normale schoenen/leren sneakers voor school, crocs, regenlaarzen.
In de zomer nog sandalen erbij (naast dichte schoenen)

Ook nog 2 paar gympen nodig, voor gym op school en sport.
nootboek wijzigde dit bericht op 22-10-2018 14:00
3.25% gewijzigd
Oh, mijn nichtje heeft zeker 10 paar sneakers. En heb onlangs weer een nieuw paar gekocht. Ik vind dat je er nooit genoeg kan hebben. Jammer dat die voetjes zo hard groeien. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven