Hormoongedreven en/of totaal onzinnige aankopen voor je kind

22-09-2019 21:08 131 berichten
Geïnspireerd door een ander topic.

Wat is jouw hormoongedreven, totaal onzinnige of overbodige aankoop geweest voor je kind?

Wat dacht je eraan te hebben en kwam dat uit?
Alle reacties Link kopieren
Grappig topic!

* Werkelijk alles van aerosleep.... Ook een Co-sleeper met bijpassend matrasje. Heeft hij nooit in gelegen!
* Spuuglapjes voor over je schouder. Ze paste zo goed bij de andere spulletjes. Haha, toen bedacht ik me nog niet dat die dingen veel te onhandig en klein waren om een golf melk op te vangen.
* Kleertjes met lange mauwen, lange broekjes. Mijn zoontje is geboren in de hittegolf! 😂😂
* Een berenpakje met capuchon, kleine maat. Zag er zo schattig uit! Wederom, hartje zomer!
* Kruiken en kruikenzakjes, van die leuke met berenoortjes. . :bonk:
* Pakjes die aan de achterkant dicht moeten of achteraan in het nekje. En duur dat die pakjes waren! :cry:

Wij hebben jammer genoeg wel een huilbaby, en wij hebben werkelijk alles gekocht om te proberen om het huilen te stoppen. Meer gekocht uit wanhoop eigenlijk, niet meer hormoon gedreven.

* Beertje met baarmoedergeluiden
* White noise
* Een baby projector
* Veel muziek mobieltjes, of trek kussentjes.
* Een doomoo met toebehoren.
* Een automatisch wip stoeltje
* Draagzak, werkt goed.
* Puckababy's, slaapt hij iedere nacht in. Werkt goed.
* Een mamaroo, werkt hier goed.
* Jane matrix light 2, heel blij mee.

De winkeliers zien het aan je, de wanhoop! Haha, jammer genoeg, :whistle:
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
23-09-2019 22:32
Zelf wou ik perse mn (Wasbare) luiers nieuw kopen. Dat was echt nergens voor nodig geweest.
Dat wasbare is wel een relevante toevoeging. Gewone luiers koop ik toch liever niet gebruikt :proud: .
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
24-09-2019 14:46
Dat wasbare is wel een relevante toevoeging. Gewone luiers koop ik toch liever niet gebruikt :proud: .
Gooi net een poepluier weg terwijl ik dit lees :rofl: moet er niet aan denken!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk en herkenbaar topic is dit. Echt gelachen! Gelukkig valt het bij mij erg mee want woonde met nummer een in een appartement van 50m2 dus we hadden gewoon nergens ruimte voor. Bij nummer twee wist ik al beter, en nu nummer 3 eraan komt dacht ik afgelopen week (38wk zwanger) laat ik toch eens kijken wat ik nog nodig heb..
Alle reacties Link kopieren
.
leslie knobe wijzigde dit bericht op 30-01-2020 12:41
Reden: Oud topic
99.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
leslie knobe wijzigde dit bericht op 30-01-2020 12:42
Reden: Oud topic
98.28% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven