Kinderkleding van maat 98 tot maat 176

26-05-2017 14:49 424 berichten
In het verleden hebben we een vast Baby-en Kinderkleding topic gehad dat 9 leuke delen heeft gekend. Toch werd de wens uitgesproken voor twee aparte topics: eentje apart voor baby's en dreumesen en eentje apart voor oudere kinderen.

Bij deze het topic voor de stoere jongens en meiden! We gaan van maat 98 tot maat 176 en verder indien gewenst!
Schrijf gezellig mee en bij voldoende animo, komt er ook weer een tabel.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Star schreef:
27-05-2017 09:32
Ik vond die shirts met de Pink Panther ook leuk bij Zara.

Klopt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Fleet schreef:
27-05-2017 08:58
Dochter heeft dit jurkje in d'r vizier. Ze is bijna jarig dus denk dat ik het voor haar feest bestel.

Afbeelding


Afbeelding
Oh die heeft mijn vijfjarige ook al tien keer in het winkelmandje gestopt :)
Ik snap waarom ze het een leuk jurkje vind maar het lijkt me zo breed. En ze is zelf lang en smal.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
27-05-2017 09:29
Ik vind het trouwens een beetje rare indeling Fleet. 98 vind ik nog baby. Ik zou deze categorie eerder bij maat 116/122 oid laten beginnen. De oudere kinderen vanaf een jaar of 6 zeg maar.
Ik vind de echte babykleding wel tot maat 92 eigenlijk. Bij de meeste merken/winkels is dat ook wel zo. Het gros van het baby/dreumestopic zal ook vooral gaan over eerste pakjes, rompertjes, etc., met de nadruk op maat 50 tot maat 74 denk ik. De schattige kleertjes voor liggende en kruipende kindjes. Dan is het voor degenen met wat oudere peuters en kleuters denk ik leuker om hier mee te schrijven. Hoewel ik wel snap dat als je een kind hebt in maat 140 ofzo dat peuterkleding in maat 98 echt kinderachtig is. Vanaf maat 116/122 heb je inderdaad wel weer een andere stijl van kleding. Eigenlijk zou je 3 groepen moeten hebben denk ik: 44-92 (baby), 98-116 (peuter/kleuter), 122-176 (oudere kinderen). Omdat er over die laatste twee groepen veel minder geschreven wordt dan over baby's vind ik het zelf wel oké om die bij elkaar te nemen. Je zou ook zoals Siska zegt het kunnen laten overlappen, dat de middengroep in beide topics mee kan schrijven. Maar dat heeft dan weer als nadeel dat die mensen in twee topics mee moeten schrijven en lezen of de helft missen. Dus ik zou het zo laten en even kijken hoe het loopt zo (evt maat 98 laten overlappen, als mensen dan bijv nog rompers in maat 98 zoeken kunnen ze dat mooi in het babytopic doen). Mocht het hier teveel een peutertopic worden dan kunnen we altijd op termijn dit topic nog opsplitsen in peuter/kleuter en grotere kinderen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Mag een moeder van een dreumes met mt 98/104 hier ook meeschrijven?
Wat mij betreft wel, m'n zoontje draagt die maat ook.
april88 schreef:
27-05-2017 21:43
Mag een moeder van een dreumes met mt 98/104 hier ook meeschrijven?
Lijkt me wel toch, ik volg het ook terwijl mijn dreumes nog in 74-80 zit en ik vind gewoon dat dat mag ;-)
Vanaf maat 98 tot maat 176.
Lijkt me dat maat 98-104 daar toch binnen valt?
Alle reacties Link kopieren
Maakt verder ook niet zoveel uit hoor, maar ik zie het wel gebeuren dat er dan veel in 98, 110 etc wordt gepost en de oudere kinderen weer wat minder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
28-05-2017 08:41
Maakt verder ook niet zoveel uit hoor, maar ik zie het wel gebeuren dat er dan veel in 98, 110 etc wordt gepost en de oudere kinderen weer wat minder.

Nou dan staat ons iets te doen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met kleding van bonprix? Ook hier maat 98
Ik heb een keer een pyjama gehad van bon prix, ik vond het enorm breed vallen.... verder geen ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Star schreef:
28-05-2017 08:44
Nou dan staat ons iets te doen :proud:

Ik heb gisteren al aardig mijn best gedaan dacht ik :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gisteren deze gympen gekocht bij een opheffingsuitverkoop. Waren nu €10,- :) het is maat 31, alvast op de groei gekocht voor volgend jaar dus hoop dat het uit komt. En anders is het geen grote ramp iig. Ze zijn van vingino, ik vond er meer leuke schoenen bij staan van dat merk!

Afbeelding
Leuk Whomi!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
27-05-2017 09:12
Ze zit in een roze periode :hihi: Eerste keer dat ik iets van Disney heb gekocht volgens mij :mrgreen:
Ik heb een Mickey gek hier.... dus hij heeft wat Mickey shirts.... ik had jullie hier nog niet gezien dus doe ook stiekem meteen een tvp ;-)
Alle reacties Link kopieren
pimpelmeesje123 schreef:
28-05-2017 10:09
Ik heb een Mickey gek hier.... dus hij heeft wat Mickey shirts.... ik had jullie hier nog niet gezien dus doe ook stiekem meteen een tvp ;-)

Dit is een shirt met lovertjes, als je erover wrijft wordt de afbeelding een beetje anders. Leuk! :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Leuk nouschi! Tja denk dat ik dat zoon maar niet aan doe... maar je hebt me wel oo de Zara website weer gezet al tijdje niet geweest misschien toch daar maar wat shirts bestellen.... weet iemand hoe Zara bij jongens valt? Hij zit in 110 momenteel...
Alle reacties Link kopieren
Oh en de schoenen vind ik ook leuk whomi ik moet ook nog schoenen kopen tot nog toe altijd Bunnies maar goed het wordt nu maatje 28 dus moet even verder kijken.... ik had zijn kast opgeruimd en ineens lagen er nog maar 2 korte broeken en 3 t-shirts ofzo.... oeps.... (gelukkig wel voldoende lange broeken en ook longsleeves)
Nouschi schreef:
28-05-2017 10:12
Dit is een shirt met lovertjes, als je erover wrijft wordt de afbeelding een beetje anders. Leuk! :proud:
Oh ja, die zag ik laatst ook bij C&A hangen. Vond ze best grappig.
Leuke schoenen, whomi! Ik vind van die lage gympies altijd erg leuk voor meisjes.

Ik ga komende week de voeten van mijn oudste weer eens laten opmeten bij de schoenenzaak. Ze heeft al sinds bijna een jaar dezelfde maat, moet nog toch wel eens een keer gegroeid zijn, denk ik...
Ik vind alle zara qua broeken kort vallen.
Ik vind alle zara qua broeken kort vallen.
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
28-05-2017 00:29
Vanaf maat 98 tot maat 176.
Lijkt me dat maat 98-104 daar toch binnen valt?
Klopt.. maar omdat er zo specifiek stond peuter/kleuter;).. en die van mij is nog geen peuter ondanks de maat..
april88 schreef:
28-05-2017 13:07
Klopt.. maar omdat er zo specifiek stond peuter/kleuter;).. en die van mij is nog geen peuter ondanks de maat..
Haha, Nouschi vind 98 nog baby. Maar mijn 4 jarige heeft die maat nu. ;-)

Soms 104 als het een merk is zoals Zara. Hema past ze 98 nog.
Nouschi, zullen we het nog even aankijken? Topics zijn zo vernoemd en geopend natuurlijk. :)

Dat gezegd hebbende: leuke outfits! Maar goed, Zara he. ;-) Kan niet mis gaan.

Whomi, schattige schoentjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven