Leuke Capfun camping

08-05-2024 10:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraagje

Wat is de leukste Capfun camping voor een meisje van bijna 10. Ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel keus.

(En dan met name het zwemgedeelte/(glijbanen). Ze is een echte waterrat namelijk.

(Andere kindercampings zitten al vol met Pinksteren..vandaar de focus op Capfun).
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar zoek je iets? In Nederland?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja sorry in Nederland, is maar voor een paar dagen(eventueel België/Duitsland) net over de grens zou ook nog kunnen.


(Ik had nogal slechte reviews gelezen van de Capfun in de Ardennen...vandaar niet genoemd).

Tis niet erg als het een luidruchtige camping is voor die paar dagen;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou op de site van capefun kijken. Voer de periode in wanneer jullie willen. En dan kijken wat er is. Zoek je een accommodatie/staanplaats dan valt er vaak al wat af.
Dan naar het zwembad kijken. Welke heeft een zwembad. Moet er ook een binnenzwembad zijn? Hoeveel glijbanen wil je enz. En dan kom je er wel hoor.
Laat je dochter meekijken, misschien heeft ze ook wel een voorkeur en kunnen jullie samen iets leuks vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Uiteraard heb ik de campings al bekeken maar was benieuwd naar eigen ervaringen voor deze leeftijd. Bv de sprookjes camping daar lijkt ze mij toch bv toch al wat te oud voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gaan ook dit jaar naar 2 Capfun campings. Liggen beide in het (noord/zuid)oosten. Eerst eigen caravan en daarna in een chalet met schoonfamilie.
Die camping hier in de buurt waren we paar jaar terug, maar die verhuurt alleen nog maar houten chalets Ipv kamperen met eigen middelen… lekker waardeloos dus
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
08-05-2024 10:58
Wij gaan ook dit jaar naar 2 Capfun campings. Liggen beide in het (noord/zuid)oosten. Eerst eigen caravan en daarna in een chalet met schoonfamilie.
Die camping hier in de buurt waren we paar jaar terug, maar die verhuurt alleen nog maar houten chalets Ipv kamperen met eigen middelen… lekker waardeloos dus
De camping waar mijn ouders stonden is ook overgenomen door capfun een tijd terug. Mogen ook geen kampeerders meer op. De vaste plaatsen staan er nog maar zodra iemand weggaat komt er alleen nog iets van henzelf op. Ze staan bovenop elkaar en de prijzen schieten omhoog.

Gevolg is dat er zelfs in de zomervakantie heel veel gelegenheden leegstonden. Dus ik denk dat je wel nog wat moet kunnen vinden.
Deze capfun staat in brabant en heeft buitenzwembad.
Alle reacties Link kopieren Quote
love2dance schreef:
08-05-2024 11:33
De camping waar mijn ouders stonden is ook overgenomen door capfun een tijd terug. Mogen ook geen kampeerders meer op. De vaste plaatsen staan er nog maar zodra iemand weggaat komt er alleen nog iets van henzelf op. Ze staan bovenop elkaar en de prijzen schieten omhoog.

Gevolg is dat er zelfs in de zomervakantie heel veel gelegenheden leegstonden. Dus ik denk dat je wel nog wat moet kunnen vinden.
Deze capfun staat in brabant en heeft buitenzwembad.
Ja hier hetzelfde hoor. Een aftandse camping die overgenomen is… nu enorm veel op elkaar gestapelde houten hutten. Ze bouwen het helemaal vol, en nog ziet het er verlaten uit.. Niet echt gezellig. Maar die campings waar we wel naartoe gaan zijn wel mooi. Liggen in Overijssel en Gelderland geloof ik.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
studiemiepmiep schreef:
08-05-2024 10:49
Uiteraard heb ik de campings al bekeken maar was benieuwd naar eigen ervaringen voor deze leeftijd. Bv de sprookjes camping daar lijkt ze mij toch bv toch al wat te oud voor.
Dat lijkt mij ook, dus die zou ik dan uitsluiten. Helaas verder geen ervaring met capefun hier in Nederland dus qua ervaring kan ik je niet helpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je camping De Paal in Bergeijk bekeken? Daar hebben we een aantal leuke weekends doorgebracht
Alle reacties Link kopieren Quote
De Paal kennen we al en hebben we gestaan een paar jaar geleden. (Denk dat ze daar te oud voor is). Maar dat is inderdaad een leuke camping.

En ze hebben geen beschikbaarheid met Pinksteren. De kleine wolf / of Ter Spegelt ook geen beschikbaarheid

Overigens mag het ook een huur accomodatie zijn (eigen caravan hebben we ook..maar we zijn nogal "lui", dus als het verschil tussen iets huren en een staan plaats voor ons klein is we voor het gemak gaan😉, ipv dat gedoe voor 3 dagen).

Stoetenslagh oid leek ons wel wat, maar ook Fruithof
Alle reacties Link kopieren Quote
Stoetenslagh kan ik pas vertellen eind vd zomer :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
studiemiepmiep schreef:
08-05-2024 15:18
De Paal kennen we al en hebben we gestaan een paar jaar geleden. (Denk dat ze daar te oud voor is). Maar dat is inderdaad een leuke camping.

En ze hebben geen beschikbaarheid met Pinksteren. De kleine wolf / of Ter Spegelt ook geen beschikbaarheid

Overigens mag het ook een huur accomodatie zijn (eigen caravan hebben we ook..maar we zijn nogal "lui", dus als het verschil tussen iets huren en een staan plaats voor ons klein is we voor het gemak gaan😉, ipv dat gedoe voor 3 dagen).

Stoetenslagh oid leek ons wel wat, maar ook Fruithof
Zien er beide leuk uit. Welke vind je dochter er het leukste uitzien?
Denk dat jullie je op beide goed kunnen vermaken hoor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op heel veel capfun campings geweest. Belgie was het meest leuke, omdat de sfeer naar mijn mening goed was. Gave glijbanen, veel te doen omgeving. Animatie was top, veel aanbod! En de feesten en optredens waren erg sfeervol. Wondermolen werd hier heel goed ontvangen. Leuk klein zwembad. Maar vooral de binnenspeeltuin was favoriet. Daar waren ze uren zoet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn tienjarige vond de Beerze bulten in elk geval nog erg leuk, maar zal ook wel vol zitten. Net als Marveld vermoed ik (echt geweldig met een waterrat). En de leistert kan ook nog op optie zijn. Geen heel gezellige camping vind ik persoonlijk, maar wel leuk zwembad.

Zelf geen ervaring met capfun. Vriendin wel, die was op de fruithof. Vond het daar leuk, maar haar kinderen vonden Marveld en de Beerze bulten leuker.

Alternatief misschien nog de zandtuve (geen capfun maar volgens mij leuk buitenzwembad. Wel meer voor mooi weer dus) ? Die heeft nog wel plek. Zelf nooit geweest maar wel goede verhalen over gehoord. Voor mooi weer is bosbad hoeven denk ik qua zwembad ook leuk, ziet er in elk geval altijd goed uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben de plannen maar.omgegooid....we gaan morgen naar de stoetenslag.

omdat we toch pas om 16u kunnen inchecken pakken we eerst een dagje wildlands mee.

Met Pinksteren zijn de weersverwachtingen niet geweldig... Vandaar deze beslissing:-).


Ik zal laten weten.hoe onze eerste keer een Capfun camping was haha
Alle reacties Link kopieren Quote
studiemiepmiep schreef:
09-05-2024 14:43
We hebben de plannen maar.omgegooid....we gaan morgen naar de stoetenslag.

omdat we toch pas om 16u kunnen inchecken pakken we eerst een dagje wildlands mee.

Met Pinksteren zijn de weersverwachtingen niet geweldig... Vandaar deze beslissing:-).


Ik zal laten weten.hoe onze eerste keer een Capfun camping was haha
Ben benieuwd :) wij gaan daar van het zomer naartoe
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
Voor iedereen een groene tuin

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven