LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Chiekie Gezellig samen.

En jij ook al van die lieve woorden. En as we speak doet Pienmini even goed zijn best.

Yes eindelijk overduidelijk!!!

Kon je niet eerder langskomen Chiek? Je hebt een goede uitwerking op onze mini (ik wou toch gewoon bijna dochter schrijven dat is bizar!!!! en ik heb eerlijk waar nog steeds geen voorgevoel gehad over wat het zou kunnen zijn).

Worden jullie ook zo verdrietig van de beelden uit Padang? Pffff die arme mensen!!!!

Chiek fijn dat je meissie goed kan horen. Inderdaad wel praktisch. Enne hier ook zo niet 2009/2010. Zou dolgraag een jaar thuis blijven. Maar ook hier is dat financieel niet slim.
Ach Chiek, ik zou me er niets van aantrekken hoor...wat betreft "echt totaal niet 2009 misschien". Tja dat financiële verhaal, dat is een ander verhaal natuurlijk

Iedereen heeft toch al zijn mening klaar...kind naar het KDV...aaaahhhh wat zielig...kind naar het KDV...oh dat is alleen maar goed voor hem hoor
Haaaai meisjes!!! Ben gesloopt, geshopperd vandaag. 2 leuke pakjes voor ons meisje gekocht en 2 overslagrompertjes. Helemaal leuk. Zelf heb ik een truitje en een gebreid jurkje.
Beng wat heerlijk dat je nu helemaal los kan.

Enne hoe zit het met jouw buik? Tijd voor een foto in je nieuwe jurkje? (misschien hebben we wel dezelfde gekocht)

En nu lekker nagenieten op de bank met een goede kop thee en wat lekkers.
Heel klein buikje nog steeds, echt heel bescheiden. Heb een soort zwart tuniekjurkje gekocht met een beetje aparte kraag.

Ben eigenlijk enthousiaster over de aankopen voor ons meisje. Ben bij een outletwinkel geweest, leuke dingen voor leuke prijsjes.
Oh nee dan is ie niet hetzelfde. En leuk juist dat je zo geniet van de babyspulletjes.

Ik heb al maanden niks voor mezelf gekocht. Ik vind de spullen voor de baby ook veel leuker. Pienman wordt er gek van.
voor Pienieminie! Niet nog een keer je moeder zo ongerust laten zijn hoor! (Pien, je schrijft trouwens al de hele dag ZE, vroeg me al af of je niet stiekem toch al weet dat het een meisje wordt, ik ben er trouwens van overtuigd dat het een meisje wordt)

Over dat werk vs zorgen. Ik merk wel dat ik nu lang niet meer zo toegewijd ben hoor op mijn werk. Nu is het ook niet de meest geweldige plek met de meest geweldige collega's, dat scheelt. Maar het is wel : 17.30 en ik ga de deur uit. Toch ben ik blij dat ik weer werk (en extra blij om Sproetekind 's avonds weer te zien!)

We hebben trouwens al onze paspoorten weer terug en gaan waarschijnlijk dit weekend tickets boeken. Ieeeeek!

Morgen gaan we naar m'n vader en daar een dagje logeren, heb er erg veel zin in. Beetje raar idee dat het misschien wel de laatste keer voor een lange tijd is dat ik bij hem over de vloer kom.
ik heb vandaag ook weer 1 rompertje, 2 t-shirtjes, een vestje en een broekje gekocht voor Sproetekind, maar het is van de HE*MA en dus bij elkaar even duur als één shirtje van Im*ps & El*fs
Oh wat is het toch spannend Sproet!! Maar ook wel weer keigaaf. Leuk man dat ticket boeken. Dat wordt dan gelijk een enkeltje of niet? Gek idee!

Enne ik heb echt geen idee hoor, meisje of jongetje. Dat ze zeggen begon als grapje dus misschien dat dat daarom is blijven hangen. Maar ik weet het echt niet. Ik wil gewoon een baby.
Pien, toch ben ik er ook van overtuigd dat je een meisje krijgt hoor. Maar ja, ik dacht voor Beng ook echt een jongen...Beng leuk die kleertjes voor je meisje!

Laalbaby begint heel voorzichtig aan uit maatje 56 te groeien...goh wat gaat dat snel zeg! Pfff...

Sproet ieeehhh dan wordt het echt wel heel echt ja...zo raar om een enkeltje te boeken. Hebben jullie daar nu al een huis dan? Is je moeder al een beetje aan het idee gewend?
We boeken een retourtje, dat is namelijk goedkoper (2x zoveel kilometers, voor de helft van de prijs ). We hebben nog gen huis. Gaan eerst bij familie logeren en van daaruit zoeken, maar we verwachten binnen 1 à 2 weken wel iets te vinden.

Leuk Laal, dat Laalbaby nu uit z'n maatje 56 groeit, maar hij is al bijna 2 maanden, dus het mag ook wel. Kun je weer lekker allemaal nieuwe dingetjes aan doen :-D . Wij hebben nu zelfs al kleertjes in maat 62 gehad die Sproetekind nooit heeft gedragen. Ze lagen achterin de la omdat ze te groot waren, en nu zijn ze dus alweer te klein, haha. Hij zit nu op 68 en dat blijft denk ik nog wel even zo, de groei remt en beetje vanaf 4 maanden.
Ik vind het veel te snel gaan Sproet... maar inderdaad ik heb zo veel leuke kleertjes gekregen in maat 62 dat het ook wel leuk is dat hij dat allemaal aan kan. Zelf ook nog leuke dingen gekocht. Een beetje een baggy broek en dan lekker gevoerd voor van de winter...zo leuk...en een warme trui...soms maak ik al stekeltjes met een beetje gel, nou dan is het al een hele kerel hoor

Weet je wat ik zo heerlijk vind aan die Amerikaanse huizen, die veranda's! En dan zo'n geweldige schommelstoel er op...
Hoe lang zitten jullie baby's in een bepaalde maat? Ik vind t een beetje moeilijk kopen eigenlijk. Half februari uitgerekend, dan is het ws. nog koud maar denk dat te dikke kleertjes te stug en te stijf zitten. Maar echt superwarm spul hoef ik niet te kopen in maat 56 toch? Zomerspul heb ik wel al wat in 62, van de graaitafel van de he*ma, alles voor 0,50 cent per stuk.
Goede vraag Beng. Want wat Laal zegt wat snel dacht ik juist huh past Laalmini nog steeds 56?! Maar ik heb er echt totaal geen kijk op.

Enne hoeveel moeten we sowieso van alles kopen? Rompers enzo? Of was dat weer wat op de lijsten stond? Kweet het niet meer.
Beng, een gemiddeld kindje doet denk ik zo'n 2 maanden met maat 56. Zeker die eerste maand zul je je kindje of in bed hebben liggen slapen, of lekker in een wrapper op schoot hebben en dan hoeven die kleertjes inderdaad niet al te warm te zijn. Maar warm is niet stug hoor, bij die kleinste maatjes. Ik heb nu wel door dat je het beste de kleertjes van ná 56 pas kunt kopen op het moment zelf, omdat je dan pas weet wat je nodig hebt. Jouw kindje zal maat 62 hebben in het voorjaar, maar het weer kan dan zo onvoorspelbaar zijn. Een mei-maand met 15 of 25 graden vraagt om heel verschillende kleertjes. Sproetekind draagt nu vaak een rompertje met lange mouwen en een lange mouwen t-shirt. Mouwloze rompers hebben we nu dus niet meer nodig.
Kijkt iemand toevallig Popstars? (Sproetman nu wel nl) Dat kapsel van die jongen!
Dus eigenlijk hoeven we alleen maar 56 te kopen als ik het goed begrijp?
Rompers kun je er echt wel wat van aanschaffen...zeker met die spuitluiers van de borstvoeding zeg...De rompers van de Pr*natal vallen trouwen kleiner dan die van de H*ma. Er zijn een aantal H*ma rompers die een beetje meerekken, die zijn heel prettig.

En maatje 56 winterkleren zijn heerlijk zacht!

Ik moet morgen wat grotere rompers halen met lange mouwen voor de winter. Vanavond ging Laalbaby onder de douche met Laalman en toen ik hem aan het uitkleden was begon hij al te huilen...kruimeltje had het koud...aggos...dus warme kleertjes zijn wel prettig voor ze.
Zou ik niet doen hoor Pien, ook een paar kleertjes in een iets grotere maat. Je weet maar nooit of je een reus baart
Nou het wordt steeds duidelijker. Thanks girls.

Hier is het bedtijd. Truste!
quote:Lalie schreef op 02 oktober 2009 @ 22:11:

Zou ik niet doen hoor Pien, ook een paar kleertjes in een iets grotere maat. Je weet maar nooit of je een reus baart

Volgens de giechelende Chinezen wel. "You baby giant! Hihihihi!"

En nu echt slapen. Doeg!
Ja hier ook onderhand...Laalman is de deur uit...ik ga zo nog een keer kolven, Laalbaby de fles geven en dan hopelijk vannacht wel lekker slapen.

Trusten!
quote:Peanutje schreef op 02 oktober 2009 @ 22:13:

[...]

Volgens de giechelende Chinezen wel. "You baby giant! Hihihihi!"

En nu echt slapen. Doeg!*Proest* hahaha....nou ik kan het me niet voorstellen...misschien is het wel een kleintje die verzuipt in maat 56...dat kan ook nog. Truste!
Ja, je kunt wel wat kopen hoor in maat 62 (broekjes en rompertjes), maar leuke dure truitjes zou ik niet te veel doen, omdat je gewoon geen idee hebt van de temperatuur tegen die tijd. Prenatal valt idd kleiner (al was hun maat 50 voor Sproetekind zelfs nog te groot ).

Grappig trouwens om te zien, hoe snel je andere dingen gebruikt. Wij gebruiken echt nooit meer spuugdoekjes, maar alleen slabbetjes (Sproetekind spuugt ook nooit) en hydrofielluiers liggen tegenwoordig ook meer in de kast dan in de wasmand.
Slaap lekker meiden! Ik ga ook een flesje klaar maken en dan slapen. Kus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven