Maat gehoorbeschermers kind

18-11-2018 16:39 9 berichten
Hoi!

Voor mijn zoon van 9 wil ik gehoorbeschermers kopen voor gebruik op school. Ik kom er alleen niet helemaal uit welke maat hij moet hebben, ik zie bv 1 van Alecto van 18 maanden, maar zal hij die ook nog passen? Of moet ik gewoon een volwassen maat doen?

Iemand die ze ook heeft voor zijn of haar kinderen die me kan adviseren?
Wij hebben deze, 12 maanden tot 14 jaar:

https://oorkappen-shop.nl/oorkappen-kin ... r-kid.html
Alle reacties Link kopieren
Die van mij zijn nog te jong voor school, maar waarom? Puur uit interesse, het klinkt voor mij zo gek om oorkappen op school op te hebben.
Maartje2016 schreef:
18-11-2018 16:55
Die van mij zijn nog te jong voor school, maar waarom? Puur uit interesse, het klinkt voor mij zo gek om oorkappen op school op te hebben.

Niet kunnen concentreren door omgevingsgeluiden.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
18-11-2018 16:55
Niet kunnen concentreren door omgevingsgeluiden.
Klinkt logisch, dank je :)
Maartje2016 schreef:
18-11-2018 16:55
Die van mij zijn nog te jong voor school, maar waarom? Puur uit interesse, het klinkt voor mij zo gek om oorkappen op school op te hebben.
Hoef je niet naar de meester te luisteren ;-)

Nee heeft idd met concentratie te maken. Vroeger zat je in de klas en hield je allemaal je mond, nu heeft ieder zijn eigen werk en moet er veel zelfstandig worden gewerkt.

Dat vind mijn zoon lastig, en hij is snel afgeleid door geluiden om zich heen. Hiermee kan hij zich iets beter focussen op wat hij moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er maar 1 kindermaat. En die past mijn groot uitgevallen 10-jarige prima (een zijn veel kleinere broertje ook). De beugel is in grootte verstelbaar.
Hier deze:

Afbeelding

Pas ik ook nog wel, heb niet zo'n groot hoofd.
Bedankt voor jullie reacties, ik heb inmiddels degene uit de link van Star besteld :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven