Mei muts, jouw muts?
zaterdag 19 mei 2007 om 09:45
Lekker rustig aan doen Meave. We zien je wel weer verschijnen. Hoop dat het afscheid mooi is geweest.
Hoe is het met je humeur Sok? Nog leuke plannen voor jou en Poek vandaag en morgen? Had trouwens eerder geroepen dat je nog zwangerschapskleding zoekt, je mag zo wat lenen. Overigens heb ik het meeste gekocht bij een zeer goed betaalbare positiekleding outlet winkel ergens tussen jou en mij in ongeveer.
Pammannie lijkt dus opgeknapt. Hoop dat hij alles binnen houdt!
Hier niet een te best humeur bij ons beiden. Ik heb slecht geslapen, liggen malen waarom er toch altijd gedoe is rond de familie. Kan er moedeloos van worden. Gelukkig heb ik de enige niet-egoist getroffen uit die familie. Denk dat hij verwisseld is bij de geboorte :?.
We zaten al om half acht aangekleed beneden omdat de aannemer zou komen om de dakkapel te herstellen. Die is slecht in elkaar gezet en sindsdien is er discussie over. Om half negen gebeld waar ze bleven. Aannemer zogenaamd heel verbaasd dat er niemand was, hij zou gaan bellen en terugbellen. Niks meer gehoord. Hij heeft heel slim geen voicemail. Net sms gestuurd dat hij voor twaalf uur moet reageren en dat anders de zaak naar de rechtsbijstand gaat. We zijn heel soepel, maar hier is de rek er echt uit. Ben benieuwd of we nog wat horen.
Hoe is het met je humeur Sok? Nog leuke plannen voor jou en Poek vandaag en morgen? Had trouwens eerder geroepen dat je nog zwangerschapskleding zoekt, je mag zo wat lenen. Overigens heb ik het meeste gekocht bij een zeer goed betaalbare positiekleding outlet winkel ergens tussen jou en mij in ongeveer.
Pammannie lijkt dus opgeknapt. Hoop dat hij alles binnen houdt!
Hier niet een te best humeur bij ons beiden. Ik heb slecht geslapen, liggen malen waarom er toch altijd gedoe is rond de familie. Kan er moedeloos van worden. Gelukkig heb ik de enige niet-egoist getroffen uit die familie. Denk dat hij verwisseld is bij de geboorte :?.
We zaten al om half acht aangekleed beneden omdat de aannemer zou komen om de dakkapel te herstellen. Die is slecht in elkaar gezet en sindsdien is er discussie over. Om half negen gebeld waar ze bleven. Aannemer zogenaamd heel verbaasd dat er niemand was, hij zou gaan bellen en terugbellen. Niks meer gehoord. Hij heeft heel slim geen voicemail. Net sms gestuurd dat hij voor twaalf uur moet reageren en dat anders de zaak naar de rechtsbijstand gaat. We zijn heel soepel, maar hier is de rek er echt uit. Ben benieuwd of we nog wat horen.
zaterdag 19 mei 2007 om 11:46

zaterdag 19 mei 2007 om 11:51
Och arme Esmee, niet meer wakker liggen van rare schoonfamilie hoor! Ik herken je gevoel helemaal maar je verandert er helemaal niets aan. Ik heb het opgegeven en geniet lekker van mijn gezin. En als zij dat niet willen/kunnen dan is dat écht their loss. Niet het mijne.
Pamman heeft overigens nog steeds niets gehoord, zijn vader zou bellen na anderhalf week. Dat is nu dik 2 weken geleden. Ik vind het zo sneu voor hem. Als ik het al zo voel, h oe moet hij het dan wel niet voelen, het zijn zijn ouders.
Nog wat gehoord van de aannemer?
Ik ga douchen, eentje ligt te slapen, de andere 2 zijn boodschappen doen.
Pamman heeft overigens nog steeds niets gehoord, zijn vader zou bellen na anderhalf week. Dat is nu dik 2 weken geleden. Ik vind het zo sneu voor hem. Als ik het al zo voel, h oe moet hij het dan wel niet voelen, het zijn zijn ouders.
Nog wat gehoord van de aannemer?
Ik ga douchen, eentje ligt te slapen, de andere 2 zijn boodschappen doen.
zaterdag 19 mei 2007 om 13:52
Hm, als je er van wakker gaat liggen gaat het echt de verkeerde kant
op. De pest met familie he, je krijgt ze er gratis bij! :P
Nip, ik heb geantwoord, wat heb je gedaan?
En verder, wat wilde ik verder zeggen, gut ik weet het al niet meer.
Koeky heeft wel gelijk, topic is bijna vol, iemand een leuke voor een
nieuwe? Ik vond Mei muts, jouw muts wel erg leuk, kunnen we daar niet
even verder mee?
Ik ben een beetje duf, was gister stappen na evenement Proef
Amersfoort. Was wel erg gezellig, maar ben die drank & drukte niet
meer gewend. Gelukkig wel lekker uitgeslapen. Ga ff op de bank met
tijdschrift.
op. De pest met familie he, je krijgt ze er gratis bij! :P
Nip, ik heb geantwoord, wat heb je gedaan?
En verder, wat wilde ik verder zeggen, gut ik weet het al niet meer.
Koeky heeft wel gelijk, topic is bijna vol, iemand een leuke voor een
nieuwe? Ik vond Mei muts, jouw muts wel erg leuk, kunnen we daar niet
even verder mee?
Ik ben een beetje duf, was gister stappen na evenement Proef
Amersfoort. Was wel erg gezellig, maar ben die drank & drukte niet
meer gewend. Gelukkig wel lekker uitgeslapen. Ga ff op de bank met
tijdschrift.
zaterdag 19 mei 2007 om 15:38
Esmee: wat vervelend dat je wakker hebt gelegen van de familie-perikelen! en tegen jezelf zeggen dat dat teveel eer voor ze is, helpt meestal niet. En iritant van die aannemer! Hopenlijk slaap je vannacht beter!
Dat aanbod van je zwangerschapskleidng hou ik nog even in gedachten: heb net bij de Wehkamp een zwangerschapsspijkerbroek gekocht: vond ik toch wel een must en hij zit goed. maar meer is altijd welkom.
Humeur is beetje opgeknapt: doe wel aan struisvogelpolitiek wb belastingen, want ik zou nu beter kunnen gaan uitzoeken hoe het daadwerkelijk zit, maar daar heb ik dus geen zin in.
Vanmorgen was Poek al om half 7 wakker!:( eerste wat ze zei was: 'Pappa!'. Lekker dan, die komt pas morgen terug. Gelukkig hebben we nog een half uurtje in bed kunnen tutten, daarna ontbeten, daarna kinderboerderij + speeltuin en daarna boterham eten en naar bed. Mevrouw bliefde eigenlijk geen boterham, maar een appel (tweede al vandaag). Ook goed, want veel meer vitamines krijgt ze toch niet vandaag; had besloten dat we patat gaan halen vanavond.
wel heb ik vandaag wat spullen uit de studeerkamer naar beneden gebracht. van de studerkamer moet nog 'even' een kinderkamer worden gefabriceerd en dan kun je niet vroeg genoeg beginnen met ontruimen. Tijdens opruimen las ik weer even mij bevallings- en postbevallingsdagboek en moest direct weer huilen. Zegt dat iets, denk je?;)
Dat aanbod van je zwangerschapskleidng hou ik nog even in gedachten: heb net bij de Wehkamp een zwangerschapsspijkerbroek gekocht: vond ik toch wel een must en hij zit goed. maar meer is altijd welkom.

Humeur is beetje opgeknapt: doe wel aan struisvogelpolitiek wb belastingen, want ik zou nu beter kunnen gaan uitzoeken hoe het daadwerkelijk zit, maar daar heb ik dus geen zin in.
Vanmorgen was Poek al om half 7 wakker!:( eerste wat ze zei was: 'Pappa!'. Lekker dan, die komt pas morgen terug. Gelukkig hebben we nog een half uurtje in bed kunnen tutten, daarna ontbeten, daarna kinderboerderij + speeltuin en daarna boterham eten en naar bed. Mevrouw bliefde eigenlijk geen boterham, maar een appel (tweede al vandaag). Ook goed, want veel meer vitamines krijgt ze toch niet vandaag; had besloten dat we patat gaan halen vanavond.
wel heb ik vandaag wat spullen uit de studeerkamer naar beneden gebracht. van de studerkamer moet nog 'even' een kinderkamer worden gefabriceerd en dan kun je niet vroeg genoeg beginnen met ontruimen. Tijdens opruimen las ik weer even mij bevallings- en postbevallingsdagboek en moest direct weer huilen. Zegt dat iets, denk je?;)
zaterdag 19 mei 2007 om 15:49
Nippo, dat is raar, ik heb je meteen teruggemaild! Geen foutmelding gehad, gewoon verstuurd.
Anyway, nogmaals verstuurd. Laat ff weten of je 'm hebt.
Moet zo lachen om Annabel, die loopt echt de hele dag te kwebbelen, zo
schattig. Met Hemelvaart stonden we bij Scheveningen naar bungeejumps
te kijken, zegt ze: 'Mij ook pringe! Pringe léuk!' Tuurlijk!
Anyway, nogmaals verstuurd. Laat ff weten of je 'm hebt.
Moet zo lachen om Annabel, die loopt echt de hele dag te kwebbelen, zo
schattig. Met Hemelvaart stonden we bij Scheveningen naar bungeejumps
te kijken, zegt ze: 'Mij ook pringe! Pringe léuk!' Tuurlijk!

zaterdag 19 mei 2007 om 15:55
quote:
Nee hoor, Sokje, hoe koooooooom je erbij. Dat zegt helemaaaaaal niets.
Hoeveel (slaap)kamers hadden jullie ook al weer? 3 Toch?
Yep: maar wel willen nog een klein studeerkamertje overhouden en de huidige studeerkamer heeft twee jetsers van ramen aan de lange kanten en geen deur. Dus een muurtje moest er soewieso komen.
Nee hoor, Sokje, hoe koooooooom je erbij. Dat zegt helemaaaaaal niets.
Hoeveel (slaap)kamers hadden jullie ook al weer? 3 Toch?
Yep: maar wel willen nog een klein studeerkamertje overhouden en de huidige studeerkamer heeft twee jetsers van ramen aan de lange kanten en geen deur. Dus een muurtje moest er soewieso komen.
zaterdag 19 mei 2007 om 16:17
Dank voor jullie oppeppende woorden. Ik weet dat jullie gelijk hebben en ik gun ze inderdaad mijn slaapgebrek en zorgen niet, maar ja, da's makkelijker gezegd dan gedaan helaas. Hier hetzelfde als bij Pammie, het is niet eens mijn kant van de familie. Het verdriet zien bij Esman doet mij eigenlijk nog meer pijn.
Zal in AK wel even uitleg geven, kan ik mijn verhaal even kwijt haha.
Zoals verwacht, aannemer heeft niets laten horen. Nu dus het traject van de rechtbijstandverzekering in. Esman wil ze ook niet meer over de vloer eigenlijk. Laat een ander het maar op hun kosten oplossen is zijn standpunt. Ben bang dat dat niet gaat lukken, maar we zien wel.
Sok, AL om half zeven, ik moet iedere keer weer om je lachen als je zoiets schrijft. Klinkt wel als een gezellige ochtend.
Esmannie kletst je ook de oren van je hoofd hier. Uit het niets kan ineens een Leuheuk of een Lekker (uitgesproken als Lakkar, met hete aardappel in de keel
).
Vanmorgen heerlijk het dorp in geweest. Nieuwe pakken voor Esman gekocht, had hij echt nodig. Nieuwe schoenen voor Esmannie, weer een maatje groter. Luiers en nog meer dingen. En de groeteboer leeggekocht voor traktatie op de creche voor maandag. Hou niet van zoveel zoetigheid en chips voor die kleintjes. Esmannie is dol op alle soorten fruit, dus ga satéprikkers vullen met fruit. Gezond en lekker lijkt mij.
Zal in AK wel even uitleg geven, kan ik mijn verhaal even kwijt haha.
Zoals verwacht, aannemer heeft niets laten horen. Nu dus het traject van de rechtbijstandverzekering in. Esman wil ze ook niet meer over de vloer eigenlijk. Laat een ander het maar op hun kosten oplossen is zijn standpunt. Ben bang dat dat niet gaat lukken, maar we zien wel.
Sok, AL om half zeven, ik moet iedere keer weer om je lachen als je zoiets schrijft. Klinkt wel als een gezellige ochtend.
Esmannie kletst je ook de oren van je hoofd hier. Uit het niets kan ineens een Leuheuk of een Lekker (uitgesproken als Lakkar, met hete aardappel in de keel

Vanmorgen heerlijk het dorp in geweest. Nieuwe pakken voor Esman gekocht, had hij echt nodig. Nieuwe schoenen voor Esmannie, weer een maatje groter. Luiers en nog meer dingen. En de groeteboer leeggekocht voor traktatie op de creche voor maandag. Hou niet van zoveel zoetigheid en chips voor die kleintjes. Esmannie is dol op alle soorten fruit, dus ga satéprikkers vullen met fruit. Gezond en lekker lijkt mij.
zaterdag 19 mei 2007 om 21:07
quote:Sok, AL om half zeven, ik moet iedere keer weer om je lachen als je zoiets schrijft. Klinkt wel als een gezellige ochtend.het kan erger: ik heb op donderdag met Poek zwemmen, en dan zijn er moeders (niet eens één) die vertellen dat ze 9 uur zo vroeg vinden: ze moeten hun koter dan wakker maken:o
net patat gegeten met Poek; toen we de patat gingen halen, riep ze de hele tijd 'appeltje?'. Ik vreesde even dat ze de patat helemaal niet bliefde, maar dat bleek gelukkig niet het geval (toch echt een kind van de patageneratie); ze at de patat met smaak (hoewel: ze sabbelde met name de mayo van de friet af). we hebben daarna samen nog wel een appeltje gegeten.
zal wel blij zijn als Sokman morgen weer terug is; met een beetje mazzel eet hij zelfs mee
net patat gegeten met Poek; toen we de patat gingen halen, riep ze de hele tijd 'appeltje?'. Ik vreesde even dat ze de patat helemaal niet bliefde, maar dat bleek gelukkig niet het geval (toch echt een kind van de patageneratie); ze at de patat met smaak (hoewel: ze sabbelde met name de mayo van de friet af). we hebben daarna samen nog wel een appeltje gegeten.
zal wel blij zijn als Sokman morgen weer terug is; met een beetje mazzel eet hij zelfs mee

zaterdag 19 mei 2007 om 21:39
Esmée, balen van die familieperikelen, vooral ook als je er van wakker
ligt. Ik hoop dat jullie het snel een beetje van jullie af kunnen
zetten, al is dat natuurlijk erg lastig bij je naaste familie....
Hier ook erg weinig bezoek op de verjaardagen van de kinderen, maar dat
heeft bij ons voornamelijk te maken met de afstanden en dat maakt het
anders natuurlijk.
Sokje, succes met je alleenstaande dag morgen. Zo te horen sla je je er
goed door heen. Ik ben ook altijd erg verbaasd als ik hoor dat mensen
kinderen 's morgens moeten wakker maken. Hier is het omgekeerd.
Alhoewel, Ankymannie heeft gisteren door een misverstand met de oppas
gewoon 2 keer een lading warme melk gehad rond 23 uur. Hij sliep meteen
door tot 7.30 uur vanmorgen :o.
Verder een rustige dag hier. Ankyman heeft afgelopen vrijdag de
weekboodschappen gedaan, maar had niet echt aan het avondeten gedacht
(?). Ik heb dus eerst samen met hem een weekschema gemaakt en daarna
heeft hij vanmorgen nog een keer boodschappen gedaan (jullie snappen
waarschijnlijk wel dat dat normaal mijn taak is).
Vervolgens besloten we beiden dat we geen zin in koken hadden en zijn
we naar de pannenkoekenboerderij hier 6km verderop gefietst. Kinderen
lekker in de speeltuin losgelaten (trampoline, dus ze waren helemaal in
de wolken) en daarna lekker pannenkoeken (wij) en patat (mini-Anky)
gegeten. Mini-Anky lust geen pannenkoeken, raar kind..Daarna weer
teruggefietst en Ankymannie was duidelijk te moe, want die heeft nog 45
min liggen KRIJSEN in bed. Nu slaapt hij gelukkig.
En ik ga nu een vakantie boeken (we gaan 16 juni al). Maar ik heb een
enorme hekel aan het boeken van vakanties, dus het komt er maar niet
van. Normaal gingen we altijd op de bonnefooi en reden we wat in de
rondte totdat we een leuke camping zagen, maar nu hebben we nog geen
grote tent en moeten we een ingerichte tent en dus van te voren boeken.
Maar ik vind het lastig om Nu te bepalen waar ik Straks wil zitten.
Volgend jaar dus maar nieuwe tent kopen!
ligt. Ik hoop dat jullie het snel een beetje van jullie af kunnen
zetten, al is dat natuurlijk erg lastig bij je naaste familie....
Hier ook erg weinig bezoek op de verjaardagen van de kinderen, maar dat
heeft bij ons voornamelijk te maken met de afstanden en dat maakt het
anders natuurlijk.
Sokje, succes met je alleenstaande dag morgen. Zo te horen sla je je er
goed door heen. Ik ben ook altijd erg verbaasd als ik hoor dat mensen
kinderen 's morgens moeten wakker maken. Hier is het omgekeerd.
Alhoewel, Ankymannie heeft gisteren door een misverstand met de oppas
gewoon 2 keer een lading warme melk gehad rond 23 uur. Hij sliep meteen
door tot 7.30 uur vanmorgen :o.
Verder een rustige dag hier. Ankyman heeft afgelopen vrijdag de
weekboodschappen gedaan, maar had niet echt aan het avondeten gedacht
(?). Ik heb dus eerst samen met hem een weekschema gemaakt en daarna
heeft hij vanmorgen nog een keer boodschappen gedaan (jullie snappen
waarschijnlijk wel dat dat normaal mijn taak is).
Vervolgens besloten we beiden dat we geen zin in koken hadden en zijn
we naar de pannenkoekenboerderij hier 6km verderop gefietst. Kinderen
lekker in de speeltuin losgelaten (trampoline, dus ze waren helemaal in
de wolken) en daarna lekker pannenkoeken (wij) en patat (mini-Anky)
gegeten. Mini-Anky lust geen pannenkoeken, raar kind..Daarna weer
teruggefietst en Ankymannie was duidelijk te moe, want die heeft nog 45
min liggen KRIJSEN in bed. Nu slaapt hij gelukkig.
En ik ga nu een vakantie boeken (we gaan 16 juni al). Maar ik heb een
enorme hekel aan het boeken van vakanties, dus het komt er maar niet
van. Normaal gingen we altijd op de bonnefooi en reden we wat in de
rondte totdat we een leuke camping zagen, maar nu hebben we nog geen
grote tent en moeten we een ingerichte tent en dus van te voren boeken.
Maar ik vind het lastig om Nu te bepalen waar ik Straks wil zitten.
Volgend jaar dus maar nieuwe tent kopen!
zondag 20 mei 2007 om 09:01
Mogge mutsjes!
Sok, hoe bevalt je alleenstaande dag vandaag? En Anky, is het nog
gelukt met de vakantie? Ik vind boeken niet erg, uitzoeken wel. Andere
mensen schijnen een grenzeloos genoegen te scheppen in het uitzoeken,
bekijken en afwegen van alle voor en nadelen. Ik niet, ik vind het maar
tijdverspilling. Ben altijd bang dat ik 't verkeerde kies.
Anky, haha, dat verhaal over het avondeten. Hier gaat het net zo. Als
Paul moet verzinnen wat we eten is het altijd cili con carne. Of gado
gado, maar dan staat ook wél de hele dag het huis in het teken van zijn
kookkunst. Ik maak ook de boodschappenlijstjes. En hij koopt nóóit iets
dat niet op het lijstje staat. Als er 's avonds geen chips zijn (en
alleen hij eet chips) dan moppert hij dat 'die niet op het lijstje'
stonden. Of hij moppert de volgende dag tijdens een vreetbui 'dat er
niets in huis is en dat ik helemaal geen lekkere dingen op het lijstje
had gezet'. Moet daar altijd wel om lachen.
Verder alles goed hier, alleen de laatste dagen flink aan de stok met
Liz. Ze is echt recalcitrant! Daagt enorm uit, doet alles wat niet mag,
is brutaal en zodra er iets van gezegd wordt, begint ze te gillen :o. Gezellig!
Sok, hoe bevalt je alleenstaande dag vandaag? En Anky, is het nog
gelukt met de vakantie? Ik vind boeken niet erg, uitzoeken wel. Andere
mensen schijnen een grenzeloos genoegen te scheppen in het uitzoeken,
bekijken en afwegen van alle voor en nadelen. Ik niet, ik vind het maar
tijdverspilling. Ben altijd bang dat ik 't verkeerde kies.
Anky, haha, dat verhaal over het avondeten. Hier gaat het net zo. Als
Paul moet verzinnen wat we eten is het altijd cili con carne. Of gado
gado, maar dan staat ook wél de hele dag het huis in het teken van zijn
kookkunst. Ik maak ook de boodschappenlijstjes. En hij koopt nóóit iets
dat niet op het lijstje staat. Als er 's avonds geen chips zijn (en
alleen hij eet chips) dan moppert hij dat 'die niet op het lijstje'
stonden. Of hij moppert de volgende dag tijdens een vreetbui 'dat er
niets in huis is en dat ik helemaal geen lekkere dingen op het lijstje
had gezet'. Moet daar altijd wel om lachen.

Verder alles goed hier, alleen de laatste dagen flink aan de stok met
Liz. Ze is echt recalcitrant! Daagt enorm uit, doet alles wat niet mag,
is brutaal en zodra er iets van gezegd wordt, begint ze te gillen :o. Gezellig!
zondag 20 mei 2007 om 14:19
zal ons ff van pagina 2 afplukken.
Lastig, Es, zo'n recalcitrante dame: zal wel een fase zijn?;) hoe los je het tot nu toe op?
Ben trouwens ook niet zo'n reisuitzoeker hoor: heb er het geduld niet voor. Wij gaan dit jaar waarschijnlijkk niet echt weg; we kunnen alleen in september en ik vrees dat ik dan niet meer zo mobiel ben. we hebben nog wel een aanbod om een weekje met schoonouders in een huis(je) te gaan zitten (we gaan sowieso met de hele familie een weekend) maar ik weet niet of ik dat geestelijk trek
Poek was vanmorgen wéér om half 7 wakker, dit keer aanmerkelijk beter gehumeurd dan gisteren. Rustig ontbeten en daarna naar Artis gecrossed. de hele weg op de fiets had ze het over de 'oli's' en we hebben er welgeteld drie minuten naar gekeken.
het aquarium vond ze erg leuk (ik ook, was erg onder de indruk van de meervalpopulatie aldaar: wat een joekels!), alleen was ze een beetje teleurgesteld omdat ze de haaien niet kon aaien (klinkt voor haar natuurlijk allemaal hetzelfde). Ook de 'apies' waren leuk. in de speeltuin ging ze aan één of ander klimding hangen en dat vond ze nogal interessant. Dat ging ze dus ook uitproberen in het reptielenhuis (de krokodillen waren daardoor niet meer interessant) en toen ik dat (en de moordende hitte daar) na 5 minuten zat was en wegging, leverde dat weer een fijne krijspartij op.
Al met al leuk, maar wel vermoeiend. ik til toch teveel en dat merk ik wel, hoewel mijn rug nu wel meevalt.
Ga zo douchen.
Lastig, Es, zo'n recalcitrante dame: zal wel een fase zijn?;) hoe los je het tot nu toe op?
Ben trouwens ook niet zo'n reisuitzoeker hoor: heb er het geduld niet voor. Wij gaan dit jaar waarschijnlijkk niet echt weg; we kunnen alleen in september en ik vrees dat ik dan niet meer zo mobiel ben. we hebben nog wel een aanbod om een weekje met schoonouders in een huis(je) te gaan zitten (we gaan sowieso met de hele familie een weekend) maar ik weet niet of ik dat geestelijk trek
Poek was vanmorgen wéér om half 7 wakker, dit keer aanmerkelijk beter gehumeurd dan gisteren. Rustig ontbeten en daarna naar Artis gecrossed. de hele weg op de fiets had ze het over de 'oli's' en we hebben er welgeteld drie minuten naar gekeken.
het aquarium vond ze erg leuk (ik ook, was erg onder de indruk van de meervalpopulatie aldaar: wat een joekels!), alleen was ze een beetje teleurgesteld omdat ze de haaien niet kon aaien (klinkt voor haar natuurlijk allemaal hetzelfde). Ook de 'apies' waren leuk. in de speeltuin ging ze aan één of ander klimding hangen en dat vond ze nogal interessant. Dat ging ze dus ook uitproberen in het reptielenhuis (de krokodillen waren daardoor niet meer interessant) en toen ik dat (en de moordende hitte daar) na 5 minuten zat was en wegging, leverde dat weer een fijne krijspartij op.
Al met al leuk, maar wel vermoeiend. ik til toch teveel en dat merk ik wel, hoewel mijn rug nu wel meevalt.
Ga zo douchen.
zondag 20 mei 2007 om 14:58
Gelukkig dat ze beter te pruimen was Sok. Scheelt de helft. Met Liz los
ik het op door haar weg te sturen als ze te ver gaat. En kort houden.
Aangezien ze alles aangrijpt voor discussie, zo duidelijk mogelijk zijn.
Bel ligt lekker te slapen, ik ging met haar samen op bed maar ik werd
helemaal niet lekker. Paniekerig en echt zo'n rotgevoel, zoals
'vroeger' zeg maar, bluh, kon me meteen niet meer ontspannen
.
Echt naar zeg, ben maar thee gaan drinken. Gister had ik het ook al een
beetje. Ben altijd meteen bang dat ik me weer helemaal vervelend ga
voelen a la angst en depressie, gruwel.
Afijn, Paul heeft me even gerustgesteld. Ik ga vanavond maar ff vroeg naar bed.
ik het op door haar weg te sturen als ze te ver gaat. En kort houden.
Aangezien ze alles aangrijpt voor discussie, zo duidelijk mogelijk zijn.
Bel ligt lekker te slapen, ik ging met haar samen op bed maar ik werd
helemaal niet lekker. Paniekerig en echt zo'n rotgevoel, zoals
'vroeger' zeg maar, bluh, kon me meteen niet meer ontspannen

Echt naar zeg, ben maar thee gaan drinken. Gister had ik het ook al een
beetje. Ben altijd meteen bang dat ik me weer helemaal vervelend ga
voelen a la angst en depressie, gruwel.
Afijn, Paul heeft me even gerustgesteld. Ik ga vanavond maar ff vroeg naar bed.
zondag 20 mei 2007 om 15:50
Hè getsie Es wat klinkt dat naar!
Doe maar lekker rustig aan, laat je vooral geruststellen en probeer goed te slapen *;
Meave, hoe gaat het?
Koekenjongetje is momenteel ook heel vervelend. Luistert niet, zit steeds te jengelen als iets hem niet lukt (ipv gewoon te vrágen of we hem even kunenn helpen) en hij zit ook nog ineens in de poep- en plas fase. Hij zingt steeds liedjes over poep en roept naar wildvreemde mensen op straat: POEP! Leuk is dat.
Het regent hier al.

Meave, hoe gaat het?
Koekenjongetje is momenteel ook heel vervelend. Luistert niet, zit steeds te jengelen als iets hem niet lukt (ipv gewoon te vrágen of we hem even kunenn helpen) en hij zit ook nog ineens in de poep- en plas fase. Hij zingt steeds liedjes over poep en roept naar wildvreemde mensen op straat: POEP! Leuk is dat.
Het regent hier al.
zondag 20 mei 2007 om 15:54
Sok, ik vind half zeven ook best vroeg hoor.
Ben vanochtend trouwens met Koekenmeisje naar de huisartsenpost geweest. Trof ik daar mijn eigen huisarts. Voelde me ineens een enorm hysterische mama, want meisje had alleen maar een ontstoken oogje dat niet meer zo goed open wilde en ik had geen zin om morgen (als het nodig zou zijn) naar de huisarts te gaan, want druk op het werk enzo. Ik voel me er wel een beetje slecht over. Maar ja.
Ben vanochtend trouwens met Koekenmeisje naar de huisartsenpost geweest. Trof ik daar mijn eigen huisarts. Voelde me ineens een enorm hysterische mama, want meisje had alleen maar een ontstoken oogje dat niet meer zo goed open wilde en ik had geen zin om morgen (als het nodig zou zijn) naar de huisarts te gaan, want druk op het werk enzo. Ik voel me er wel een beetje slecht over. Maar ja.
zondag 20 mei 2007 om 16:52
Ach, ik vind het een redelijk onschuldig 'vergrijp' Koek.
Hier nog onrust. Zal je net zien, gaan we ff naar de stad een ijsje
eten (ik nog niet helemaal oké) staan we daar oog in oog met een
afzetting, heleboel politie en een witte tent. Dan weet ik genoeg. Ik
dacht meteen aan zelfmoord (alhoewel dat best knap is, want hoog zijn
die gebouwen niet) maar goed, wat het ook is, geen leuk gezicht. En dat
zijn nou nét de dingen die ik níet kan hebben als ik me zo voel.
Nou ja, nu thuis met een kopje thee. Al beter.
Hier nog onrust. Zal je net zien, gaan we ff naar de stad een ijsje
eten (ik nog niet helemaal oké) staan we daar oog in oog met een
afzetting, heleboel politie en een witte tent. Dan weet ik genoeg. Ik
dacht meteen aan zelfmoord (alhoewel dat best knap is, want hoog zijn
die gebouwen niet) maar goed, wat het ook is, geen leuk gezicht. En dat
zijn nou nét de dingen die ik níet kan hebben als ik me zo voel.

Nou ja, nu thuis met een kopje thee. Al beter.
zondag 20 mei 2007 om 19:45
Es, klinkt niet lekker. Even op de rem lijkt mij inderdaad een goed plan. Fijn dat Paul je ook kan gerust stellen. Slik je eigenlijk die vitamines nog?
Vervelende kindjes-tijd dus? Hier valt het nog mee, maar dat moet je nooit zeggen natuurlijk vragen om moeilijkheden
. Mini heeft mij wel een nacht wakker gehouden met krampjes, niet fijn.
Reizen uitzoeken vind ik wel leuk, maar ik vond het leuker zonder kinderen. Da's toch makkelijker, minder nodig. We hebben ooit eilandentrip gemaakt en ik vond de standaardreizen niet leuk genoeg, dus zelf gaan puzzelen. Werd mij meteen een baan op het reisbureau aangeboden toen ik er kwam, dat was niet de bedoeling!
Een week met mensen in een huisje trek ik echt niet, zeker niet met familie. Heb veel privacy nodig!
Koeky, hier krijg je het echt niet voor elkaar om daarvoor te komen. Moet altijd eerst drie dagen met een watje de boel schoon houden. Ik zeg dus tegenwoordig meteen dat ik dat al heb gedaan, want vaak gaat het hier niet over met schoonhouden.
Wil iemand Esman (tijdelijk) hebben? Hij zit mij echt in de weg, of misschien zit ik mijzelf wel in de weg... Hij kan weinig goed doen, ik heb het gevoel dat ik alles moet regelen en zo. Zal wel weer overgaan, maar het is wel irritant.
Vervelende kindjes-tijd dus? Hier valt het nog mee, maar dat moet je nooit zeggen natuurlijk vragen om moeilijkheden

Reizen uitzoeken vind ik wel leuk, maar ik vond het leuker zonder kinderen. Da's toch makkelijker, minder nodig. We hebben ooit eilandentrip gemaakt en ik vond de standaardreizen niet leuk genoeg, dus zelf gaan puzzelen. Werd mij meteen een baan op het reisbureau aangeboden toen ik er kwam, dat was niet de bedoeling!
Een week met mensen in een huisje trek ik echt niet, zeker niet met familie. Heb veel privacy nodig!
Koeky, hier krijg je het echt niet voor elkaar om daarvoor te komen. Moet altijd eerst drie dagen met een watje de boel schoon houden. Ik zeg dus tegenwoordig meteen dat ik dat al heb gedaan, want vaak gaat het hier niet over met schoonhouden.
Wil iemand Esman (tijdelijk) hebben? Hij zit mij echt in de weg, of misschien zit ik mijzelf wel in de weg... Hij kan weinig goed doen, ik heb het gevoel dat ik alles moet regelen en zo. Zal wel weer overgaan, maar het is wel irritant.
zondag 20 mei 2007 om 19:48
He bah Es, wat vervelend nou. Doe rustig aan en neem bijvoorbeeld een dagje vrij zonder kinderen, misschien moeten we ons winkeldagje snel plannen? En zorg dat je genoeg slaapt als dat gaat. Enig idee hoe dat nu komt?
Ik vind Nippi ook even niet zo leuk, begon al aan mijn eigen opvoedkwaliteiten te twijfelen dus ben helemaal opgelucht van jullie verhalen. Hij is zo hyperdepieper, en natuurlijk nu we allerlei visite hadden (daar kwam het natuurlijk ook door). Nog even doorbijten, en dan is Nipman er weer.
Ik vind Nippi ook even niet zo leuk, begon al aan mijn eigen opvoedkwaliteiten te twijfelen dus ben helemaal opgelucht van jullie verhalen. Hij is zo hyperdepieper, en natuurlijk nu we allerlei visite hadden (daar kwam het natuurlijk ook door). Nog even doorbijten, en dan is Nipman er weer.