Mei muts, jouw muts?

01-05-2007 21:27 701 berichten
Een variant op Remma :P
Alle reacties Link kopieren
Marlies heeft toch ook grote cups? Met Esthers borsten is overigens niets mis, en ik kan het weten :P
Er is een nieuw programma bezig: How to look good naked. Met een stylist :?

Who need's Marlies?
En denk die ' maar even weg
ik hoop dat ik na de bevalling en de BV méér overhou dan twee uitgelubberde theezakjes, maar ik vrees met grote vreze.

Enige pluspuntje is dat het wel gróte theezakjes zijn en die kun je nog wel in vorm duwen. Als ik er geld voor over had, zou ik nog na kunnen denken over een Marlies.

eens op Marktplaats kijken?;)
oja, hoorde net nog een shocking story. Ouders van twee maanden oud kindje wilden met kindje naar een feestje en het leek hen wel leuk als kindje wat bruiner was. hebben ze het onder de zonnebank gelegd.

kindje heeft het niet overleefd;(

het is wel een vía-via'-verhaal, dus hoe het echt gegaan is weet je natuurlijk nooit, maar als het zo is, is het shocking.
Shocking inderdaad. Maar misschien een beetje domme vraag: waar is het kindje dan aan overleden?
oververhitting; kindjes van 2 maanden kunnen warmte niet zo goed kwijt. weet ook niet hoe lang ze de baby er onder hebben gelegd.

Ik had met vriendin daar nog 'discussie'  over: los van het feit dat wij het niet in ons hoofd zouden halen een baby onder de zonnebank te leggen, vond ik het voor de ouders eigenlijk vooral heel erg sneu, terwijl zij ze ontzettend oliedom vond.

dat zijn ze ook, maar het is natuurlijk nooit hun bedoeling geweest.
Arm kind. Maar wie legt haar baby nou toch ook onder de zonnebank :o?
Baby onder de zonnebank :o.

Hier cup theezakjes. Tea for one wel te verstaan.

:D
Da's nog te veel eer.
Ik ga ER kijken, trusten.
Remma, jij bent er dan tenminste nog slank bij toch? En misschien heeft de styliste anders nog wat theezakjes tips
Wat ga je nou doen dan? Slapen of ER kijken.:P
Ik wil wel een cupje of 2 doneren. Tis ook maar oneerlijk verdeeld in de wereld.

Tjee, zonnebank. Wat erg voor dat kind, rot verhaal
Alletwee. ER kijk ik namelijk in bed. :P
ER, daar zeg je zo wat, ben House vergeten vanavond :?
En met een goede BH van de HEMA (met wat vulling) ziet het er nog best goed uit in kleren.
quote:

Alletwee. ER kijk ik namelijk in bed. :P

Met een laptop erbij ;)
quote:

oja, hoorde net nog een shocking story. Ouders van twee maanden oud kindje wilden met kindje naar een feestje en het leek hen wel leuk als kindje wat bruiner was. hebben ze het onder de zonnebank gelegd.

kindje heeft het niet overleefd;(

het is wel een vía-via'-verhaal, dus hoe het echt gegaan is weet je natuurlijk nooit, maar als het zo is, is het shocking. ~breekt even in~

Zoiets is de baas van een goede vriend van mij overkomen. Zijn vrouw had bedacht dat de beentjes van hun dochtertje wel erg wit waren onder haar doopjurkje. Daar moest dus ook een rondje zonnenbank aan tepas komen. Meisje heeft het gelukkig wel overleefd, maar ze is wel blind geworden tgv deze actie. 

~ben weer weg~
Ik snap dat echt niet. Ik heb me nou nog nooit, maar dan ook nooit, druk gemaakt om het feit dat mijn baby's bruin zouden moeten zijn. Het komt niet eens in me op. Nee, hier kan ik niet bij.

Bovendien, dan gebruik je toch Dove Sunshine ofzo. Als je het dan per se wilt.
Als je een leuk bruin kindje wil moet je maar een klein Keniaantje adopteren ofzo. Welke debiel ligt nou een baby onder de zonnebank?

Nieuws van Zoyla is heel erg, hoop dat die kleine er goed doorheen komt.

Sok, fijn dat het allemaal goed is gegaan! Hopen dat de uitslag ook zo is. En met speelgoed smijten..? Geen woorden maar daden zeker? :P

Esmee. eerste dag overleefd? En de kindjes ook? Voel je je er wel lekker bij om weer aan de slag te zijn.

Ik had vandaag een ontzettende down-dag, heb het verhaal in de ak gezet. Maar ik heb wel gestreken, dat dan weer wel.

Borsten zijn hier nog erg mooi, mooier dan na Mini. Maar ik heb er nog een kilo of 3 teveel aan hangen en ik gok dat die ook daar zitten. Dus als ik nu af zou gaan vallen, heb ik ook niet zulke mooie borsten meer. En ik ben zo trots op mijn kanjers ;) Ik hou overigens helemaal niet van Marlies Dekkers. Volgens mij ben ik daar zo'n beetje de enige in.
Ik vind dat echt te triest voor woorden Madootje! Jezus, wat erg. Waarom moeten baby's in godsnaam bruin zijn.
Mijn babies zijn trouwens altijd bruiner geweest dan ik. Die hebben de huid van papa. Dus ik zou ze eerder in de chloor leggen dan onder de zonnebank :P

Ik heb trouwens 1 bh van La Perla en daar zitten mijn borsten zo ontzettend mooi in, ik zou het liefst dan niets aan doen, alleen die bh. Maar ik weet niet of mijn collega's daar tegen kunnen ;)
Zeg, we gaan het hier niet over mooie borsten hebben hoor. Want dan word ik jaloers;)

Hoi Pammie. Ga zo AK in om jouw verhaal te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven