Mijn dochter van 7 wil uggs.

07-12-2017 10:19 58 berichten
Dus. Maar ik vind ze zó duur! Bij voorkeur wil ik dan ook nog eens een model wat er niet zo slofferig uitziet,

Weet iemand een merk van iets vergelijkbaars wat wel goed blijft? Het liefst niet gevoerd met synthetisch spul.

Vorig jaar hadden we een paar uggs gekregen en daar heeft ze de hele winter op gelopen en haar vriendinnetje had goedkope van zara ofzo, maar daar liep ze dus helemaal naast en dat wil ik echt niet.

Eigenlijk gruw ik van die dingen, maar voor een 7 jarige kan het nog wel toch? :facepalm:
Ik zie kinderen altijd zo scheef lopen op die dingen... Kan je niet een ander hip merk introduceren? Dr Martens ofz? Genoeg te koop op marktplaats Ed.
Ik zie bij wehkamp deze
Afbeelding

voor 62 euro. Echte Uggs, echt leer.
Ik vind het niet duur eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Wel heel zonde, ze gaan zo snel kapot en ze kunnen nergens tegen. ze mogen niet in de sneeuw, niet in de regen, niet in het zand, etc etc. Ik heb hier trouwens nog wel een paar uggs staan die je zo mag hebben, maar ik gok dat ze nog niet maat 37 heeft. Je hebt ook het merk EMU, die zijn iets minder duur.
https://www.zalando.nl/schapenvacht-sch ... .shepherd/
Ik vind die van 62 euro ook niet duur. Of wil ze een ander model die duurder is?
Ik zou kijken of ik het kan betalen en het waard vind. Of je ze lelijk vind is dan niet zo belangrijk.

Kan je ze niet betalen of vind je ze gewoon echt te duur dan is nee gewoon een antwoord he?
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 07-12-2017 10:30
1.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze kan zoveel willen. Van mij had ze geen uggs of iets vergelijkbaars gekregen. Naast dat die dingen spuuglelijk (ze heten niet voor niks ugg(ly)s) zijn lopen de meeste kinderen en volwassenen er slecht op.
kia wijzigde dit bericht op 07-12-2017 10:30
1.23% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
07-12-2017 10:21
Ik zie kinderen altijd zo scheef lopen op die dingen... Kan je niet een ander hip merk introduceren? Dr Martens ofz? Genoeg te koop op marktplaats Ed.
Of timberlands! Die heb je ook met teddy gevoerd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft deze:

http://www.next.co.uk/style/st105952#731797

Voordeel vind ik dat ze een leren voetbed hebben, volgens mij hebben echte Uggs dat niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Saoghail schreef:
07-12-2017 10:25
Ik zie bij wehkamp deze
Afbeelding

voor 62 euro. Echte Uggs, echt leer.
Ik vind het niet duur eerlijk gezegd.
O, niet duur inderdaad! Ik ga eens naar de wehkamp site!
Bessa schreef:
07-12-2017 10:27
Wel heel zonde, ze gaan zo snel kapot en ze kunnen nergens tegen. ze mogen niet in de sneeuw, niet in de regen, niet in het zand, etc etc. Ik heb hier trouwens nog wel een paar uggs staan die je zo mag hebben, maar ik gok dat ze nog niet maat 37 heeft. Je hebt ook het merk EMU, die zijn iets minder duur.
https://www.zalando.nl/schapenvacht-sch ... .shepherd/
Nee, jammer :) Ze heeft net maat 31 ofzo. Maar wel heel lief :)

Ik heb nu een paar waterproof gezien voor €100.. Nog wel veel geld.
Ik ga inderdaad eens proberen dr martens te introduceren :D
Lelijk of mooi zou voor mij geen issue zijn. Als ik met mijn kinderen ga winkelen mogen ze binnen mijn budget kiezen wat ze willen. Schoenen met lampjes? Prima joh. Truien met hysterische opdruk? Helemaal goed.
Zij moeten er tenslotte mee lopen.

En als ze wat wilden dat van slechte kwaliteit was of schoenen die slecht waren voor hun voeten dan vertelde ik dat ik ze om die reden dus niet ging kopen.
Werd altijd prima geaccepteerd.
Alle reacties Link kopieren
Het model hierboven vind ik prima en niet te gek duur. Als ze van die malle sloffen wil zou ze toch echt pech hebben, die vind ik niet geschikt voor dagelijks gebruik en ook nog heel lelijk en duur. Uggs geven zo weinig stevigheid, ook bij echte lopen kinderen er vaak naast op stappen ze er bij elke stap half uit. Dat is ook logisch want als je ze koopt is de voering nog helemaal fluffy maar na een paar keer dragen is het platgelopen en zitten ze een stuk losser.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Met schoenen geef ik btw liever altijd meer uit voor echt leer, dan goedkopies van nepleer die snel stuk zijn.
Zoon heeft vorige week nieuwe schoenen gehad van 120 euro. Duur, maar dan weet ik wel dat hij er de hele winter plezier van heeft.
Oh wat je ook kan doen, gewone laarsjes voor buiten en een soort ugg-achtige sloffen voor binnen. Krijgt ze toch een beetje haar zin.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn populair maar slecht voor voeten en ook rug als je er dagelijks op loopt, geen steun, scheef lopen e.d.
Zeker voor kinderen zou ik ze niet aanraden.
Er zijn vast zat andere schoenen/laarsjes die ze ook heel leuk vindt maar waar ze geen voet- rugproblemen van gaat krijgen. Hoe graag ze ze ook wilt, dat gaat ook weer over en misschien is het uit te leggen waarom beter van niet?
Daarbij komt ook nog, dat zou voor mij nog een reden zijn om ze niet te kopen, dat er nogal wat dierenleed kleeft aan UGGS.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Alle reacties Link kopieren
Saoghail schreef:
07-12-2017 10:32
Lelijk of mooi zou voor mij geen issue zijn. Als ik met mijn kinderen ga winkelen mogen ze binnen mijn budget kiezen wat ze willen. Schoenen met lampjes? Prima joh. Truien met hysterische opdruk? Helemaal goed.
Zij moeten er tenslotte mee lopen.

En als ze wat wilden dat van slechte kwaliteit was of schoenen die slecht waren voor hun voeten dan vertelde ik dat ik ze om die reden dus niet ging kopen.
Werd altijd prima geaccepteerd.
Mwah ik heb mijn grenzen, veel vind ik helemaal prima. Maar die sloffen zijn niet om mee buiten te lopen. Mode gaat niet voor de ontwikkeling van de voeten.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Dit vind ik ook nog wel leuk: Afbeelding
anoniem_643d3396a4aec wijzigde dit bericht op 07-12-2017 10:54
48.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap haar wel! 😉 Lang leve marktplaats!
Je weet dat Uggs een niet diervriendelijk karakter hebben?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo ze mogen niet in de regen of sneeuw?
Ik koop elk jaar een paar UGGs voor mezelf, gewoon de classic tall, en die koop ik juist voor regen, sneeuw, koud, glad, etcetera. Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen of mogen.
Am Yisrael Chai!
Op echte Uggs gaan ze niet scheef lopen, alleen op de goedkope neppers. Mijn dochter heeft als kind op vreselijke schoenen gelopen, metallic paarse laarsjes en witte cowboylaarzen met sliertjes eraan. Ik vond dat juist wel schattig, die eigen voorkeur, en ze was dolblij met haar laarzen.
MinkeDeWit schreef:
07-12-2017 10:54
Op echte Uggs gaan ze niet scheef lopen, alleen op de goedkope neppers. Mijn dochter heeft als kind op vreselijke schoenen gelopen, metallic paarse laarsjes en witte cowboylaarzen met sliertjes eraan. Ik vond dat juist wel schattig, die eigen voorkeur, en ze was dolblij met haar laarzen.
Nouja, dat is het inderdaad. Ze heeft een hele eigen voorkeur en ik wil daar best aan voldoen zolang het te betalen is enzo.

Valt onder goedkope meppers ook bijvoorbeeld EMU? Zo enorm goedkoop zijn die ook weer niet,,
kiwibanaansap schreef:
07-12-2017 10:57
Nouja, dat is het inderdaad. Ze heeft een hele eigen voorkeur en ik wil daar best aan voldoen zolang het te betalen is enzo.

Valt onder goedkope meppers ook bijvoorbeeld EMU? Zo enorm goedkoop zijn die ook weer niet,,
Je moet het in de winkel even voelen. Mijn dochter had ze van de Schoenenreus, en dat was geen succes (is al 10+ jaar geleden volgens mij). Maar je hebt die modellen natuurlijk ook in goede kwaliteit van een goedkoper merk.
Alle reacties Link kopieren
Ze kan wel zoveel willen. Jij vindt ze te duur dus nee. Simpel toch ?

Hier wil mijn middelste graag dure sneakers (lees boven de 100€) . Fijn voor je. Dan leg je zelf maar bij en dat vindt hij zonde. Nou dan wil je ze blijkbaar alleen als ik ze koop. Dus niet. Toedeloe
Alle reacties Link kopieren
Mijn Uggs werden niet plat van binnen, ik liep er niet scheef op en ze zijn echt lang mooi gebleven ondanks regen sneeuw ed. Daar heb je ze toch voor? Ik vind ze elke cent waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven