Mommy influencers 2.0

17-03-2022 14:45 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
De positieve 2.0 versie van ons Mommy influencer roddeltopic.

Regels vanuit de moderators:

Hou het topic positief(*)!

* Geen onzinnige offtopic,
* Niet persoonlijk maken/op de vrouw gaan
* Geen verbasteringen,
* Geen aanvallende posts,
* Niet bashen,
* Geen negatieve postings direct over de kinderen,
* Let op je taal, je kunt het niet eens zijn met opvoeding maar graag letten op hoe je dit duidelijk maakt.
* Ga geen vloggers uitdagen via dit topic en laat je elders door hen niet uitlokken.

* Positieve sfeer behouden, discussie toegestaan, niet eens zijn ook prima.

* Iemand met een positief of "verdedigend" bericht is niet gelijk de vlogger/familie/vrienden/of de buren van een vlogger. Iemand kan een andere mening hebben of er met een andere bril naar kijken. Positieve berichten zijn gewoon toegestaan, het is NIET de bedoeling dat het een topic wordt dat alleen maar gelijkgestemden accepteert. Alle meningen kunnen hier terecht (binnen de forumregels uiteraard)
Alle reacties Link kopieren
deTandenfee schreef:
23-06-2022 13:59
Ik lees nog niet lang mee bij Kyra, is dat echt betaald door volgers???
Ja. Maar ik ben het niet mee eens om kyra daarmee op de vingers te tikken. Zelf zou ik niet doneren. De mensen die hebben gedoneerd zijn dan zelf niet zo handig bezig? Net zo als andere influencers die dat vragen omdat ze een lekkage hebben, bakfiets willen of iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, je hoeft natuurlijk niet te doneren. Maar het is natuurlijk wel schaamteloos om geld te vragen voor zulke dingen, dan maak je ook wel misbruik van de goedheid van sommige mensen.
Alle reacties Link kopieren
Schmetterlingling schreef:
23-06-2022 15:51
Klopt, je hoeft natuurlijk niet te doneren. Maar het is natuurlijk wel schaamteloos om geld te vragen voor zulke dingen, dan maak je ook wel misbruik van de goedheid van sommige mensen.
Het blijft bedelen
Alle reacties Link kopieren
Moohalloo schreef:
23-06-2022 12:42
Goh Kelly Caresse weekje naar Frankrijk met de campert. Staat in stories, kids met school is geregeld
Denk... hoe dan? Paar weken voor de grote zomervakantie.
Het is niet zo dat ze het werktechnisch nodig hebben om perse voor het seizoen weg te gaan.
Ik heb gevraagd hoe ze dat geregeld heeft, benieuwd of ik reactie krijg!
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
23-06-2022 11:07
Iedereen moet zijn eigen keuzes maken in wat je laat verbouwen aan jezelf, maar ik snap het niet goed. Waarom kun je niet blij zijn met wie je bent? Wat wil je inderdaad je kinderen meegeven?

Debbie is toch gewoon een mooie vrouw om te zien. Ik snap echt niet wat die ruim 300 euro in je lippen spuiten nog extra toevoegt. Ik vind het gewoon zonde. Laten we elkaar gewoon zien en meegeven dat je goed bent zoals je bent en dat je al die troep niet nodig hebt om “mooier” te worden.
Ik vind het ook echt heel weinig toevoegen, zeker niet mooier dan voorheen. Ik zou het jammer vinden van het geld.
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
23-06-2022 11:07
Iedereen moet zijn eigen keuzes maken in wat je laat verbouwen aan jezelf, maar ik snap het niet goed. Waarom kun je niet blij zijn met wie je bent? Wat wil je inderdaad je kinderen meegeven?

Debbie is toch gewoon een mooie vrouw om te zien. Ik snap echt niet wat die ruim 300 euro in je lippen spuiten nog extra toevoegt. Ik vind het gewoon zonde. Laten we elkaar gewoon zien en meegeven dat je goed bent zoals je bent en dat je al die troep niet nodig hebt om “mooier” te worden.
Dit inderdaad, ze is een hartstikke mooie vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Kyra heeft dr artipoppe winactie weer uit het stof getrokken. Bij 15k volgers wint er iemand, maar gaat ze niet steeds mensen verwijderen als ze richting de 15k komt? (Of was dat iemand anders?)
Alle reacties Link kopieren
Dat was Kyra inderdaad. Samen met Jasmyn?
Alle reacties Link kopieren
Deviervankim vraagt gewoon om producten bij een leverancier van flesjes en spenen. En dan verbaasd zijn als je zoveel krijgt. Ik vind daar wat van. Verbazingwekkend hoeveel zooi die influencers allemaal gratis krijgen.
Maartje2021 schreef:
23-06-2022 10:32
Had ze ook dr broer mee kunnen helpen
Precies dit!
Nu hebben haar volgers de verf, lampen en ik ben de rest ff vergeten, betaald om broerlief te helpen. Eigenlijk te triest. En ja, de volgers doen dat zelf maar het is toch te genant om dat te vragen
Alle reacties Link kopieren
Mintel88 schreef:
23-06-2022 20:42
Dat was Kyra inderdaad. Samen met Jasmyn?
Nee alleen, niemand staat er getagd in
Alle reacties Link kopieren
Marilyn gaat een lang weekend weg. Om vragen te voorkomen legt ze uit dat Mila geen school heeft. Maar volgens mij moet Mees dan in elk geval wel naar school.
Merel is ook 4 maar misschien is die nog niet gestart omdat het bijna vakantie is.
Lieke__vm miepte ook over dat ze geen schutting hebben. Dat ze voorlopig ook zonder schutting zitten omdat ze nogal een eind schutting nodig hebben. Ze hoopte dat een sponsor zich aandient.

Schaamteloos. Echt akelig hoe hebberig de meeste influencers zijn. Ze kijken echt tot hoe ver ze kunnen gaan en wat ze voor elkaar krijgen.
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
23-06-2022 21:33
Lieke__vm miepte ook over dat ze geen schutting hebben. Dat ze voorlopig ook zonder schutting zitten omdat ze nogal een eind schutting nodig hebben. Ze hoopte dat een sponsor zich aandient.

Schaamteloos. Echt akelig hoe hebberig de meeste influencers zijn. Ze kijken echt tot hoe ver ze kunnen gaan en wat ze voor elkaar krijgen.
Oh ik trek Lieke echt heeeel slecht als het gaat om wat ze allemaal krijgt! Die vrouw hoeft volgens mij de komende 18 jaar niks voor haar kinderen te kopen omdat ze alles vanuit samenwerkingen krijgt, maar zelf een schutting bekostigen is niet mogelijk?? Bah!
Alle reacties Link kopieren
Kletskoek schreef:
23-06-2022 20:51
Deviervankim vraagt gewoon om producten bij een leverancier van flesjes en spenen. En dan verbaasd zijn als je zoveel krijgt. Ik vind daar wat van. Verbazingwekkend hoeveel zooi die influencers allemaal gratis krijgen.
Ook doodleuk even zo’n kolf, serieus… Pfffff… Ik snap niet dat die mensen dat maar allemaal gaan vragen, de gewone hardwerkende Nederlander gaat hiervoor naar Kruidvat om het zelf te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat Kim die spullen gewoon gekregen had (ik kijk altijd zonder geluid) en er niet om gevraagd had.

Lieke_vm kan ik echt niet naar kijken, verwend mens vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
Mus90 schreef:
23-06-2022 21:59
Oh ik trek Lieke echt heeeel slecht als het gaat om wat ze allemaal krijgt! Die vrouw hoeft volgens mij de komende 18 jaar niks voor haar kinderen te kopen omdat ze alles vanuit samenwerkingen krijgt, maar zelf een schutting bekostigen is niet mogelijk?? Bah!
O ik ook echt! Zoveel meuk. Ook de manier van doen elke keer. Ik trek het ook heeeel slecht.
Alle reacties Link kopieren
Dames, laten we verder kletsen in het nieuwe topic!

kinderen/mommy-influencers-deel-3/list_messages/491099
Alle reacties Link kopieren
Dievanhiernaast schreef:
23-06-2022 22:30
Ik dacht dat Kim die spullen gewoon gekregen had (ik kijk altijd zonder geluid) en er niet om gevraagd had.

Lieke_vm kan ik echt niet naar kijken, verwend mens vind ik het.
Nee ze gaf wel echt aan dat ze spenen en flesjes had gevraagd. Alleen dus veel meer gekregen dan gevraagd.
Ik zou ook gewoon slechte influencer zijn. Ik zou nooit iets vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven