Mommyvloggers - deel 4

01-01-2023 11:00 3004 berichten
Welkom in deel 4 van dit topic!

We hebben deel 3 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285

Afbeelding


In dit topic is het niet toegestaan om te speculeren over elkaar als zijnde besproken vloggers of andere beschuldigingen over vloggers te posten. Degene die zich daar niet aan houdt, krijgt per direct een ban. We waarschuwen hier niet meer voor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2023 15:57
Reden: aanvulling
30.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
04-03-2023 22:45
Ik vind Wouter trouwens hélemaal geen leuke man. Steeds vaker valt hij door de mand omdat hij niet doorheeft dat hij gefilmd wordt. Vd week weer, zat ie te snauwen dat Elise zijn lunch moest maken en waar het bleef. Errug dominant type volgens mij.
Ja dit viel mij ook al op. En hij praat soms ook echt niet leuk over de kinderen. Als je een oude vlog terug kijkt is hij wel echt anders.
Ik vind wout ook geen leuke man. Hij vindt zichzelf veel te leuk en doet heel populair. Maar ik vind Elise ook niet perse een leuke vrouw.

Bij MB en JvP vind ik het leuk en verfrissend dat zij hun jongens gewoon een normaal en verzorgd kapsel aanmeten. Je ziet bij zoveel influencers dat die jongetjes zo’n halflang kapsel hebben. Vind ik zo armoedig en onverzorgd….
Alle reacties Link kopieren
Elise heb ik ook 10 x niks mee
Vreselijk de manier waarop ze woorden uitspreekt..die RRrrrRrR, krijg er de kriebels van.

Wat betreft kapsels, ik vind dat halflange bij jongetjes over het algemeen echt superleuk, maar niet ieder kindje kan het hebben wat logisch is , zo werkt het met volwassenen ook.
Of zo een staart of manbun, vreselijk..vaak zie je dat als een kindje geknipt is t gezichtje ineens zoveel mooier uitkomt.
Maar nogmaals, sommigen staat het echt heel leuk !
Nieuw deel: kinderen/mommyvloggers-deel-5/list_messages/497059

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven