naam

11-12-2018 10:12 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben zwanger van een tweeling. We weten niet of 2jongens, 2meisjes of 1jongen en 1 meisje word.

Wij hebben al 2 dochters Aliyah en Channa.
Wij hebben wel een aantal namen op ons lijstje staan maar of mijn vriend vind hem niet leuk of ik vind hem niet leuk, dus die worden het sowieso niet..

Ik vind zelf Luna, Dunia/Dunya, Zenaya, Jelya en Rosalie heel erg leuk. (de meeste vind mijn vriend niet leuk)
Mijn vriend vind Selina, Jelina, Jelizah, Mayla, Yasmine, (D)Jessy leuk. (maar deze vind ik weer niet leuk (of geen wow gevoel)).
Enigste naam die we allebei wel leuk vinden is Jenaya maar zo heet ons nichtje al....

Bij jongens weten we het al helemaal niet.
We vinden allebei Jayden en Jemairo leuk. Maar ook deze namen zitten al in de familie.

We houden bij jongensnamen allebei van namen die op -o eindigen en met een J beginnen.

Kunnen jullie ons helpen?
Alle reacties Link kopieren
https://www.babybytes.nl/namen/index.ph ... ing=&sort=

Tip voor jou: kijk of post even op de pijler kinderen bij het onderwerp jongensnaam en meisjesnamen.
because wijzigde dit bericht op 11-12-2018 10:32
43.82% gewijzigd
Jacco & Jamirico
Angelo & Romeo
Chloe & Jada
Alle reacties Link kopieren
Zevenmiljarddriemiljoenste en zevenmiljarddriemiljoeneerste.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
11-12-2018 10:39
Zevenmiljarddriemiljoenste en zevenmiljarddriemiljoeneerste.
Er zijn nog altijd meer topics met de titel 'wat moet ik hier mee'.
Tyrone & Onno
Alle reacties Link kopieren
Jaap en Kees
Truus en Anna
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
11-12-2018 10:28
https://www.babybytes.nl/namen/index.ph ... ing=&sort=

Tip voor jou: kijk of post even op de pijler kinderen bij het onderwerp jongensnaam en meisjesnamen.
Op babybytes heeft ze de vraag gisteren al gesteld.
Alle reacties Link kopieren
Jenna en Jairo

Julie (zjuulie)

niet eindigend op een o, maar wel beginnend met een J, Jason of Jayson
Jenzo & Jancarlo
Jaynardo en Jestelyno
Jeliano en Jicardo
anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 11-12-2018 10:57
Reden: Ik wist er nog twee
31.15% gewijzigd
Chaya
Alicha
Yanna

combi van aliya en channa
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, met het ene topic input voor een ander topic genereren (afgrijselijke kindernamen)
Ik denk dat al die namen behalve Rosalie heel goed bij jullie dochters namen passen. En bij tweeling lekker makkelijk: jij kiest een naam en je vriend kiest een naam ;-)
Alle reacties Link kopieren
Frans en herman of corrie en jozefien
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat een tokkie namen. Hoe verzin je ze bijelkaar zeg. Op Rosalie na dan maar die past weer niet bij de namen van jullie andere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bij het afschuwelijke kindernamentopic kijken voor inspiratie er staan er genoeg in dat genre
Ysabellabeau & Djoslynn
Djayvanco & Bert
Alle reacties Link kopieren
Luna vind ik wel mooi, de rest niet.....
Alle reacties Link kopieren
Nylo en Brody voor jongens

Luna en Dani voor meisjes
Jomano & Jackalyno
Joffery & Jyllanka
Bo’Sankaswa als ultieme tokkie naam.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
11-12-2018 12:02
Jemig wat een tokkie namen. Hoe verzin je ze bijelkaar zeg. Op Rosalie na dan maar die past weer niet bij de namen van jullie andere kinderen.
Precies dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind namen die eindigen op -a altijd zo snel van die blèr-namen...

Daarnaast vind ik jongensnamen die beginnen met een j en eindigen op een o of ie ook drie keer niets.

Maar jullie overwegen vrijwel alleen maar namen die eindigen op -a, dus blijkbaar vinden jullie dat wel heel mooi. Daarnaast hoef je geen wow-gevoel te hebben bij een naam.

Tip: als je als eerste naam iets wat meer exotisch, of kinderlijks (-tje) of opvallends kiest, geef je kind dan ook een tweede naam die wat meer standaard is. Dan kan je kind later als het volwassen is evt. besluiten om de andere naam te gebruiken ipv 100 jaar vast te zitten aan een modegril / naam die erg verbonden is aan bepaalde groep in samenleving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven