Naar mensen schreeuwen op de fiets.

21-04-2026 19:19 113 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dat een ding onder pubers? Ik vraag me dit af omdat ik wekelijks pubers tegenkom die op het moment van passeren (op een tweerichtingfietspad) een soort brullende schreeuw geven, blijkbaar bedoeld om me te laten schrikken. Ik begon te denken dat het misschien een hype is onder de jeugd, omdat het op 2 verschillende routes door verschillende jongens wordt gedaan. Zijn hier misschien ouders die daar iets over hebben gehoord?
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Gebeurde in mijn jeugd ook.
Uiteraard niet door mij. :A:
You are enough. Seriously, no need for any more of you.
Week 24 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, ik had het nog nooit meemaakt tot voor kort.
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Word er af en toe wel kwaad van, als ik echt schrik.
milestone wijzigde dit bericht op 21-04-2026 19:25
0.95% gewijzigd
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Das echt niet alleen een puberaal tijdverdrijf hoor, onder rijbewijshoudende boerenkinkels zie je het ook nogal eens. En nu ik erover nadenk: ik heb het zelf heel vroeger ook wel eens gedaan.
Graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
21-04-2026 19:24
Word er af en toe wel kwaad van, als ik echt schrik.
Ik zwaai ze vrolijk na.
Graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat gek, dat ik dat dan nu pas tegenkom
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
21-04-2026 19:25
Ik zwaai ze vrolijk na.

Nouja, soms ben je in gedachten verzonken toch, al fietsend. En dan ineens zo'n brul in je gezicht.
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, gebeurt hier ook. Soms met een boxje waar muziek op standje gehoorschade staat. Is niet iets van alleen tegenwoordig.
Pluviofiel|Firm believer of Karma
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
21-04-2026 19:27
Nouja, soms ben je in gedachten verzonken toch, al fietsend. En dan ineens zo'n brul in je gezicht.
Ach ja. Er zijn ergere dingen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zwaai dan gewoon terug. :)
madamebijoux wijzigde dit bericht op 21-04-2026 19:36
20.00% gewijzigd
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lekker dan. Misschien moet ik zelf oortjes in gaan doen op de fiets. Helaas ben ik iemand die snel en hard schrikt.
Maar heel vreemd dat ik er nu pas mee te maken krijg, na meer dan 50 jaar.
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
MadameBijoux schreef:
21-04-2026 19:35
Ik zwaai dan gewoon terug. :)

Kan niet eens, dan zijn ze al voorbij.
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
NachtUil schreef:
21-04-2026 19:34
Ach ja. Er zijn ergere dingen

Ja natuurlijk, altijd.
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
21-04-2026 19:38
Ja natuurlijk, altijd.
Zeker, maar met cPTSS en NAH zijn dit soort Di gen gewoon echt niet fijn.
Everything is possible for the one who believes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je bent er wel enthousiast over: 8 berichten in een half uur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
21-04-2026 19:43
Zeker, maar met cPTSS en NAH zijn dit soort Di gen gewoon echt niet fijn.

Bijvoorbeeld ja. Ik heb dan het geluk dat ik zoiets niet heb, maar ik schrik dus wel snel.
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
21-04-2026 19:27
Nouja, soms ben je in gedachten verzonken toch, al fietsend. En dan ineens zo'n brul in je gezicht.

Maak je dan geen onverwachte zwaai met je fiets van schrik?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
SunShine35 schreef:
21-04-2026 19:50
Je bent er wel enthousiast over: 8 berichten in een half uur.

Wat bedoel je? Ik heb een topic geopend en reageer nu op de reacties.
huismuis
Alle reacties Link kopieren Quote
SunShine35 schreef:
21-04-2026 19:50
Je bent er wel enthousiast over: 8 berichten in een half uur.
Ach je moet maar denken: als ze helemaal niet reageren in hun eigen topic is het ook weer niet goed.
Graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
El4ra schreef:
21-04-2026 19:52
Maak je dan geen onverwachte zwaai met je fiets van schrik?

Tot nu toe nog niet, gelukkig.
huismuis
Milestone schreef:
21-04-2026 19:36
Lekker dan. Misschien moet ik zelf oortjes in gaan doen op de fiets. Helaas ben ik iemand die snel en hard schrikt.
Maar heel vreemd dat ik er nu pas mee te maken krijg, na meer dan 50 jaar.
Nou, ik vroeg mij dit ook af. Ik nog nooit meegemaakt en van de week ook zo een schreeuwer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
21-04-2026 19:27
Nouja, soms ben je in gedachten verzonken toch, al fietsend. En dan ineens zo'n brul in je gezicht.

Ik zie dat hier ook weleens.
Laatst ook zo'n etterbak die me daarbij ook nog in de knieholte schoot met iets.
Ik werd er helemaal naar van, zo'n scherpe pijn die door mijn hele lijf schoot.
Trust me... Nobody cares.
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
21-04-2026 19:37
Kan niet eens, dan zijn ze al voorbij.
Niets aan te doen.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 21-04-2026 20:15
3.62% gewijzigd
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Alle reacties Link kopieren Quote
Isabellaa schreef:
21-04-2026 20:10
Ik zie dat hier ook weleens.
Laatst ook zo'n etterbak die me daarbij ook nog in de knieholte schoot met iets.
Ik werd er helemaal naar van, zo'n scherpe pijn die door mijn hele lijf schoot.
Dat is wel vervelend dat hij met dingen gooide. Enorm schreeuwen dat je oren pijn doen is ook onprettig.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 21-04-2026 20:21
8.32% gewijzigd
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven