Oehhh de harde kern #19
vrijdag 8 februari 2008 om 17:20
Punkertje: Aaaaaah wat jammer dat het zo gelopen is! En idd, met dat torselet aan .. hmzzz, en in je niksie, niet charming he ... Pff wat een service van niks! Ze luisteren dus totaal niet naar de wensen vd klant, belachelijk hoor, was ze geen staigaire? En pfff, alles maar half aandoen "voor het idee" naaaah.... dáárvoor ga je toch niet passen? Kan me voorstellen hoor dat je dacht *middelvinger*
Ik: Ik durf nog niet te zeggen, "hieperdepiep, ik ben aangenomen!", maar zij zijn tevree, en hebben aangegeven dat we qua salariering wel bij elkaar kunnen komen. Nu dus alleen nog alles doorspreken (het soort contract, reiskostenvergoeding etc) en dan handschud en klaar
)
(klein en zachtjes: wiehhhoooooo!!! )
Ik: Ik durf nog niet te zeggen, "hieperdepiep, ik ben aangenomen!", maar zij zijn tevree, en hebben aangegeven dat we qua salariering wel bij elkaar kunnen komen. Nu dus alleen nog alles doorspreken (het soort contract, reiskostenvergoeding etc) en dan handschud en klaar
(klein en zachtjes: wiehhhoooooo!!! )
vrijdag 8 februari 2008 om 17:49
vrijdag 8 februari 2008 om 19:53
Oeoeoeoeh, dat is mooi nieuws zeg hier! Gefeliciteerd.
Last van je schouders.
Ik zeg, neem er een borrel op, naast die tompouce.
* duim omhoog smailie *
Punkertje,... Zen meisje. Wat een toestand, wat een toestand.
Ik ben heeel benieuwd naar De Zjaponnn
* gaat gauw bankhangen. Ik neem verkoudheid van Daphne over en voel me best belabberd *
Last van je schouders.
Ik zeg, neem er een borrel op, naast die tompouce.
* duim omhoog smailie *
Punkertje,... Zen meisje. Wat een toestand, wat een toestand.
Ik ben heeel benieuwd naar De Zjaponnn
* gaat gauw bankhangen. Ik neem verkoudheid van Daphne over en voel me best belabberd *
vrijdag 8 februari 2008 om 22:01
quote:punkertje25X schreef op 08 februari 2008 @ 20:01:
[quote]NIWGN schreef op 07 februari 2008 @ 17:29:
Nog een keer, nog een keer (zegt Bo ook altijd, doet ze Teletubbies na bij dat irritante filmpje)!! [quote]
Inhakend op dees: Punkie als ie wat kwijt is: mama, waars poeh nooouuu? (en dan met die vragende handjes erbij he haha)Punkie is een zoeterd!
[quote]NIWGN schreef op 07 februari 2008 @ 17:29:
Nog een keer, nog een keer (zegt Bo ook altijd, doet ze Teletubbies na bij dat irritante filmpje)!! [quote]
Inhakend op dees: Punkie als ie wat kwijt is: mama, waars poeh nooouuu? (en dan met die vragende handjes erbij he haha)Punkie is een zoeterd!
zaterdag 9 februari 2008 om 17:45
Jeetje wat een heerlijk weertje!
Vanmorgen naar het speeltuintje geweest. Man, ze vindt het prachtig om op haar buik van de glijbaan af te gaan. Zand happen dus. Maar goed, dat mag de pret absoluut niet drukken.
Daarna boodschapjes. En toen Daphne lag te tukken, heb ik een klein tukkie gedaan in de tuin. Heerlijk, dat zonnetje.
Vanmiddag naar het strand geweest. Haha, Daphne weet nog niet of het nou leuk is, al dat zand. Ze vindt het vooral vies aan haar handen. En voor de zee is ze bang. Rent er heel stoer op af, wijst en roept 'watur' maar ja, dan komt er ineens een flinke sloot water op je af en dan begint ze heel hard te huilen.
Ze loopt nu rond met mijn hakken en roept steeds mooooooooi.
Morgen weer zulk lekker weer he?! Dan zijn de eendjes en de kinderboerderij aan de beurt denk ik. Veel eruit in ieder geval. Even zonnevitamientjes opdoen. Heerlijk.
Ik moet nog mail checken Punkertje. Ik ben heel benieuwd!!
Vanmorgen naar het speeltuintje geweest. Man, ze vindt het prachtig om op haar buik van de glijbaan af te gaan. Zand happen dus. Maar goed, dat mag de pret absoluut niet drukken.
Daarna boodschapjes. En toen Daphne lag te tukken, heb ik een klein tukkie gedaan in de tuin. Heerlijk, dat zonnetje.
Vanmiddag naar het strand geweest. Haha, Daphne weet nog niet of het nou leuk is, al dat zand. Ze vindt het vooral vies aan haar handen. En voor de zee is ze bang. Rent er heel stoer op af, wijst en roept 'watur' maar ja, dan komt er ineens een flinke sloot water op je af en dan begint ze heel hard te huilen.
Ze loopt nu rond met mijn hakken en roept steeds mooooooooi.
Morgen weer zulk lekker weer he?! Dan zijn de eendjes en de kinderboerderij aan de beurt denk ik. Veel eruit in ieder geval. Even zonnevitamientjes opdoen. Heerlijk.
Ik moet nog mail checken Punkertje. Ik ben heel benieuwd!!