Oogjes dicht en snaveltjes toe #22

22-07-2012 21:51 2563 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 22



Oogjes dicht en snaveltjes toe #21

Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 22e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-09 / juli '122 babymeisje geboren!Phoehee331-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie39 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091 gaat best goed!Loco391-2-10 / 2-1-122 Spoco slaapt door, Aco geboren! Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 / 7-12 3Meisje geboren! mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Jsd301-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 / aug '122handleiding kwijt van Veulen TessTan2920-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263130-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa3027-10-10 / aug '12 2 babymeisje geboren!Pucker2714-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakkerLoessie26eind 7-11 1 Spook spookt 's nachtsLunaster288-2011 1 Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapenEnsimone 2
Alle reacties Link kopieren
Mimpje je zal het vast wel weten maar bogen spugen is niet goed. R heeft het ook een paar keer gedaan, huisarts gebeld want dat lees je dan op internet, doorgestuurd, maar er was gelukkig niks aan de hand. Maar hou het goed in de gaten hè, als het te vaak gebeurd echt even na laten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Oja, ik had idd al uuuuren weeen erop zitten bij 1,5 cm ontsluiting.

Dus vind het ook prima klinken! Klinkt alsof er ergens komende tijd een bevalling aan zit te komen.



(wee o wee als je me ook inhaalt. Ik heb het Mimp nog steeds niet helemaal vergeven...)



O, Tesstan, het spijkerbroekje van Stan is nog steeds meest gedragen broekje ever. Wat een heerlijk en superstoer broekje is het toch!! Past nog nèt.

Tuinbroek niet meer helaas. Retour afzender? Of door naar iemand anders hier?
Alle reacties Link kopieren
Oh allerlei reacties erbij ondertussen...



Fijn dat het goed ging bij de gastouder en dat je er zo'n goed gevoel bij hebt.



Zaza hier net een irritant buurjongetje wat druk in de weer was met een hamer toen R naar bed ging, en de balkondeur stond open. Gelukkig begon het hier ook te regenen dus jongetje naar binnen
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het veulen er zoveel plezier van heeft Zaza! Als er hier niemand geinteresseerd is in een maat 86 spijkertuinbroekje dan graag terug, geef ik het aan mijn zus voor nichtje.



Wij hadden vandaag een leuke dag! Vanochtend met Tessje en oud buurmeisje naar 'de ontdekhoek' geweest terwijl oud buurvrouw met de twee kleintjes naar de kinderboerderij was. De ontdekhoek was echt iets voor Tessje! Vanmiddag heerlijk in en om het huis, lekker weer! En toen vriend thuid kwam kreeg ik nog bloemen ook voor ons tienjarig samenzijn.
Alle reacties Link kopieren
Pucker ik hou het in de gaten. We zijn ondertussen spuug experts, al had ik dit nog nooit gezien.

Ze drinkt nu wel weer. Gelukkig en ligt lief bij man te slapen.



Ben zo blij met haar, mijn eigen dochter



Gzellig Tesstan, klinkt leuk zo'n ontdekhoek.



Zaza ai heb je het me nou nog niet vergeven. Wil je mijn jeuk? Dan mag je misschien wel snel bevallen van je gyn.
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik ook bezig met een zero tolerance beleid als het gaat om de 'ikke domme baby act'. Alhoewel de MaaierT niet in volzinnen spreekt, kan hij toch al wel een heleboel zeggen. Maar als hij iets wil (of niet wil), doet 'ie vaak alleen maar "Uuuuuh-huuuuuh!" en dan op standje heel hard, compleet met priemend wijsvingertje . Dus nu vertel ik steeds dat hij gewoon moet zeggen wat hij wil en dat mama anders echt niet begrijpt wat hij bedoelt. Vindt 'ie niet zo tof .



Ik stortte vanmorgen opeens zo ongeveer in met een ontzettende moeheidsattack, dus even een uurtje op bed gelegen. Nu gaat het wel weer, maar heb wel weer kramp die komt en gaat. En m'n trouwe MacBook heeft het begeven, dus nu moet ik op de aftandse laptop van man zitten rammelen .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Ooo de ontdekhoek!!!

Jeugdsentiment! Daar ben ik vroeger eens op schoolreisje geweest, en heb ik de rest van mijn leven om gezeurd daarna! Geweldig was dat!

Ik leg het tuinbroekje apart bij de zwangerschapskleding waar mijn boobies nu echt niet meer in passen, dan komt het tzt in een keer weer naar je terug.



Grote Neef en Baby Nichtje hebben allebei een keer of 3 met bogen gespuugd (Zo over het voeteneind van de wieg heen! aldus schoonzus). Daar was het een zeldzaamheid van niet goed boeren, wat gisting en een goeie peristaltische samentrekking. Oftewel: pech voor schoonzus die kind, beddegoed, wiegbekleding, wieg, vloerbedekking, gordijnen en behang dan schoon kon maken.



Met het Veulen heb ik het nooit gehad.

Die kon wel meters ver poepen.

Zo vanaf de grote tafel tegen de kast-met-diepe-groeven-a-la-steigerhout.

Echt, poep met een sateprikker uit de groeven krabben is een totaal nieuwe ervaring...
Alle reacties Link kopieren
O, en Mimp: ik mag allllang bevallen van mijn gyn! Tss. Zelfs zonder jeuk. Het lukt alleen nog niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Chryssa, herkenbaar, dat 'uuuh' en 'sorrie, maar dat versta ik niet'.
Alle reacties Link kopieren
Lievemeiden, ben dr weer. Nu snel bijlezen. Jullie liggen vast allemaal stiekem te bevallen terwijl.ik door frankrijk raaste
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Mimpje.....jakkes....toch weer zorgen. Gelukkig gaat het nu iets beter. Fijn dat je helemaal in love bent.

Zaza en Chryssa wat spannend en wat lief dat jullie gewacht hebben. Zaza morgen dus

Verder een rekenende uk. Klinkt bekend. Heb maar drie bladzijden teruggekeken. Eerst mobiel opladen en vroeg naar bed. Nacht in hotel was weer hel met veel gemuit en gehuil. Autorit was ook niet best was rellie betreft. Die was toch dwars! Nu lekker knorren in zijn bed.......morgen de regelmaat er weer indreunen.

We hebben het wel top gehad. Veel zon, veel zwemmen, veel gezellig. Vouwwagen heel goed bevallen!!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Zoo ik kom ook vanachter de naaimachien gekropen!



Zaza ik moet altijd vreselijk lachen om Feu... Hij gaat lekker op met zijn verjaardagsgenootje. Die wilde dat ik vandaag van alles voor haar ging pakken, twee meter verderop. Deed ik dus niet, en brullen joh! Krijgt jouw feu ook al een beetje tijdsbesef? Ik vind het leuk om te merken dat ze zich bepaalde dingen herinnert.



Wj zijn naar een indoor speelhal geweest. Een leuke meetlocatie trouwens voor de grotere kindjes! Hier hebben ze ook een babyhoekje, maar niet zo groot. Nicky vond het fantastisch, wilde erna geen middagdut en heeft toen eerst de dalmatiers gekeken en viel in slaap tijdens de eindtune. Hihihi lekker snoepie.



Mimp leuk he dochters!



Luun, fijn dat het goed ging bij de GO. Dan ga je toch iets geruster naar t werk.



Nop welkom terug!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik begin nou toch weer wat meer ranzige bruine zooi te lekken. Is het nou verstandig om te bellen, of zou dat overdreven zijn?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Je kan altijd even bellen toch? Zeker als je je zorgen maakt.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Kan het vruchtwater zijn chryssa?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bellen.
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Je zit in Amerika hè. Daar vinden ze het al helemaal niet gek als je belt waarschijnlijk. Dat bikkel ik hou het nog wel vol en bellen is niet nodig gedoe is erg Nederlands.....bellen!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Chryssa gewoon bellen. Zij weten er meer van dan wij allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Vruchtwater is het niet, denk ik. Het loopt er niet echt uit, het is meer dat er plakkerige bruine zooi is (sorry hoor). Bij de MaaierT heb ik dat niet gehad. Ik heb ook weer gekramp, maar het is maar heel mild. Ze heeft gisteren dus getoucheerd, maar dat is inmiddels al bijna 24 uur geleden. Maar goed, misschien is mijn baarmoeder er erg van geschrokken .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Bruin kan oud bloed zijn. Van toucheren bijvoorbeeld. Maar bij twijfel bellen hoor!!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook weer thuis! Heerlijke week gehad, kloterige terugreis want veel file, lang leve de dvd speler! Terugreis duurde meer dan 13 uur, heenreis was 9,5. Nu slapen, morgen bijlezen.



Truste!
Alle reacties Link kopieren
Welkom thuis Noppie en jsd.



Chryssa we zijn allemaal al eens bevallen hè, dus van een beetje plakkerige bruine zooi schrikken we niet ik denk dat het afhangt van hoeveel het is wat je inmiddels al verloren bent of ik wel of niet zou bellen.
Alle reacties Link kopieren
Bruin is meestal oud bloed.

En je baarmoedermond is ont-zet-tend goed doorbloed, dus een wondje zo gedaan.

Persoonlijk zou ik het houden op bloed-na-toucheren (strippen staat er ook bekend om, net als dat je na de sex wat bloed kan verliezen), maar je woont in het ik-bel-de-dokter-want-ik-heb-wat-jeuk-aan-mijn-kleine-teen land, dus als het je dwars zit lekker bellen.

Amerikanen hadden wsl al 20 uur geleden aan de foon gehangen.



Ensimone: ja leuk he, hij onthoud dingen echt goed nu en kan met wat hulp (weet je nog dit en dit en dat) dingen terughalen en erover vertellen.

Gisteren en vanochtend-voor-je-slaapje haalt ie rustig door elkaar, en straks en morgen boeit m ook niet.

Maar als je zegt 'na het slapen gaan we...' dan kan je er geld op inzetten dat ie wakker word en er meteen naar vraagt.

Net als hij met iemand is wezen zwemmen/naar het strand/feestje weet ik het wat. Als ik dan zeg dat we weer gaan zwemmen/strand/feestje, vraagt hij direct 'met X'?

Vindt het zo grappig!

En jij dus ook lekker aan het 'neuj, doe het zelf'.

Hier idd ook.

En ik moet zeggen, hij heeft zich erbij neergelegd dat ie dingen naar mama moet brengen, omdat mama wel wat beters te doen heeft dan meteen naar hem toe rennen.

Dus nu gaat het beetje zo

V: mamaaaaa

M: jaa

V: mamaaa helpe!

M: wat dan?

V: mama maaaake

M: breng maar naar mama

V: neeeee mama hiej

M: dikke doei. Mama maken? Breng maar naar mama.

Veulen komt aanhuppelen.



En als je nu moet komen, dan vraagt ie het niet meer, dan pakt hij gewoon je hand en sleept je mee. 'verbaal win ik het niet, maar ik ben lekker toch wel sterker' ofzo?

Oja, en als ie iets heeeel graag wil, maar weet dat hij ervoor op zijn lazer krijgt komt ie bij je staan, trekt aan je shirt en zegt heeeeeeel lief 'mama? Mama frage! Ja?'



Hij snapt er dus geen bal van dat hij 'dat eerst moet vragen', maar doet wel gruwelijk zijn best.



Indoorspeeltuinen rule!

Alleen vindt het Veulen het peuterstuk niet interessant meer, dus moet ik hem nu constant van metershoge glijbanen aftrekken enzo. .

Maar met dit mooie weer (en de vakantietarieven) zijn we er al een tijd niet geweest)





Nop, heerlijk om je weer hier te hebben hoor! Nu lekker bijslapen, en dan mag je Lief morgen met de smurfen op pad, en jij lekker twee dagen bijkomen na het rijden?
Alle reacties Link kopieren
Heee, Jsd ook weer thuis!

Wb, fijn je weer te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven