Opstandig

19-01-2018 22:42 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
/Gesloten/heb voldoende tips nu ga naar cjg.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-01-2018 16:31
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
98.76% gewijzigd
Zo, jij hebt een serieus probleem.

Laat je doorverwijzen naar Jeugd en Gezin.

Hoe gaat het op school?
Ik zou vooral de strijdniet zo aan gaan met hem. Luistert hij niet? Prima, dan is dit de consequentie. En daarin 1 lijn trekken met vriend en ex
Btengen jullie veel tijd samen door? Qauality time zogezegd?
EngeLiene schreef:
19-01-2018 22:47
Ik zou vooral de strijdniet zo aan gaan met hem. Luistert hij niet? Prima, dan is dit de consequentie. En daarin 1 lijn trekken met vriend en ex
TO heeft een fiks gezagsprobleem. Dat lost ze niet zelf op.
Alle reacties Link kopieren
Op school luistert hij perfect krijg nooit klachten en op rapporten staat altijd heel goed bij zijn gedrag.
Moiren’ schreef:
19-01-2018 22:48
TO heeft een fiks gezagsprobleem. Dat lost ze niet zelf op.
Ze kan daarnaast idd iemand inschakelen. Ik denk wel dat ze zich teveel op laat naaien door iemand van 8
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
19-01-2018 22:48
TO heeft een fiks gezagsprobleem. Dat lost ze niet zelf op.
Ja daar ben ik dus ook bang voor dat het daardoor komt.
EngeLiene schreef:
19-01-2018 22:50
Ze kan daarnaast idd iemand inschakelen. Ik denk wel dat ze zich teveel op laat naaien door iemand van 8
Als je een 8 jarige niet aangestuurd krijgt gaat er gewoon echt wat mis. Dat los je niet op met consequenties. Hulp is essentieel. Juist voor de puberteit.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk laat ik hem dus toch nog tien mij erop

Laten zijn vader en je vriend hem uiteindelijk toch nog 10 min zijn eigen zin doen, of trappen die er niet in?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Sunny2017 schreef:
19-01-2018 22:51
Ja daar ben ik dus ook bang voor dat het daardoor komt.
Jeugd en gezin. Maandag gelijk bellen, want ze hebben vast wachtlijsten.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
19-01-2018 22:48
Btengen jullie veel tijd samen door? Qauality time zogezegd?
Ja ben toch veel bezig met hem vandaag ook iets van vijf verschillende spelletjes met hem gedaan. Dan gaat het redelijk goed maar dat is iets dat hij graag doet.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, zo te lezen is het bij iedereen een fijne en lieve jongen, behalve bij jou dus.
Blijkbaar doe jij echt iets verkeerd. Als ik het zo lees, kan ik mij dat wel voorstellen.
misschien zou je eens een opvoedcursus kunnen doen of coaching.
Of gewoon eens heel goed opletten, hoe anderen het doen, die meer succes hebben.
Jij hebt in ieder geval hulp nodig. Op deze manier schiet het voor moeder èn zoon niet op.
Waarom denk je dat hij juist bij jou dit gedrag profileert?
Ergens heeft hij geen respect voor jou. Is er iets wat hij jou kwalijk neemt?
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
19-01-2018 22:54
Tsja, zo te lezen is het bij iedereen een fijne en lieve jongen, behalve bij jou dus.
Blijkbaar doe jij echt iets verkeerd. Als ik het zo lees, kan ik mij dat wel voorstellen.
misschien zou je eens een opvoedcursus kunnen doen of coaching.
Of gewoon eens heel goed opletten, hoe anderen het doen, die meer succes hebben.
Jij hebt in ieder geval hulp nodig. Op deze manier schiet het voor moeder èn zoon niet op.
Ja ik ben denk ik te zachtaardig en heb moeite om hard te zijn en geef snel toe uit medelijden.
En denk dat hij me zo goed kent en precies weet hoe hij zijn zin kan krijgen bij mij.
Sunny2017 schreef:
19-01-2018 22:57
Ja ik ben denk ik te zachtaardig en heb moeite om hard te zijn en geef snel toe uit medelijden.
En denk dat hij me zo goed kent en precies weet hoe hij zijn zin kan krijgen bij mij.
Heeft hij veel meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
hoe is het contact tussen jou en zijn vader? Behandelt zijn vader je met respect? Je vriend?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sunny2017 schreef:
19-01-2018 22:57
Ja ik ben denk ik te zachtaardig en heb moeite om hard te zijn en geef snel toe uit medelijden.
En denk dat hij me zo goed kent en precies weet hoe hij zijn zin kan krijgen bij mij.
waarom heb je medelijden met hem?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Niet onaardig bedoelt, maar denk dat je baat zou hebben (en je zoon ook) bij een opvoedcursus. Een van de dingen die ik in je op door de regels heen lees, is dat je niet consequent bent en je zoon door heeft dat hij er toch mee weg komt als hij niet luistert.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
19-01-2018 22:56
Ergens heeft hij geen respect voor jou. Is er iets wat hij jou kwalijk neemt?
Heb hem wel eens gevraagd waarom luister je niet naar mij en wel naar papa? Toen zei hij omdat jij toch lief bent en papa doet dan boos.
Ik denk dat er veel meer speelt dan een kind wat "ineens" niet wil luisteren.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 23:01
1.30% gewijzigd
Ana_Isabel2 schreef:
19-01-2018 22:56
Ergens heeft hij geen respect voor jou. Is er iets wat hij jou kwalijk neemt?
Dat vraag ik me ook af...
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
19-01-2018 22:58
Heeft hij veel meegemaakt?
Hij heeft wel meegemaakt dat m'n ex en ik uit mekaar zijn gegaan maar voor de rest denk ik niet dat het daardoor komt. Hij weet namelijk precies bij wie hij zich zo gedraagt anders zou hij ook bij m'n ex zo reageren lijkt mij.
Ik begrijp dat Jeugd en Gezin geen optie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven